4 Noi Motorizari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    1.4 16 v cu 120 cai....doar turbo, si in ograda VAG.
    Motorul de 1.4 16v nu este acelasi ca si pe aveo, cel din urma avand 96 cai.

    Comment


    • #47
      Ala de Aveo 1.4 are (acum) 100 cp si cel de 1.2 16V are 84 cp. Scuze de off.

      Comment


      • #48
        daca-o sa aduca motorizari turbo pe Loganel o sa fie prea piesa E ultima tehnologie de injectie directa cu turbina de alimentare de mare presiune si 1.2 turbo cica e prea potent la 100 respectiv 120 cai cat are pe diverse versiuni de CLIO Campus (sau cum ii zice la ala break Grantour)
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • #49
          Imi mentin parerea ca motorul de 1.2 16v e prea mic pentru Logan, ar trebui sa faca o gama de motorizari 1.4 16v si 1.6 16v benzina cu mai multe optiuni de putere si la diesel 1.5 de 85 si 105 cp
          Last edited by soto_adler81; 7 February 2009, 00:37.
          Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

          Comment


          • #50
            asa da mai merge si daca nu ma insel eu un motor cu 16v nu iseamna ce e fortat ci din contra el are o admisie si evacuare mult mai buna decat in varianta 8V si implicit motorul da un randament mult mai bun si dezvolta o putere mult mai mare ;)
            si daca ma superi nu-i asa ca e

            Comment


            • #51
              Sa-l bage pe 1,6 TCe si cred ca toata lumea va fi multumita.Cu 156 de cai altfel vede "tractoristu aratura".

              Comment


              • #52
                Vad ca a inceput rabla 2009 si astia de la Dacia nici nu se gandesc sa introduca in oferta si motorizarea de 1.2 16V bine ca e disponibila la nemti, francezi, olandezi...om fi noi mai prosti sau cum, ca nu pricep ?
                Ce draci pot sa am...

                Comment


                • #53
                  Nu te astepta prea curand la motoarele de 1.2. In Europa se vinde si Sandero dci si 1.2 16V din motive "ecologice".
                  Masina va fi mai scumpa fata de 1.4MPI (motorul este de generatie noua), doar consumul va fi mai mic. Performantele vor fi modeste. Nu cred ca faci o mare afacere cu ea.

                  Comment


                  • #54
                    Pai si eu vreau motorizarea din motive ecologice, plus ca am condus un Clio cu motorul asta iar performantele au fost super ok, chiar daca are un cuplu putin mai mic decat 1.4.
                    M-am saturat de tehnologii invechite in 8V (nu ca motorul asta 1.2 nu ar fi invechit, ca e) si culmea e ca, chiar imi place Sandero, la pret/dotari/performante (cu 1.2 nu cu 1.4 sau 1.6) e imbatabil.

                    Comment


                    • #55
                      cred ca mai au pe stoc motoare mpi si la romani merge si asa.daca scot motoarele alea noi nu mai pot vinde ce mai au pe stoc .ce sa faca cu ele?1,6 t la ce?nu cred ca dacia poate sa faca o masina cu 150 de cai fara sa aibe un pret pe masura.ai nevoie defrane bune casa te opresti ,sisteme de siguranta.sa vad daca da cineva vreo 18000 euro pe o dacie.si porma mai e si consumul ca la turbo trebuie sa dai mancare nu gluma.
                      Last edited by margelatu; 10 March 2009, 09:17.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #56
                        la turbo dai de mancare cand mergi in afara orasului, unde te folosesti de turbina si tragi tare. in oras intre 2 semafoare, pe 100m nu are rost sa arzi gazul aiurea. mergi normal cu ea, in zona de functionare aspirata a motorului si-o sa vezi ca turbo nu consuma chiar asa mult. e comparabil cu un aspirat in acelasi regim de functionare...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          corect ce zici seba.problema ar fi pretul de achizitie .legat de consum nu ai vazut ca sunt care au luat 16 v si vor sa-si puna gpl?in oras cei care o sa-si ia un benzinar turbo de logan pariu ca o sa le tureze ca sa se vada ce poate un logan. il trece pe gpl sa iasa mai ieftin.
                          Last edited by margelatu; 10 March 2009, 11:31.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #58
                            Daca o sa fie un motor turbo(putin probabil) sau ala de 133 de CP sunt aproape sigur ca va fi pus pe varful de gama (echivalentul Prestijului) si atunci vor fi multi care il vor cumpara doar ca sa fie "cu de toate" sau "fuloptsion".
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #59
                              1,2 16v e ideal pentru oras dar afara se cam chinuie la depasiri iar dac mai are si ac pornit...las ca le remapeaza baietii.daca ar baga 1,4 16 v e altceva ar inlocui foarte bine actualul 1,6 8v.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #60
                                1.2 16V de pe Clio se misca foarte bine si extraurban, datorita cutiei, e clar mai agil decat 1.4 mpi Logan.
                                100% ca NU vor lasa cutia de pe Logan 1.4. si atunci lucrurile sunt OK.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google