Noile Modele DACIA - Lansare Probabila 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by skd_ozenel View Post
    @soboBN
    de ce ai avea nevoie de ESP? crezi ca ESP-ul poate sa fie dumnezeu si sa te traga afara din rahaturile in care intri singur? are limitari si nu poate decat sa te ajute cat de cat, nu sa te scoata din vrie...
    @soto_adler
    vad ca tot lauzi sh-urile din De, de ce nu ti-ai luat sh? vad ca ai 1.5 dci ....
    Cand mi-am luat eu loganul diesel am dat 9800 full(ambition) iar diferenta intrel logan si sh era mare.
    Acuma intre un logan diesel 10 700 si un sh la 13 000 gen passat care inca mai e in garantie aleg sh.
    Piata s-a schimbat francezii au ramas pe aceeasi politica, profit maxim, sa vedem ce se intampla cu Dacia cand nu or sa mai fie facilitati nici in alte tari gen rabla.
    Degeaba va revoltati caci nu aveti dreptate. Si ar mai fi ceva de spus o sa umble iar la taxa, deaja francezii au cosmaruri.
    Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

    Comment


    • #47
      Sandel !!!
      Attached Files
      sigpic

      207 noir obsidien

      Comment


      • #48
        cu criza asta..le.a cam taiat elanul la uzina..daca nu eram noi(toti cei care avem logan),renault nu mai aveau profit,deci..!tare curios sunt sa vad pe piata modele noi de la dacia.tot cu tabla groasa v.a fii si suv.ul?
        sorinj...super masina din poza..
        TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

        Comment


        • #49
          Originally posted by soto_adler81 View Post
          A cucerit Dacia Germania dar la 8000 E modelul full diesel de 85 cp ar cucerio si la noi.
          Pretul de achizitionare o face asa bine vanduta.
          Fara nici o suparare fratilor dar unora le place sa manance rau de tot. Dacia Sandero 1.5dci 85cp Laureate costa in Germania fix 11.900E, in timp ce in Romania aceeasi masina este la pretul de 10.500E.

          P.S.: varianta entry level costa 7500E, fata de 6400E la noi.
          P.S.: Dotarile sunt similare, insa am observat ca ei au ca optiune si Climatronic, ceea ce este normal pana la urma. Optiunea costa undeva la 700E

          P.S.: Si prin rabla un dci de 85cp costa 9400E si nu 8000E!

          L.E.: Imi cer scuze pt limbajul inadecvat insa eu nu mai pot cu atata... "naivitate" din partea unora.
          L.E.: Si mai rau este ca toata lumea crede imediat fara sa verifice. Deaia si la vot se voteaza mereu aceeasi politicieni infecti. Pt convingere incercati fara frica www.dacia.de
          Last edited by catalinux; 17 February 2009, 09:53.
          sigpic

          Comment


          • #50
            ) ) )
            cel mai documentat si argumentat post din thread...bv

            cand am vrut sa iau masina in primavara 2008, a fost o poveste lunga, un 320i din '99, o banca cu nume de port grecesc si o tentativa de credit in franci elvetieni.
            mai bine ca nu a fost asa, acum aveam rata dubla fata de 2008 cred....
            asa ca mi-am luat emcevel si pana acum nu am nimic a ma plange.

            @ soto - si cand iese din garantie ce o sa faci?
            crezi ca iti permiti 80-100 ron/l de ulei?

            @ red - lasa ca la vw cea mai ieftina manopera de care stiu e de 70 ron/h....nu prea mai este asa ieftin nu?

            Comment


            • #51
              nu putem decat sa asteptam ...................si sa speram..........pana cand??????????

              Comment


              • #52
                @catalinux unde ai vazut ca are climatronic ?
                cand zici climatronic banuiesc ca te referi la climatizare electronica
                Last edited by z1nedine; 17 February 2009, 11:34.
                Loganul Meu !

                Comment


                • #53
                  climatronic = aer conditionat cu reglare automata a temperaturii si a fluxului de aer.
                  Klimaanlage = aer conditionat cu reglare manuala a temperaturii si a fluxului de aer.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by z1nedine View Post
                    @catalinux unde ai vazut ca are climatronic ?
                    cand zici climatronic banuiesc ca te referi la climatizare electronica
                    Laureate Standard - Manuelle Klimaanlage
                    Laureate Optiune - Klang & Klima-Paket (Klimaanlage + CD-Radio) = 850E

                    Scuze, m-am uitat fugitiv si nu am realizat ca defapt pachetul KLIMA se referea tot la un "klimaanlage" cu radio cd. Ma rog... asta era doar o picanterie, ideea de baza se mentine:

                    P.S.: Tot ca picanterie:
                    - vopseaua metalizata = 450E
                    - un sandero dci 85cp full (fara optionale si culoare metalizata) luat prin programul rabla german vs programul rabla romanesc are acelasi pret, respectiv 9500E. O fi bine, o fi rau...
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      din postul lui catalinux , rezulta ac prin programul "rabla" e totusi mai convenabil sa-ti iei sdandero prin rabla nemtilor decat prin rabla noastra, la ei iesi cu 300 de euro mai ieftin. nu zic ca se merita in ideea sa mergi in germania dupa masina, doar nu mi se pare normal ca o masina facuta la noi, sa se vanda la ei cu un pret mai mic, scheiss egal de masurile de reducere a preturilor. nu e normal, cum am mai spus mai demult, bmw nu ne vinde noua la romani masinile mai ieftin decat le vand nemtilor.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Pai nu cred ca este "corect" sa punem astfel problema, cu toate ca o mica reducere de preturi ar trebui facuta. Sa le luam pe rand:

                        - prima stat german: 2500E
                        - prima stat roman: 900E

                        Suntem cu totii de acord ca primele acordate de stat nu tin de constructor? Banuiesc ca da!

                        - Sandero 1.4MPI Laureate (Germania) + vopsea metal. (450E) + airbag laterale - standard (0E) + pachet AC si radio CD - nu sunt in standard (850E) = 10.600E

                        - Sandero 1.4MPI Laureate (Romania) + vopsea metal. (250E) + airbag laterale (210E) + pachet AC si radio CD - standard (0E) = 9450E

                        Scazand primele "Programul rabla" acordate de statul Germaniei, respectiv Romaniei ajungem la urmatoarele preturi de achizitie:

                        - Sandero Germania = 8.100E
                        - Sandero Romania = 8.450E

                        Acum daca scadem cei 450E, adica ABS-ul gratuit care se ofera acum in Romania, ajungem la un pret final pt Sandero Romania egal cu 8000E. Din ce am vazut pe site-ul Dacia in Germania nu este derulata nici o astfel de campanie de oferte/reduceri.

                        Practic ajungem la aproximativ acelasi pret. Daca privind din pct-ul diferentelor financiare imense dintre noi si nemti situatia este scandaloasa, insa privit obiectiv Dacia nu poate fi acuzata ca vinde masina mai scump in Romania, deoarece dupa cum se vede este exact invers si nici nu poate fi invinuia de cuantulmul reduc al primei de casare. Aici intervine capacitatea statului roman si a sconomiei nationale care datorita hotiei si a prostului management nu este in stare sa ofere nici macar 1000E intregi ca prima de casare.

                        P.S.: Sper ca odata cu noile modele Dacia sa-si reconfigureze putin nivelele de echipare astfel incat sa poti avea acces la AC si fara a achizitiona varianta de varf.
                        P.S.: am observat ca in Germania este disponibil motorul 1.2 16v si 75cp.

                        Numai bine!
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          parca atunci cand l-au lansat, se laudau ca sandero are abs in standard. acum e la "oferta" ? mare reducere de la dacia, veniti de luati cu totii....
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Pai este standard, insa ai ca reducere contravaloarea lui!

                            P.S.: Cel putin eu asa inteleg...
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Oricum nu mai vb si comparati Rabla din Germania (ei castiga Euro) 2500 e prima la ei , noi castigam LEI si prima este de 4200 RON (transformat in Euro ar veni cam 95x si ceva de EURO.) Dar de ce comparam noi . Pentru ca oricum nu ar avea voie sa faca discriminare si toata lumea ar vinde masini , dar Dacia nu ar creste cu foarte mult vanzarea (pt ca repet la noi tre` "sa-ti dea lumea peste OCHI" cu ce masina au ei ) Pariu ca jumate din ei si-ar lua GOLF VI , Bravo , Megane , LEon s.a.m.d am estimat mai sus .
                              Deci la noi nu se poate asa ... oricum nu cred ca exista cineva din Romania care si-ar da PASSATu` din 99 pe un LOGAN din 2009 ? CE ziceti am dreptate ? Suntem cam tarani asa , dar asta e felul nostru
                              Last edited by Seba; 17 February 2009, 16:58. Reason: Automerged Doublepost
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #60
                                daca ar face reduceri la toate modelele, nu doar la ce-ti baga dacia pe gat si reducerea ar fi mai mult de 900 de oiro, sa zicem un 1200-1300, pun pariu ca s-ar vinde bine. eu unul la preturile de acum as prefera una straina chiar daca o idee mai scumpa. unii fac reduceri si fara programul rabla, dacia de ce nu face? pe fondul acesta al asa-zisei crize economice mondiale, dacia nu cred ca va lansa vreun ozn pe orbita terrei, ci in cel mai fericit caz va umbla la motorizari. pana si acest pas va fi facut tot de renault, dacia e un mic sclav ce culege bumbac pe plantatie, ei nu au nimic de zis. ei dora asambleaza ce le zice renault. poate de aia isi si baga picioarele in muca lor, din ce in ce mai des...am avut ocazia sa aud oameni vaitandu-se de ph2 mai tare decat de ph1. ala vehiul parca era mai bine inchegat, zice lumea...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google