Buna Ziua! Am si eu o problema cu loganul meu 1.2 16v Benzina/Gpl(2015)! Nu are nici un cod de eruare dar merge prost rau! Am schimba ambreajul si bujiile( bujii dacia originale) si de cand am facut reparatia nu isi mai tine relantiul, adik dak o las in a doua sau a treia la relanti se subtureaza si la accelerare intrerupe! nu am rateu pe toba, este un rateu in motor sau admisie(intrerupe o data de doua ori la accelerare! daca o accelerez usor nu intrerupe dar nici nu trage pana urca un pic in treapta! Sa fie bujiile de vina?)oare or fi la distanta de 0,9 si nu sunt suficiente sa intretina arderea? Bujiile vechi erau bosh(dar avea fluctuatie, balbaiala la rece dimineata) La schimbarea ambreajului a fost data bateria jos, si-o fi pierdut ceva setari? Am vazut ca pe OBD II imi arata ceva ca o sonda lambda(cred ca a doua de dupa catalizator) o citeste greu si zice ca este testul incomplet! Specific ca nu pot face frana de motor(din a 4-a bag intr-a 3-a sau a 2-a si infranarea este superficiala! Stiti cumva daca am supapa de sens in admisie? sau Pcv cum se numea, Clapeta de acceleratie am dat-o jos, nu prea era murdara! Sa fie senzorul presiune galerie de admisie?
Probleme Logan 2 1.2 16v Benzina/Gpl
Collapse
X
-
@ TraianPe , bun venit pe forum. Din cele descrise reglajul acesta ar fi primul pas. Dar ai scris ca ”Nu are nici un cod de eruare...” si ”Am vazut ca pe OBD II imi arata ceva ca o sonda lambda(cred ca a doua de dupa catalizator) o citeste greu si zice ca este testul incomplet!”. Cu ce interfata\program ai facut diagnoza?
Referitor la senzori ar fi bine daca poti masura\verifica si valorile (plus diagnoza). Atasat si cateva capturi (pentru un motor similar cu al tau, din pacate in engleza), grija la pini (vezi si problemele bujiilor), poate iti sunt de folos.
PS: oftopic, am vazut un coleg de forum YO8..., respect de la un fost YO4..., amintiri frumoase,.... CQ... DE...73 ...
- Likes 1
Comment
-
Si cred ca ar fi doua probleme diferite (probabil si interdependente): ” nu isi mai tine relantiul,... balbaiala la rece dimineata” (presupun ca fluctuatia foarte mare de turatie) si ”nu pot face frana de motor” (aici ar putea fi si GPL-ul).
In ”ecuatie” ar putea intra si senzorul de turatie, pompa de benzina, aer fals, electrovalva\membrana de pe vaporizator, injectoarele (si cele GPL), masele (mai ales cea de la motor, ce bine si simplu ar fi sa fie asta) si nu in ultimul rand poate o rescriere a parametrilor injectiei (se pare ca la cele benzina+GPL nu prea le place schimbarea anotimpurilor).
Greu de zis cauza exacta, eu nici macar nu detin o astfel de motorizare, atasez insa alte cateva capturi cu cele mentionate poate iti sunt de folos (sau altor colegi), unele layout-uri s-ar putea sa fie diferite decat cele de pe masina (de aceea trebuie verificat).
Au mai fost colegi care s-au ”confruntat” cu problemele astea la benzina+GPL, s-au schimbat bujiile, MPP-ul, reglat colbutori, schimbat chiar si distributia, etc. (si unii tot nu au rezolvat). Poate ei, sau cei cu mai multa experienta, te pot ajuta mai bine.
Toate cele bune! (si sper sa rezolvi cat mai simplu problemele)
Attached Files- Captură(1).png (158.5 KB, 158 views)
- Captură(2).png (230.9 KB, 147 views)
- Captură(3).png (408.1 KB, 146 views)
- Captură(4).png (188.3 KB, 150 views)
- Captură(5).png (216.9 KB, 153 views)
- Captură(6).png (203.4 KB, 147 views)
- Captură(7).png (275.4 KB, 145 views)
- Captură(8).png (376.6 KB, 146 views)
- Captură(9).png (752.2 KB, 146 views)
- Captură(10).png (489.1 KB, 139 views)
Comment
-
Atasat inca un ”potential element”, de fapt astea cred sunt mai apropiate de ce ai pe masina, scuze tot graba bat-o vina, am incercat doar sa ajut (plus ca nu am exact motorul tau), dar majoritatea celor anterioare cred ca raman valabile.
Comment
-
Originally posted by TraianPe View PostAm vazut ca pe OBD II imi arata ceva ca o sonda lambda(cred ca a doua de dupa catalizator) o citeste greu si zice ca este testul incomplet!
It takes a few driving cycles for these tests to be fully completed again.
The parameters STFT and LTFT show whether the ratio between air and fuel is in order.
- Likes 3
Comment
-
@ eastcowboy, thanks again, very useful information (like usual), good to know. Also depends what kind of probe\programme our colleague is using for diagnostic.
@ TraianPe, sunt vreo 3-4 useri (si pe acest forum) care au mare experienta (reglaje, rezolvari, cauze, GPL, etc.) cu aceste probleme pe care le-ai descris, daca nu reusesti singur poti apela cu incredere la ei. Plus ca o diagnoza bine facuta si interpretata ajuta clar.
Comment
-
Posturile #4 si #10 sunt destul de clare. Pentru cine doreste atasez si arhivele (nu pot altfel) cu documentatia oficiala a instalatiei GPL Landi Renzo si descrierea generala a injectiei pentru D4F734.
Comment
Comment