Problema dezghetare luneta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by george.sce View Post
    Baterie ROMBAT ?
    Da. Rombat Premier 55Ah.

    Comment


    • #17
      Update: prin ianuarie m-am trezit din nou cu bateria descarcata. Am plecat dimineata de acasa (ora 9), am mers prin Bucuresti cca 30 min, am parcat masina, iar dupa 2 ore bateria era descarcata. Cand am ajuns la masina, alarma era activata (tipa stins).

      Alternatorul baga 14,4 - 14,5 V

      Azi dimineata (-7 grade) voltajul bateriei era 12,2 - 12,3V. Masina a pornit fara probleme, insa la deschiderea prin telecomanda, al doilea bip a avut o tonalitate diferita (mai ascutita).

      O alta observatie, legata de problema initiala: azi releul de dezaburire s-a deconectat dupa 15-17 minute. Am verificat de 2 ori. Pare o valoare cam mare.

      Comment


      • #18
        Până la urmă, ai rezolvat problema cu dezghețarea lunetei? Acum am pățit-o și eu.

        Comment


        • #19
          @ danLaza , atasez aici (poate sunt utile si altor colegi) cateva capturi extrase in graba cu locatia, traseele, sigurantele habitaclu (este F14 pt dezaburire) si conexiunile.
          200 = dezabuire luneta, R296 \ R297 = conexiune habitaclu spate dreapta\stanga, R153 = conexiune habitaclu usa sofer, 260 = sigurante si relee compartiment habitaclu, 235 = releu dezaburire luneta, F14 – 5A = siguranta dezaburire, MG = masa spate stanga (verifica si asta sa fie OK).
          Sper sa iti fie de folos si sa rezolvi problema cu dezaburirea lunetei!
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Gil26, mii de mulțumiri. Acum am să mă pun de "croșetat". Sper să găsesc unde este întrerupt circuitul.

            Comment


            • #21
              Cu mare drag, insa din graba am atasat gresit a doua schema electrica (scuze), dar poti verifica traseele (inclusiv conexiunea R153).
              Toate cele bune!

              Comment


              • #22
                Plus ca am uitat sa subliniez si MF = masa spate dreapta (este langa R296), mea culpa.

                Comment


                • #23
                  Doar că F14 e doar pentru releul dezaburirii, iar schema parbrizului încălzit e inutilă - informația utilă e din postul #5 până la #10.
                  Sandero are hayon deci excludem MF și R296.

                  LE: Foarte posibil să fie niște fire rupte în burduf
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #24
                    Despre schema parbrizului incalzit am scris ca am atasat-o in plus (prima schema este cea OK), siguranta F14 este pentru releul dezaburire luneta 230 care este pozitia B de 40A din captura cu sigurantele habitaclu.
                    Iar colegul danLaza a intrebat asta pe topicul de probleme tehnice: ”Întrebarea mea este, in afară de traseul cablurilor prin acel burduf de cauciuc (unde ar putea fi întrerupt firul) mai există vreun punct slab(mufă) pe traseu?” si referitor la posibilele "fire rupte" am atasat tot traseul (inclusiv R153) plus restul, informatii care nu se regasesc nici in postul #5 si nici in #10, pe care si colegul le-a citit, asa ca totusi....
                    Last edited by Gil26; 24 February 2021, 21:43.

                    Comment


                    • #25
                      Am rezolvat problema. Firul de + ce alimentează rezistența lunetei (de culoare maro, cel mai "gros" din mănunchi) era întrerupt în zona burduful ui din cauză că Dacia a pus un fir cu un diametru la limită motiv pentru care izolația s-a încălzit și a devenit casant rezultând ruperea lui. Probabil la vară când voi avea acces la priză de 220v,il voi schimba cu unul nou. Mulțumiri d-nului Gil26 ptr ajutor.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google