Toate firmele fac asta. Functiile exista dar ei nu le activeaza. La VW am activat alarma, rain closing, TPMS, auto hold, etc.
Resetare schimbare ulei
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voi va dati seama ca astia s-au vorbit intre ei cu activarile astea ?
toate firmele fac la fel, s-au adunat sefii la o sampanie sau la femei si au stabilit : da fraieru banu activam obtiuni, nu da banu s-o ia in mina !
sint curios cind or sa bage restrictie sa numai lucreze orice neica nimeni pe acolo sa activeze pe 2 lei tramvai chestiile astea !
cred ca nu mai dureaza multLast edited by george.sce; 22 June 2020, 12:27.
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostNu echiparea conteaza (si pe unele "superioare" sunt "ascunse") ci "faptul" in sine. La fel si cu resetarea.
Si nimeni nu isi mai batea capul cu "faptul" (nici cu cine si nici cu ce ) daca producatorul il "definea" corect.
Dar mai incerca, poate convingi cel putin inca o persoana.
- Likes 1
Comment
-
Cu tot respectul cred insa ca nu prea e chiar asa. Doar in ultimele posturi au fost doi colegi care si-au "batut capul" cu asta (de fapt chiar topicul acesta cam tot despre asta este).
Iar exemplele sunt mult-mult mai multe (si in diferite sectiuni ale forumului).
Si asa (cum s-a scris mai inainte) mai fac si altii un ban cinstit (si chiar apreciez ceea ce incerci sa faci de fapt).
- Likes 1
Comment
-
Contributia de cost al unui reper cred că vine din mai multe surse:
- Materialul fizic (plasticul manerului, cablul electric pentru boxe)
- Restrictii la programarea roboților de pe banda de asamblare (dacă pe bandă pot fi aduse doar 50 de subansamble configurabile pe care le-ai folosit deja, atunci nu mai ai loc de configurarea 51 care să aducă o componentă cu 2 sau cu 4 fire pentru mașina X, o lași doar pe cea cu 4 pentru toate în loc să schimbi banda de asamblare).
- Costul uman de montare a unor opțiuni
- Costul intervenției post-vânzare dacă se răzgândește clientul și vrea opțiunea. Dacă este prea mare, atunci clientul renunță cu totul. Deci mi se pare că la capitolul boxe spate, probabil că este un domeniu unde clienții se mai răzgândesc pe parcurs. Dacă ar trebui să tragi din nou cabluri din față, să dai mocheta jos, să faci "praf" mașina sau să tragi cabluri inestetice, atunci probabil că mai bine tragi cabluri de la început.
Comment
-
Iar deviem la boxe, oglinzi si alte cele (acum teoria "costurilor"). Cred ca toata lumea a fost de acord ca pe o anumita echipare ai ceea ce ai platit.
Discutia a fost strict despre resetarea intervalului de revizie si functiile "ascunse" (prezente dar neactivate) ale CB (care tot asa sunt si la echiparile mai "scumpe").
Daca poti demonstra ca activarea acestora implica alte costuri atunci" jos palaria".Last edited by Gil26; 22 June 2020, 16:21.
- Likes 1
Comment
-
Este o tehnică de marketing. Scazi prețul de "catalog" (de reclamă) cât mai mult, aduci omul în showroom și apoi îl ademenești cu opțiunile de software și mai crești puțin prețul. Sau pui opțiunile de SW într-un coș împreună cu altceva HW (faruri de ceață, medianav, inserții cromate, tapiserie) și faci astfel oferta de a trece la nivelul următor de echipare mai convingătoare.
Problema pentru Dacia este că dezactivarea reală, nu doar un parametru trecut din 1 în 0, securizată de un chip specializat cu eFuse, ar costa încă ceva la sistemul HW al mașinii. Nu asta interesează pe Dacia și nici să facă bani din serviciile de tuning/software. Eu nu îmi aduc aminte să fi citit în actele mașini ceva care să împiedice pe cineva să modifice sistemul SW al mașinii, să îl citească și chiar să îl publice. Acesta ar putea fi protejat de copyright, însă dacă la cumpărarea mașinii nu ai primit și un astfel de bilețel, cam greu să considere că te-au avertizat înainte.
- Likes 3
Comment
-
Pe Dusterul meu ph2 2017 am reusit sa activez iluminatul bord cu PyClip dacia 176+ pus pe un Samsung S4 si un Elm 327 Mini.Cu el pot activa/dezactiva stergatorul spate,care porneste in R,pot reseta service.etc.....Se poate activa ceva pe la alarma?Multumesc pe aceasta cale lui Gil26 pentru ajutor si la toti colegii de forum.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by vali2008 View PostAlex, oricat de mult incerci sa eviti, trebuie sa treci pe la reprezentanta..sau mergi cu ledul aprins..
Au mai fost discutii pe forum, era vorba de o masura impusa , mai nou, producatorilor auto..
Inteleg ca masina e din 2017, nu trebuie sa ii vizitezi ca sa iti pastrezi garantia?
- Likes 4
Comment
-
Salutare
Am un logan 1.2 fabricatie 2015 decembrie
La mine nu apare iconita aceea cu cheita service
Am schimbat uleiul si vroiam sa resetez acel interval.
Comform celor scrise inacest subiect la anul de fabricatie 2015 se poate reseta din maneta.
Exista vreo metoda sa vad cati km mai are pana se aprinde acel bec ?
S-au sa apara cheita aceea ?
Am luat masina de curand si nu stiu cand a fost resetat intervalul service.
- Likes 1
Comment
-
Da, la modelul acela se poate reseta intervalul de revizie foarte simplu si usor.
Autonomia ramasa (numarul de zile si km) pana la schimbul de ulei se poate vedea usor cu ajutorul unei interfete clone ieftine ELM327 si al unui program de diagnoza (in opinia mea se merita ”efortul”) ex ddt4all sau variante ale acestuia, vezi atasat, informatii se pot gasi si pe topicul dedicat . Desigur ca la unele modele acest interval este influentat (micsorat) si de OCS (modul de folosire al masinii).
Deasemenea se pot modifica daca se doreste si intervalele (zile si km, vezi atasat) prestabilite de schimb ulei, numarul de km ramasi de la care apare avertizarea, plus reseta intervalul de revizie.
- Likes 4
Comment
-
Am cumparat acest adaptator dar nu am reusit sa gasesc aplicatia potrivita sa vad intervalul service.
Acest adaptator e cu bluetooth si nu am gasit aplicatia potrivita pt. android.
Va rog ma puteti ajuta cu un link catre aplicatia care ar putea functiona cu acest adaptator cu bluetooth ?
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 1
Comment
Comment