Noile Modele DACIA - Lansare Probabila 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Seba, sa fim seriosi, doar nu credeai vreodata ca Dacia este independenta macar 1% de deciziile Renault. Dacia este un brand Renault si mai mult decat atat, spre mandria nostra, francezii nu au decis sa puna direct rombul pe fabrica de la Mioveni. Proiectul Logan este 100% francez asa cum sunt toate proiectele/deciziile. Deabia acum de curand de cand s-a deschis centrul de dezvoltare de la Buc si cel de la Titu (urmeaza) am putea spune ca romanii isi pun/isi vor pune si ei amprenta, evident coordonati tot de francezi.
    sigpic

    Comment


    • #62
      nici la motoare nu se baga ca si acolo trebuie pus capu la contributie. asa ca de ce sa se lege la cap daca nu ii doare? ce zic ei, "lasa ca le ajung toate motorizarile". si in plus, daca mai umbla la motorizari mai salta pretu cu vreo 1000 de iepuroi ca deh...motor nou. nici in cele mai frumoase vise si fara aceasta criza nu as putea sa vad motorizari noi de la dacia
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #63
        Cei de la dacia vor sa scoata o masina in vara aceasta ...... ei ar dori sa scoada un SUV .......... prototipurile sunt "expuse" sub o prelata unde s-a daramat pavilionul ;) ......... automat ca nimeni nu poate sa le faca vro poza , dar rude din uzina le-a vazut si eu am vazut cateva pe strada , la undele decat forma si geamurile , la altele toata masina .....

        P.S cand sunt pe banda sa le asambleze caroseria e in foler alba si nu se poate vedea .... asa am vazut pe strada ......... acum ramane de vazut ;)

        Comment


        • #64
          Originally posted by catalinux View Post
          Fara nici o suparare fratilor dar unora le place sa manance rau de tot. Dacia Sandero 1.5dci 85cp Laureate costa in Germania fix 11.900E, in timp ce in Romania aceeasi masina este la pretul de 10.500E.

          P.S.: varianta entry level costa 7500E, fata de 6400E la noi.
          P.S.: Dotarile sunt similare, insa am observat ca ei au ca optiune si Climatronic, ceea ce este normal pana la urma. Optiunea costa undeva la 700E

          P.S.: Si prin rabla un dci de 85cp costa 9400E si nu 8000E!

          L.E.: Imi cer scuze pt limbajul inadecvat insa eu nu mai pot cu atata... "naivitate" din partea unora.
          L.E.: Si mai rau este ca toata lumea crede imediat fara sa verifice. Deaia si la vot se voteaza mereu aceeasi politicieni infecti. Pt convingere incercati fara frica www.dacia.de
          Eu in locul tau mi-as controla limbajul, daca ai verifica varianta aia entry la nemti ai vedea ca are otiuni in plus fata de prima varianta de la noi( abs standard si altele) de aia si costa cat costa, da vorba cuiva "n-ai cu cine ba, n-ai cu cine"
          Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

          Comment


          • #65
            Pai bun, costa mai mult ca are ceva in plus...dar dci la 85 de cai full si 8000 euro e prea de tot...la asta s-a referit omul
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #66
              Bun e 9350, greseala mea ca nu m-am documentat il iei mai ieftin ca un 16 v prestige la noi.
              si pana la a manca mai e cale lunga.
              Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

              Comment


              • #67
                Pe site-ul dacia din germania vad asa:

                Laureate 1.6 16v - 10450
                Laureate 1.5 Dci 85 de cai - 11850 (MCV-ul e 13.000)
                Basca Clima + mp3 nushdecare se plateste in plus cu 1300...adica preturile de mai sus sunt minime, dotarile optionale facandu-se separat

                Mai documenteaza-te in continuare ;)
                Last edited by darksid3; 18 February 2009, 01:56.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #68
                  Originally posted by soto_adler81 View Post
                  Nu sunt fan second-hand dar sa fim seriosi ca la 9000 de euro iti iei masina inca in garantie gen Astra 2007-2008 cu 50-60 000.
                  un Passat 2007 iarasi inca in garantie cu 60 000 il iei cu aprox 10 000.
                  Sunt masini net superioare Loganului,care nu sunt deloc harburi si care la modul cum s-au ieftinit vor canibaliza Loganul.
                  Eu iti recomand sa nu faci greseala de a pune botul la toate "ofertele" germanilor! Economia asta de piata ar trebui sa ne invete pe toti ca atunci cand un lucru este prea ieftin, ceva nu e in regula!
                  De obicei pe la 60.000 de kilometri o masina trece prin prima revizie majora: distributia. Nu e ieftin de loc, iar daca vrei sa-ti pastrezi garantia, distributia trebuie s-o faci la dealer autorizat. Opel si VW nu au cele mai ieftine reprezentante din cate am auzit...
                  Sa nu mai vorbim ca daca e un diesel mai rasarit cu turbina cu geometrie variabila, pe la 60k incep sa oboseasca. Cunosc 2 persoane cu Golf 2.0 TDI, respectiv Passat 2.0 TDI care au fost nevoiti sa-si schimbe turbinele pe la 60-80.000 km...
                  Nici nu vreau sa mentionez ca masina poate avea 10.000km si o "mica" problema ascunsa, gen un accident. Ce, crezi ca in Germania, reparatiile in caz de accident se trec pe cartea de identitate a masinii daca sunt facute in service-ul lui Johan de la coltul strazii!? Samsarii e acolo au mai mult fler decat orice roman cu pretentii de vanzator si vor vinde intotdeauna hardughiile lor catre disperati din Europa de Est ahtiati dupa masini "ieftine si bune".
                  Continuand, crezi ca o masina cu 60.000km in nici 2 ani e o masina ingrijita. Mie imi miroase a masina de firma de la o posta. Bine, versiunea oficiala e "masina de doctor"! ;)

                  Back on topic:
                  Eu unul astept cu sufletul la gura momentul in care imi voi putea cumpara o Dacie Coupe! Banii sunt, masina sa se produca!
                  SUVurile nu ma pasioneaza, dar daca vor avea succes la piata, ma voi bucura pentru Dacia!
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by soto_adler81 View Post
                    daca ai verifica varianta aia entry la nemti ai vedea ca are otiuni in plus fata de prima varianta de la noi( abs standard si altele) de aia si costa cat costa, da vorba cuiva "n-ai cu cine ba, n-ai cu cine"
                    Chiar vrei sa incepi o polemica cu mine? Intradevar nu am cine! De ce? Pt ca in continuare continui sa spui prostii! O sa le iau pe rand:

                    1. Si cel mai important! Sandero, indiferent de varianta de echipare, are ABS standard si in Romania!
                    2. La nemti sunt mai putine variante de echipare disponibile si este normal sa difere oarecum nivelul de dotare. Plus ca oricare constructor de pe lumea asta are politice de echipare regionale.
                    3. Si in continui sa vorbesti despre programul rabla dar inducand ideea ca Dacia vinde mai ieftin in Germania. Tocmai ti-am demonstrat ca nu este asa si cuantumul primei de casare nu este influentat de constructor.

                    Nu mi-o lua in nume de rau, dar e bine sa fim cat de cat documentati atunci cand incepem sa furnizam informatii altora si mai mult decat atat sa avem pretentia in a detine si adevarul asupra a ceea ce spunem. Numai bine!
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Au aparut 2 tipuri de prototipuri DACIA pe A1 , dar era noapte cand am fost la Pitesti si degeaba faceam poze (23:20 am plecat din BUC) una era scurta si cealalta un fel de MCV mai inalt (mai scurt) probabil SUV. Amandoua cu numere de PROBE de AG.
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • #71
                        Unul era cross-overul derivat din Sandero, cel mai probabil.

                        Originally posted by catalinux View Post
                        Si cel mai important! Sandero, indiferent de varianta de echipare, are ABS standard si in Romania!
                        Chiar si la Logan Ph2 se aplica treaba asta.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #72
                          cu exceptia laureate 1.6_16vulve, de parca ala ar fi oaia neagra a familiei sau acum au pus si pe ala?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Si pe ala, ca orice masina vanduta dupa 1 ianuarie in UE trebuie sa aiba ABS.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #74
                              baieti...chill,
                              ce atata scandal?
                              doar v-am aratat ce scrie in revista...nu va luati la pocneala acum ca sa aratati care are cunostinte mai sus la uzina...

                              Comment


                              • #75
                                Asteptam GENEVA - vine Logan RS
                                1.6 MPi Icy White

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google