O mica recapitulare și noi măsurători:
1. Cu farurile aprinse am 0 V pe papucii in care intra becul.
2. Am pus pe buzzer "picioarele" becului și bâzâie.
3. Acum ceva timp am pus bec nou și tot nu se aprinde (logic, vezi pct 1)
4. Pus pe buzzer o sondă multimetru pe minus la baterie și cealaltă sonda pe rand pe papucii in care intra becul: bâzâie la ambii papuci.
5. Am masurat tensiunea între plus baterie și cealaltă sonda pe rand pe papucii in care intra becul:
Aceeași tensiune și aceeași polaritate pe ambii papuci.
Punctul 5 nu are sens pentru mine suna SF.
Cred că pe minus baterie și papuci pe rand soclu bec arată 0V.
6. Ledul din far merge full cu farurile oprite, ii scade intensitatea când trec pe poziții(așa e normal), lungă merge, semnalizarea merge.
A pus mai devreme un coleg poze și schițe cu localizarea siguranțelor.
Daca pun multi pe DC 200 V (îmi place să fiu safe) , o sondă pe un fier de lângă siguranțe și o sondă pe pinii expuși ai siguranțelor pt faruri am 0 V la ambii pini, înainte și după siguranță.
Farurile pot fi aprinse cu ci tactul oprit, de ce nu e tensiune acolo când masor pe siguranțe?
Buzzer între fier și blocul de metal unde bagi cheia suna.. nu aleg "masa" corect?
La alte siguranțe, cu aceeași masă îmi arată 12V pe ambii pini ai unor siguranțe.
Vizual se observă ceva diferente intre panoul meu și panoul colegului care mi a furnizat poziția siguranțelor. Gen el are siguranță de 30A unde eu am de 5A lol...
Poate nu are același model de Logan?
eu am facut masuratori pe papucii soclului becului de faza scurta (cel care nu se aprinde).
inteleg ca trebuie sa gasesc punctul de alimentare al farului ca ansamblu (de acolo facandu-se "distributia" pe toate becurile).
chiar ma intrebam in schema - de ce din blocul de lumini te duci in cutia aia mare iar in cutia mare ai simbolurile alea multe de becuri
cutia mare e farul ca un ansamblu, iar simbolurile de becuri sunt .. becurile lunga, scurta, semnalizare, ledurile.
o sa caut acea mufa de intra in far.
Dumnezeu cu mila, unde o mai fi si aia. abia am investigat soclul becului problema, asa putin loc e.
1. Cu farurile aprinse am 0 V pe papucii in care intra becul.
2. Am pus pe buzzer "picioarele" becului și bâzâie.
3. Acum ceva timp am pus bec nou și tot nu se aprinde (logic, vezi pct 1)
4. Pus pe buzzer o sondă multimetru pe minus la baterie și cealaltă sonda pe rand pe papucii in care intra becul: bâzâie la ambii papuci.
5. Am masurat tensiunea între plus baterie și cealaltă sonda pe rand pe papucii in care intra becul:
Aceeași tensiune și aceeași polaritate pe ambii papuci.
Punctul 5 nu are sens pentru mine suna SF.
Cred că pe minus baterie și papuci pe rand soclu bec arată 0V.
6. Ledul din far merge full cu farurile oprite, ii scade intensitatea când trec pe poziții(așa e normal), lungă merge, semnalizarea merge.
A pus mai devreme un coleg poze și schițe cu localizarea siguranțelor.
Daca pun multi pe DC 200 V (îmi place să fiu safe) , o sondă pe un fier de lângă siguranțe și o sondă pe pinii expuși ai siguranțelor pt faruri am 0 V la ambii pini, înainte și după siguranță.
Farurile pot fi aprinse cu ci tactul oprit, de ce nu e tensiune acolo când masor pe siguranțe?
Buzzer între fier și blocul de metal unde bagi cheia suna.. nu aleg "masa" corect?
La alte siguranțe, cu aceeași masă îmi arată 12V pe ambii pini ai unor siguranțe.
Vizual se observă ceva diferente intre panoul meu și panoul colegului care mi a furnizat poziția siguranțelor. Gen el are siguranță de 30A unde eu am de 5A lol...
Poate nu are același model de Logan?
eu am facut masuratori pe papucii soclului becului de faza scurta (cel care nu se aprinde).
inteleg ca trebuie sa gasesc punctul de alimentare al farului ca ansamblu (de acolo facandu-se "distributia" pe toate becurile).
chiar ma intrebam in schema - de ce din blocul de lumini te duci in cutia aia mare iar in cutia mare ai simbolurile alea multe de becuri
cutia mare e farul ca un ansamblu, iar simbolurile de becuri sunt .. becurile lunga, scurta, semnalizare, ledurile.
o sa caut acea mufa de intra in far.
Dumnezeu cu mila, unde o mai fi si aia. abia am investigat soclul becului problema, asa putin loc e.
Comment