4 Noi Motorizari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    E acelasi motor cu niste "intarituri" supape , camasi , garnituri si alte cateva mici componente .
    Motorizarile noi vor fi
    1.2 16v 75cp
    1.4 MPi GPL (va fi doar in aceasta varianta)
    1.6 16v capabil sa functioneze cu E85 - deci implicit 115cp (84kw) si cam atat .
    Criza / Ne-criza anul asta Renault tre` sa se dezmeticeasca ca sa poata lansa cele 2 modele planificate si aproape gata de lansare - un model sport bazat pe Logan PH2 si unul pe Sandero (probabil motorizarea 1.6 16v 133) , Logan SUV Q90 (inrudit cu Nissan Qazana - va beneficia cu siguranta de noile motoare TCe(turbo pe benzina) si cel mai si cel mai tare NOIR NACRE (cred ca o sa ridice vanzarile cu 10% dupa parerea mea) am vazut un PH2 si arata Bestial
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • #32
      Sa intelegem ca pana la urma si intr-un final de suspans ( ca o fi sau nu o fi ) , o sa apara modelul de Logan cu 133 cp? Ne pragateste ceva surprize oare Dacia la Geneva legat de acest model si respectiv de Sandero diesel si 1.6 16v? Stie cineva, ceva ?

      Comment


      • #33
        Ne bucuram la un motor 1.2 16v. Cred ca e o motorizare de 2 bani la o masina precum Loganul si chiar Sandero, un motor 1.4 in 16v ar fi fost mai nimerit.
        Motorizari de 2 bani firma de 2 bani.
        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

        Comment


        • #34
          aha, daca apare loganul de 133 de cai, ala cu motor de twingo rs, cu suta in 8 secunde, ce mai ai de zis? de doi bani... deocamdata in afara de 1.6_16v, 1.4mpi_gpl si dci85, restul le puteau scoate din lista...parerea mea. firma, da, ramane de 2 bani, orice motor ar pune pe masinile alea.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            o sa aduca odata cu noul Logan II motorizarile TCe 1.2 16vturbo 100 si/sau 120cp sau 1.4 130 sau 1.6TCe 160 ... SI LISTA AR PUTEA CONTINUA ... se pare ca viitorul este TURBO *se va investi mai mult in benzinare incepand cu anul acesta (dizelul a ajuns la apogeu dp lor de vedere)
            1.6 MPi Icy White

            Comment


            • #36
              Originally posted by soto_adler81 View Post
              Ne bucuram la un motor 1.2 16v. Cred ca e o motorizare de 2 bani la o masina precum Loganul si chiar Sandero, un motor 1.4 in 16v ar fi fost mai nimerit.
              Motorizari de 2 bani firma de 2 bani.
              Bine ca motorizari de ''doi bani'' (asta chiar e de doi bani) adica 1.2 si 60 cp sunt
              puse pe Skoda Fabia , VW Polo, 1.2 75 cp pe Fiesta si lista poate continua, dar la Dacia nu-i bun, Sandero sughita rau la motorizare de 1.2 16V 75 cp.
              Daca asta e de doi bani, at 1.4 mpi cum e? )))
              Nu tot ce-i mai mare e si mai bun.
              Daca vor schimba si cutia (ceea ce sunt aproape sigur ca vor face) 1.2 16V se misca bine pt puterea lui, mai bine decat un Logan 1.4 mpi.
              Last edited by Octavian; 5 February 2009, 13:51.

              Comment


              • #37
                Pana la urma 1,6 8 valve isi merit bani nu faceau mai bine 1,4 16 valve.

                Comment


                • #38
                  Pai nu prea e ok sa fie 1.6 mpi 90 cp si 1.4 16V 98 cp...
                  Asta numai daca (ar fi minunat) sa renunte definitiv si la 1.6 mpi, sa ramana 1.2 16V si 1.4 16V .

                  Comment


                  • #39
                    nu o sa abordeze 16v pe toata gama cel putin inca 1 an sau chiar 2 de aici incolo . Au stocuri de motoare MPi care sunt foarte fiabile si inca sunt cautate .
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ingerulol View Post
                      o sa aduca odata cu noul Logan II motorizarile TCe 1.2 16vturbo 100 si/sau 120cp sau 1.4 130 sau 1.6TCe 160
                      Cam pe cand ar putea sa apara Logan 2, e posibil sa apara anul asta ? Nu de alta, dar eu tot astept sa-mi iau o masina noua prin rabla, probabil Dacia, si chiar nu m-as grabi (am la vechea dacie ITP-ul pana in martie 2010) daca as sti ca ar apare anu' asta Logan 2 sau macar ceva motorizari turbo pe Logan ph2 si Sandero.

                      ps. cum ar trebui sa fie consumul la motoarele turbo fata de clasicele MPI, mai mare - mai mic (in conditii normale de condus)

                      Multumesc.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ingerulol View Post
                        .......................... Au stocuri de motoare MPi care sunt foarte fiabile si inca sunt cautate .
                        Cautate de cine..?
                        Cine crezi ca-si mai doreste in 2009 motor 1.4 mpi cu 75 cp?

                        Comment


                        • #42
                          iti zic io vreo doi-trei...pt care 16v inseamna ca e fortat motorul, ca are uzura mare, ca se crapa chiulasa...de-astia soferi de roman dizal si posesori de dcaia 1300, la care daca treci de 3000rpm, se sparge motorul, dom'le...inclusiv taximetristi...
                          eu zic ca daca facem un sondaj, o sa fim surprinsi de preferintele romanilor si de argumentele lor
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Mda...cam asta-i treaba.
                            Atunci sa nu ne miram ca motorizari mpi vor mai fi cativa ani p-aci pe la noi ) (eu sper sa NU).

                            PS: mi-ar fi placut sa am 1.2 16V pe utilaj (decat 1.4 mpi vreau sa spun), chiar daca are cuplu ceva mai mic.

                            Comment


                            • #44
                              da 1.2 16V suna destul de bine dar 1.4 16V ar fi sunat si mai bine in plus motorul asta paremise ca e si pe aveo si are 120 CP asa ca... ar trebui scos 1.6 mpi si bagata o gama 1.2 ,1.4 ,1.6 16V si poate pentru cei ce vor mai mult un 1.8 16V turbo desi dupa ce am auzit se preciza ceva pe la dacia despre un 1.6 16V turbo
                              si daca ma superi nu-i asa ca e

                              Comment


                              • #45
                                Eu ce-am vrut sa spun e ca 1.2 16V l-ar fi inlocuit foarte bine pe 1.4 mpi.

                                PS: Logan de serie turbo benzinar .... ))) sa mai treaca ceva vreme

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google