Experiența reprezentanta Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Experiența reprezentanta Dacia

    Va salut, am deschis acest topic să va împărtășesc puțin nebunia mea și cred una din cele mai mari greșeli ale mele.

    Acum o lună am făcut accident, am derapat pe gheață și am sifonat destul de rău mașina.

    Cred că am făcut cea mai mare greșeală că am reparat-o.
    Am dus-o în reprezentanta Dacia din Rm. Vâlcea unde fara sa mi se facă un cost detaliat am platit la grămadă aproape 24 mii lei. Da ați citit bine. Aproape 5000€.

    Acum incepe regretul pentru că: mi-au spart parbrizul și nu vor să recunoasca deși am poze din ziua accidentului în care se observă că nu era spart, am poze de la ei cronologic in care se vede cum s-au găurit parbrizul din cauza capotei ce nu mai era in cea mai buna forma a ei. Bineinteles, daca vreau să îl schimb mi s-a spus că îmi vor face o oferta foarte buna de preț, n-am primit încă acea oferta buna de preț

    Ieri am luat-o, toate bune și frumoase până am ajuns in București. Pe drum am observat că s-au mai întins puțin crăpătură din parbriz dar cel mai rău este că atunci când stau oprit în trafic, îmi umple habitaclul de fum și m-am mai trezit și cu ulei(cred) împrăștiat în zona motorului.

    Daca pentru parbriz mi-am luat gândul că mi-l mai repara că am fost fraier că am semnat hârtiile și am luat golanul, pentru problema cu fumul din interior mă voi reîntoarce joi să vedem ce ii pot face.

    Si bineinteles că nu mi-au pus grilele cromate de pe bara din fata.

    Atașat va pun și niște poze.

    În încheiere, sper să mă mai țină doi ani și sa iau altceva, că de când am luat-o, numai experiența negativă am avut cu ea și cu reprezentanta respectiva.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

  • #2
    1. De unde a sărit uleiul ăla?!
    2. Dacă nu mai e în garanție, nu te mai duce la reprezentanță, dacă service-ul e aiurea! Oricum, la reprezentanță, prețul pieselor este chiar și dublu uneori. Vorbesc din experiență: am avut Logan 1, Logan 2 si acum Logan 3.

    Comment


    • #3
      Cu 5000 euro plateai CASCO vreo 20 de ani la Logan.
      Acum unde intra mia intra si suta. Schimba parbrizul si mergi sa vezi care e treaba cu uleiul. Pare a fi semeringul de la distributie, caz in care trebuie sa schimbi si cel putin cureaua.

      Comment


      • #4
        Uleiul era de la țeavă pe care se alimentează motorul cu ulei. Era fisurata in urma impactului. Sunt neserioși că s-au și lăudat că îmi fac oferta buna sa schimb parbrizul. Mă duc cu vorba. Nu înțeleg care e treabă. Probabil le voi face plângere la Dacia.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google