4 Noi Motorizari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca exista Loganuri fabricate in Brazilia de exemplu care au motoare de 1.2 sau Sandero ar fi un pont sa aflam ce cutie de viteze au alea...macar ne facem o idee.
    Aia or avea Vocea Clientului?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Bine ca-mi dai idei! )))
      Acum am vazut ca in Brazilia pe Sandero este si 1.6 16V (Privilege) si ca Renalut recomanda ca ulei Elf 5W40 ))) Foarte tare.

      PS: varianta de 1.2 75 cp nu este nici la ei , numai aia de 1.0

      Comment


      • #18
        motor de1.0????? eu zic ca ar fi fost mai bine sa puna 1.4 16v in loc de 1.2 16v...!!!e bine ca totusi mai aduc ceva nou...)
        TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

        Comment


        • #19
          Pe site-ul Renault din Brazilia apare Loganul cu motor de 1.0 16V dar rapoartele la primele trepte ale cutiei de viteze sunt schimbate:
          la motorul 1.0 16V rapoartele sunt: 1ª 4,09:1 - 2ª 2,24:1 - 3ª 1,39:1 - 4ª 1,03:1 - 5ª 0,82 - Ré 3,55:1
          iar la motorul 1.6 16V rapoartele sunt: 1ª 3,72:1 - 2ª 2,05:1 - 3ª 1,39:1 - 4ª 1,03:1 - 5ª 0,82 - Ré 3,55:1

          Iat si datele tecnice ale motorului de 1.0 16V

          Putere: 76 cv (benzina) / 77 cv (álcool)
          Cuplu: 97 Nm (benzina) / 99Nm (álcool) @ 4350 rpm

          sursa: http://www.renault.com.br

          Comment


          • #20
            Originally posted by flavio View Post
            .............. eu zic ca ar fi fost mai bine sa puna 1.4 16v in loc de 1.2 16v...!!!........
            Pai si atunci cu 1.6 16V ce sa faca? Diferentele vor fi prea mici ca sa dai bani in plus pe el.

            Comment


            • #21
              Simplu: motorul de 1.6 16V 105 sa-l duca la 110 CP iar cel de 1.4 16V 100 CP sa-l faca de 90 CP si atunci nu ar mai exista un conflict...zic eu.
              Ar fi tare sa fie asa, plus motorul de intrare in gama 1.2 16V 75 CP.

              Comment


              • #22
                Nu se va introduce motorizarea 1,4 16v, sigur.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Dap

                  Foarte bune vor fi pentru sandero noile motorizari .. Dar fratiilor ..mecini din serviceuri o sa moara de foame cu reviziile la 2 ani sau 30.000 de km .. E nasol ..
                  Don`t drink and drive.....just Smoke and Dive !! NO SMOKING !!

                  Comment


                  • #24
                    Oricum ar trebui sa moara de foame cu atitudinea si neprofesionalismul de care dau dovada unii angajati din service-urile dacia si nu numai (ma refer la service-urile dealerilor).
                    Adica sa inteleg ca unii dintre voi, dupa ce le expira garantia mai merg la revizii+reparatii in serviceurile dacia ? Ce om care isi respecta banii castigati cu greu din munca proprie ar cheltui in serviceurile delaerilor ?
                    Spre exemplu: iei un Logan ai garantie standard 3 ani, asta pentru unii dintre noi (eu sigur) inseamna maxim 15.000 Km / an deci rezulta 2 revizii obligatorii in serviceurile Dacia (pe a 3-a nu o mai faci la dealer ca oricum e la sfarsitul anului 3) iar dupa ce expira garantia oricum daca apar probleme scoti bani din buzunar, asa ca de ce sa nu mergi intr-un service privat unde mecanicii chiar isi fac treaba si nu isi bat joc de masina si banii tai si unde nu trebuie sa dai spaga ?

                    scuze ca e putin offtopic.
                    Last edited by bunicuta; 2 February 2009, 23:26.

                    Comment


                    • #25
                      Uitandu-ma pe site-ul renault brazilia am gasit asta http://www.renault.com.br/stepway/. Poate vorbim si de un model nou nu numai de motorizari!!!

                      Comment


                      • #26
                        modelu asta chiar ar fi ceva de el.. dar nu cred ca va fi realizat prea curand avand in vedere criza asta financiara

                        Comment


                        • #27
                          Pai presupun ca este realizat deja in Brazilia din moment ce exista pe site-ul lor chiar si configurator, iti spune pretul in functie de optiuni, eu chiar am descarcat un catalog/brosura.

                          Comment


                          • #28
                            Arata binisor masina dar la ei unu cu ABS si AC ajunge la ~51000 $R care inseamna aprox 17000 EURO! Daca s-ar vinde asa si la noi nu l-ar cumpara nimeni.
                            Loganul Meu !

                            Comment


                            • #29
                              deci ne dau si nou amotorul e85? sau ne luam din brazilia?
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment


                              • #30
                                Cred ca mergem in Brazilia...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google