Resetare schimbare ulei

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Toate firmele fac asta. Functiile exista dar ei nu le activeaza. La VW am activat alarma, rain closing, TPMS, auto hold, etc.

    Comment


    • #92
      Voi va dati seama ca astia s-au vorbit intre ei cu activarile astea ?

      toate firmele fac la fel, s-au adunat sefii la o sampanie sau la femei si au stabilit : da fraieru banu activam obtiuni, nu da banu s-o ia in mina !

      sint curios cind or sa bage restrictie sa numai lucreze orice neica nimeni pe acolo sa activeze pe 2 lei tramvai chestiile astea !

      cred ca nu mai dureaza mult
      Last edited by george.sce; 22 June 2020, 12:27.

      Comment


      • #93
        In ziua de azi,totul se rezuma la bani. Unii îi dau , alții încasează. Nu are importanță cine, reprezentanțele sau cei ce au (hardware și software) cunoștințe temeinice să se joace cu "creierul" mașinii.

        Comment


        • #94
          Originally posted by Gil26 View Post
          Nu echiparea conteaza (si pe unele "superioare" sunt "ascunse") ci "faptul" in sine. La fel si cu resetarea.
          Si nimeni nu isi mai batea capul cu "faptul" (nici cu cine si nici cu ce ) daca producatorul il "definea" corect.

          Dar mai incerca, poate convingi cel putin inca o persoana.
          Cred ca tu-ti bati capul mai mult decat ceilalti, se pare ca esti specialist in a despica firul de par nu in 4 ci in 8.

          Comment


          • #95
            Cu tot respectul cred insa ca nu prea e chiar asa. Doar in ultimele posturi au fost doi colegi care si-au "batut capul" cu asta (de fapt chiar topicul acesta cam tot despre asta este).
            Iar exemplele sunt mult-mult mai multe (si in diferite sectiuni ale forumului).
            Si asa (cum s-a scris mai inainte) mai fac si altii un ban cinstit (si chiar apreciez ceea ce incerci sa faci de fapt).

            Comment


            • #96
              Contributia de cost al unui reper cred că vine din mai multe surse:

              - Materialul fizic (plasticul manerului, cablul electric pentru boxe)
              - Restrictii la programarea roboților de pe banda de asamblare (dacă pe bandă pot fi aduse doar 50 de subansamble configurabile pe care le-ai folosit deja, atunci nu mai ai loc de configurarea 51 care să aducă o componentă cu 2 sau cu 4 fire pentru mașina X, o lași doar pe cea cu 4 pentru toate în loc să schimbi banda de asamblare).
              - Costul uman de montare a unor opțiuni
              - Costul intervenției post-vânzare dacă se răzgândește clientul și vrea opțiunea. Dacă este prea mare, atunci clientul renunță cu totul. Deci mi se pare că la capitolul boxe spate, probabil că este un domeniu unde clienții se mai răzgândesc pe parcurs. Dacă ar trebui să tragi din nou cabluri din față, să dai mocheta jos, să faci "praf" mașina sau să tragi cabluri inestetice, atunci probabil că mai bine tragi cabluri de la început.

              Comment


              • #97
                Iar deviem la boxe, oglinzi si alte cele (acum teoria "costurilor"). Cred ca toata lumea a fost de acord ca pe o anumita echipare ai ceea ce ai platit.
                Discutia a fost strict despre resetarea intervalului de revizie si functiile "ascunse" (prezente dar neactivate) ale CB (care tot asa sunt si la echiparile mai "scumpe").
                Daca poti demonstra ca activarea acestora implica alte costuri atunci" jos palaria".
                Last edited by Gil26; 22 June 2020, 16:21.

                Comment


                • #98
                  Este o tehnică de marketing. Scazi prețul de "catalog" (de reclamă) cât mai mult, aduci omul în showroom și apoi îl ademenești cu opțiunile de software și mai crești puțin prețul. Sau pui opțiunile de SW într-un coș împreună cu altceva HW (faruri de ceață, medianav, inserții cromate, tapiserie) și faci astfel oferta de a trece la nivelul următor de echipare mai convingătoare.

                  Problema pentru Dacia este că dezactivarea reală, nu doar un parametru trecut din 1 în 0, securizată de un chip specializat cu eFuse, ar costa încă ceva la sistemul HW al mașinii. Nu asta interesează pe Dacia și nici să facă bani din serviciile de tuning/software. Eu nu îmi aduc aminte să fi citit în actele mașini ceva care să împiedice pe cineva să modifice sistemul SW al mașinii, să îl citească și chiar să îl publice. Acesta ar putea fi protejat de copyright, însă dacă la cumpărarea mașinii nu ai primit și un astfel de bilețel, cam greu să considere că te-au avertizat înainte.

                  Comment


                  • #99
                    Da, ai dreptate, se poate face cu acordul scris al uzinei Renault/Dacia si obligatoriu cu acte/chitanta/factura pe firma inregistrata la ANAF. altfel se cam numeste caz penal

                    Aviz la neica nimeni ce se ocupa cu deastea in timpul liber

                    Comment


                    • Pe Dusterul meu ph2 2017 am reusit sa activez iluminatul bord cu PyClip dacia 176+ pus pe un Samsung S4 si un Elm 327 Mini.Cu el pot activa/dezactiva stergatorul spate,care porneste in R,pot reseta service.etc.....Se poate activa ceva pe la alarma?Multumesc pe aceasta cale lui Gil26 pentru ajutor si la toti colegii de forum.

                      Comment


                      • Originally posted by vali2008 View Post
                        Alex, oricat de mult incerci sa eviti, trebuie sa treci pe la reprezentanta..sau mergi cu ledul aprins..
                        Au mai fost discutii pe forum, era vorba de o masura impusa , mai nou, producatorilor auto..
                        Inteleg ca masina e din 2017, nu trebuie sa ii vizitezi ca sa iti pastrezi garantia?
                        merge resetata acea cheita cu ELM327 ( cea cu chipset elm327 pic18f25k80 nu alte variante) si programul DDT4ALL (TDB- CLUSTER V5.0- GENERAL CONFIGURATION- CONFIGURATION VIDANGE). Acolo se va pune la DURATION IN DAY 360 de zile, iar la USUAL DISTANCE 20000 KM. Se da click pe butonul PRISE EN COMPTE si gata, s-a resetat acea cheita si va disparea si simbolul acela ca dintii unui fierastrau ( fara erori pe ceasuri ).

                        Comment


                        • Salutare
                          Am un logan 1.2 fabricatie 2015 decembrie
                          La mine nu apare iconita aceea cu cheita service

                          Am schimbat uleiul si vroiam sa resetez acel interval.

                          Comform celor scrise inacest subiect la anul de fabricatie 2015 se poate reseta din maneta.

                          Exista vreo metoda sa vad cati km mai are pana se aprinde acel bec ?
                          S-au sa apara cheita aceea ?

                          Am luat masina de curand si nu stiu cand a fost resetat intervalul service.

                          Comment


                          • Da, la modelul acela se poate reseta intervalul de revizie foarte simplu si usor.
                            Autonomia ramasa (numarul de zile si km) pana la schimbul de ulei se poate vedea usor cu ajutorul unei interfete clone ieftine ELM327 si al unui program de diagnoza (in opinia mea se merita ”efortul”) ex ddt4all sau variante ale acestuia, vezi atasat, informatii se pot gasi si pe topicul dedicat . Desigur ca la unele modele acest interval este influentat (micsorat) si de OCS (modul de folosire al masinii).
                            Deasemenea se pot modifica daca se doreste si intervalele (zile si km, vezi atasat) prestabilite de schimb ulei, numarul de km ramasi de la care apare avertizarea, plus reseta intervalul de revizie.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Am cumparat acest adaptator dar nu am reusit sa gasesc aplicatia potrivita sa vad intervalul service.

                              Acest adaptator e cu bluetooth si nu am gasit aplicatia potrivita pt. android.

                              Va rog ma puteti ajuta cu un link catre aplicatia care ar putea functiona cu acest adaptator cu bluetooth ?
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • Iti voi trimite un PM cu aplicatiile si tot ce ai nevoie pentru Android, sper ca interfata (si softul ei) sa fie OK (se poate verifica foarte usor).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google