Problema faza scurta stanga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Cosminstiubei View Post
    Buna ziua, problema este in titlu... nu merge faza scurta pe partea stanga. Pe partea dreapta merge, am incercat mai multe becuri, nu este de la bec, martorul in bord este aprins... ce as putea face?
    Logan 2018
    Salut...care era problema?
    eu nu am schema și am verificat siguranțele din stânga, sub volan.

    Mai sunt pe altundeva siguranțe?
    In torpedou?...

    Când masor tensiune cu scurta aprinsă la papucii de la soclu bec stânga zice un mare 0 V.

    De aia întreb dacă mai sunt siguranțe pe undeva.

    *La mine se vede că e scurt făcut în soclu, am și poza.
    Eram sigur că e sărită siguranța....

    Comment


    • #17
      Sper sa-ti fie de folos.

      260 - tabloul de sigurante din stanga bord
      209 - maneta stanga volan

      S-ar putea sa ai marea surpriza ca va trebui schimbata maneta.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Dacă nu merge faza scurtă pe stânga dar martorul din bord se aprinde ai probleme la bec/far pe partea aia, martorul e după siguranță.

        Schema din #17 e pentru fază lungă, #francezaEgrea
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Recunosc ca sunt francafon. t0rquemada are dreptate.
          Poate schema atasata e mai buna
          Attached Files

          Comment


          • #20
            multumesc!

            vad ca e o doza intre partea stanga si dreapta la faruri?
            vad ca sigurantele sunt de 10A..

            o sa vb cu un electrician sa vad ce intelege el din schema aia.
            Last edited by 77sky; 5 June 2021, 23:29.

            Comment


            • #21
              Tu înțelegi ceva din ce ai scris ?

              Originally posted by frigider View Post

              Salut...care era problema?
              eu nu am schema și am verificat siguranțele din stânga, sub volan.

              Mai sunt pe altundeva siguranțe?
              In torpedou?...

              Când masor tensiune cu scurta aprinsă la papucii de la soclu bec stânga zice un mare 0 V.

              De aia întreb dacă mai sunt siguranțe pe undeva.

              *La mine se vede că e scurt făcut în soclu, am și poza.
              Eram sigur că e sărită siguranța....
              Ce an ? Ca să știm dacă e bec H4 (X52ph1), H7+H1(SL10) sau H7+H7 (X52ph2)

              Altceva merge în farul ăla?


              Că din ce am scris eu se întelege perfect

              Dacă nu merge faza scurtă pe stânga dar martorul din bord se aprinde, ai probleme la bec/far pe partea aia, martorul e după siguranță.

              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Originally posted by frigider View Post


                o sa vb cu un electrician sa vad ce intelege el din schema aia.
                ce fel de electricean e ala care nu repara un bec fara schema ?

                ar trebui sa visese si noatea sculat din somn schema aia

                unde-i gasisti mai fratelemeu prostii astia sa mor io d-aia nu va merge masine-le si plangeti pe toate forumuri si feisbuc !

                Comment


                • #23
                  ai idee cum pot identifica sigurantele?

                  vad un F4, F5 pe ele.

                  atasez si poza cu panoul de sigurante - nu vad nimic pe el - vreo numerotare / alta notatie a sigurantelor.
                  zici ca e secret de stat.



                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 5 June 2021, 23:30.

                  Comment


                  • #24
                    Poate te lamuresti
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Tu înțelegi ceva din ce ai scris ?



                      Ce an ? Ca să știm dacă e bec H4 (X52ph1), H7+H1(SL10) sau H7+H7 (X52ph2)

                      Altceva merge în farul ăla?


                      Că din ce am scris eu se întelege perfect

                      Dacă nu merge faza scurtă pe stânga dar martorul din bord se aprinde, ai probleme la bec/far pe partea aia, martorul e după siguranță.
                      salut, e 2017 (cred ) - 0.9tce. modelul ala cu leduri in faruri.

                      becul e H4.

                      se vede scurt pe soclu, e inegrit, o sa fac si poza. nu cred ca merge nimic pe bec, prima oara am pus bec nou si nimic.ca mai apoi sa avd ca am 0V tensiune intre papucii care intra in soclul becului cu "farurile" aprinse.

                      martorul se aprinde, farul drept e ok.

                      ok spui ca siguranta nu are nimic.
                      ce sa inteleg? ca s-a busit cablul dar siguranta e inca OK? cand siguranta e acolo sa protejeze cablul? e adevarat ca mie mi se intampla tot felu de neintamplate, de-asta tot bajbai dupa sigurante

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by george.sce View Post

                        ce fel de electricean e ala care nu repara un bec fara schema ?

                        ar trebui sa visese si noatea sculat din somn schema aia

                        unde-i gasisti mai fratelemeu prostii astia sa mor io d-aia nu va merge masine-le si plangeti pe toate forumuri si feisbuc !
                        haha
                        man, vrem sa identificam sigurantele sa vedem ca-s in regula si plecam de acolo..
                        fara schema nu am de unde sti care sunt.

                        Originally posted by JNic View Post
                        Poate te lamuresti
                        multumesc mult !!!
                        acum macar stiu care sunt, va tin la curent!
                        Last edited by 77sky; 5 June 2021, 23:35.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by frigider View Post

                          salut, e 2017 (cred ) - 0.9tce. modelul ala cu leduri in faruri.

                          becul e H4.

                          se vede scurt pe soclu, e inegrit, o sa fac si poza. nu cred ca merge nimic pe bec, prima oara am pus bec nou si nimic.ca mai apoi sa avd ca am 0V tensiune intre papucii care intra in soclul becului cu "farurile" aprinse.

                          martorul se aprinde, farul drept e ok.

                          ok spui ca siguranta nu are nimic.
                          ce sa inteleg? ca s-a busit cablul dar siguranta e inca OK? cand siguranta e acolo sa protejeze cablul? e adevarat ca mie mi se intampla tot felu de neintamplate, de-asta tot bajbai dupa sigurante
                          2017 = X52ph2 trebuie să ai H7(2 pini 1 filament), nu H4(3 pini 2 filamente)

                          Ai o mufă care intră în far, acolo ai 12V?
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            În farul din stânga se mai aprinde ceva :
                            semnalizare?
                            DRL /Poziție ?
                            Fază lungă ?

                            Dacă da se poate elimina masa (și atunci mai poate fi o problemă la instalația din far = alt far)
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by t0rquemada View Post

                              2017 = X52ph2 trebuie să ai H7(2 pini 1 filament), nu H4(3 pini 2 filamente)

                              Ai o mufă care intră în far, acolo ai 12V?
                              scuze, da, e cu 2 "picioare" becul, nu cu 3.

                              am 0V cu faza scurta aprinsa. de-aia bajbaiam dupa sigurante, sper sa fie una din ele de vina.

                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              În farul din stânga se mai aprinde ceva :
                              semnalizare?
                              DRL /Poziție ?
                              Fază lungă ?

                              Dacă da se poate elimina masa (și atunci mai poate fi o problemă la instalația din far = alt far)
                              lunga sigur merge, avariile stiu ca se aprind si st si dr.
                              pare doar scurta.
                              pozitia e pe acelasi bec? cred ca da, cred ca nici aia nu merge, voi reveni.

                              stie cineva cum dai quote la mai multe posturi?
                              de ce spui ca se poate elimina masa?
                              nu sunt cabluri diferite?

                              adica de la bec de lunga am + si -
                              semnalizare are + si -
                              scurta + si -

                              eu nu stiu unde se duc minusurile, in acelasi punct pentru acelasi far?

                              mi-a zis cineva sa pun pe buzzer multimetru 1 sonda pe - la baterie si cealalta sonda pe o tabla ceva de la masina, sa gasesc masa din cele 2 cabluri.
                              adica 1 din ele tre sa bazaie.
                              Last edited by 77sky; 5 June 2021, 23:37.

                              Comment


                              • #30
                                Ai o schemă mai sus MAS= masă lonjeron stânga față, 227= far stânga

                                În interiorul farului toate masele sunt legate între ele și ies printr-un singur pin spre MAS, dacă aprinzi altceva în acel far și merge iar faza scurtă nu merge rezultă că firul de masă pentru faza scurtă din far e rupt/ars etc. Evident poate fi și cel de fază scurtă întreupt în far.

                                Firele din mijlocul mufei de far sunt masă și fază scurtă, pe alea le măsori, dacă vrei și poți, cu multimetrul pe scala de DC 20V.

                                Dacă ce am scris mai sus pare chineză, apelează la un electrician.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google