Dacia A Scos Loganul De Aproape 5000 De Euro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu zic ca nu e o oferta profitabila...chiar cred ca nu e timpul pentru rate la o masina de 5000 euro pe care o platesti de 2 ori.nu prea isi mai ia lumea masina in timpul asta.
    TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

    Comment


    • #17
      @dani p si care e vina celor de la Dacia ca euro este cat este astazi? pe acelasi rationament poti spune acelasi lucru si despre alte marci de autoturisme...asta e! esti norocos ca ai prins euro la un curs mic!
      @alindrgn imi propui un alt autoturism la fel de spatios ca acest model Dacia care nou sa fie 5900 de euro?

      Comment


      • #18
        Pentru scolile de soferi, taxi sau firme de distributie modelul de 5.000 E este aur.

        Comment


        • #19
          @flavio Uite ca eu m-am decis sa-mi iau masina in vremurile astea si imi iau una de 8400 euro ..depinde de fiecare acum ceea ce vrea

          Comment


          • #20
            @andreiutzu@ Costurile lor de productie sunt cam aceleasi, majoritatea pieselor componente se fac in Romania, piese pe care ei le platesc in lei, angajatii se platesc tot in lei, dar ei vand masina in euro. Asta voiam sa zic,de exemplu la un Prestige de 10000 euro, acum 2 ani incasau 325 milioane, acum incaseaza 430 milioane, deci...cine castiga? La alte autoturisme cum zici tu sunt reduceri mai mari, chiar le simti...
            niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

            Comment


            • #21
              Ok, rationamentul poate fi si urmatorul: acum 2 ani, curentul era mai ieftin (o fabrica consuma enorm curent pe procesul de productie), salariile erau ceva mai mici, impozitele erau probabil mai mici, angajati mai putini...etc.
              Oricum eu sper un lucru: statul sa scoata legea aia prin care impoziteaza "profitul exceptional" adica profitul scos pe anumite variabile economice care nu tin de proctivitatea propriu-zisa.
              Cresterea profitului datorita cresterii cursului de schimb e considerat un "profit exceptional".

              Comment


              • #22
                dar modelul acesta de echipare exista si pana acuma dar era putin mai scump , nimic esential , daca ofereau varianta preference macar in banii astia ...
                ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                Comment


                • #23
                  Eu cred ca va avea mare succes atat pentru taxi si distributii cat pentru cei care nu au bani de ceva mai mult.

                  Comment


                  • #24
                    mda...regret ca au lansat aceasta versiune...tocmai vorbeau 2 vecini de la mine ca vor sa isi ia loganu asta cu 5900 prin rabla. presimt certuri aprinse, ca masina stie sa o intoarca doar in fata geamului meu, si nu o sa ii mai permit. rabla nu a mai scos-o la plimbare de cativa ani. o furie din 70
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • #25
                      sunt sigur ca sunt mai multi care au furii din 70,care au sa faca efort sa cumpere modelul asta de 5000 si de euro care va porni la prima cheie,va baga caldura lucruri din astea marunte care conteaza pentru un om care a condus doar 1300 toata viata.

                      nu mai da "quote" cand raspunzi la utlimul post!
                      Last edited by Seba; 25 February 2009, 11:31.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Red_Alin View Post
                        Eu cred ca va avea mare succes atat pentru taxi si distributii cat pentru cei care nu au bani de ceva mai mult.
                        parca nu le mai dateau voie sa faca taximetrie cu masini fara abs, ac si airbag pasager ?
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Daca dai rabla, iei masina in leasing cu 6 rate gratuite si ABS-ul cadou si iesi undeva la 4000 euro, o afacere bunicica zic eu.

                          Comment


                          • #28
                            exact. o sa aiba mult succes la taxiuri
                            eu unul prefer dacia 1300 care cu un radiator inauntru baga caldura. daca tot n-am servo, clima, lampa in portbagaj, geamuri electrice si recirculare aer, la ce sa dau 5000 de euro pe o gramada de fiare si plastice? sa faca aceeasi treaba, aproape la fel de prost ca o hoasca de 200 de euro? ma doare undeva ca-i euro4 asta nou, chiar nu ma intereseaza...personal n-o vad ca "masina"...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Nu stiu daca merge pe taxi pentru ca am impresia ca sunt obligati prin lege sa aiba aer conditionat .
                              9! 9! 9!
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Seba View Post
                                exact. o sa aiba mult succes la taxiuri
                                eu unul prefer dacia 1300 care cu un radiator inauntru baga caldura. daca tot n-am servo, clima, lampa in portbagaj, geamuri electrice si recirculare aer, la ce sa dau 5000 de euro pe o gramada de fiare si plastice? sa faca aceeasi treaba, aproape la fel de prost ca o hoasca de 200 de euro? ma doare undeva ca-i euro4 asta nou, chiar nu ma intereseaza...personal n-o vad ca "masina"...
                                Seba fara sa te superi pe mine,dar deja incepi sa o dai in penibil.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google