Logan 2 - 0.9 TCe - nu porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca fololsim versiuni diferite de PyRen, pentru ca mie imi lipseste meniul ETA.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • #17
      Mda, se pare ca ai o versiune PyRen183\184 (a unui dezvoltator pentru care am toata sima: Zmiterm –Dmitry ), atunci poti intra in ex. (vezi si atasat): UCH > SP: System parameters > Access –Security > Starting si poti vedea parametri PR si stari ET, la fel si Injectie > SP: System parameters >​ ....
      PS: asta se poate modifica in cateva fisiere ale programului, dar daca am timp azi iti voi trimite pe PM o alta versiune usor de instalat (si in care ai si ETA direct).
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Gil, îți mulțumesc și aici nu doar în privat, pentru timpul acordat problemei mele.
        Ce am făcut azi:
        Am verificat din nou aprinderea, funcționează, totul este în regulă.
        Cred că am reușit să izolez problema și anume pe circuitul de alimentare. În ce sens... Cum am spus mai sus, dând la automat, benzină vine pe tur, la fel și când dau test din interfața de diagnoză, pompa se aude, releul ticăie. Totuși, după a 3-a, a 4-a, a 5-a oară de test din interfață, deși releul ticăie, pompa nu se mai aude.
        Ce am făcut. Am deconectat pompa de benzină din mufă, am deconectat turul de benzină către rampă și am realizat un circuit extern, separat de cel al mașinii, cu o altă pompă de benzină alimentată de o sursă de 12 volți externă și un alt circuit tur de combustibil. Și am dat la automat.
        Și atât timp cât pompa externă a avut combustibil să alimenteze rampa, motorul a funcționat fără nici o problemă, a mers accelerat, totul normal.
        Revenind la pompa mașinii și circuitul ei de alimentare cu combustibil, aceleași simptome. Motorul nu pornește.
        Am făcut niște capturi de ecran pe care voi încerca să le atașez, sper că voi reuși. Ce mi-a sărit în ochi - la injecție, ET837 sincronizare arbore cotit - eronată, iar în uch ET471 cauza eșec ultima tentativă pornire - starea 7. Acum nu reușesc să văd ce înseamnă această stare 7...​
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 6 photos.

        Comment


        • #19
          Mda, revin.
          Se pare ca raspunsul la ultima intrebare este chiar in poza din ultimul post al lui Gil.
          Cum cu cheia/cheile nu par sa fie probleme, ramane pct.4 Problema Verlog.
          Ma puteti lamuri ce este, ce inseamna?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • #20
            In pagina de start a programului la Other options poti introduce: -vv si atunci ai descrierea unor parametri si stari.

            Interesant testul cu pompa si alimentarea externa, asta confirma ceea ce am scris anterior.
            Si se dovedeste ca diagnoza ajuta, doar in graba (la o prima “vedere”) in injectie pe langa ET837 mai este si ET039 =Motor care are starea “CALAT”, etc… din pacate nu am timp acum sa ma uit mai atent pe capturile tale (mai sunt si niste “Florii” ), poate ceilati colegi sa te ajute, iar legat de verlog vezi si postul 8.

            PS: esti sigur ca nu ai si erori mai ales in injectie si UCH? (poti da si un Rescan errors la toate calculatoarele cu contact pus si evident motor nepornit)

            Comment


            • #21
              Da, sint absolut sigur. Si am facut scanarea de mai multe ori...
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment


              • #22
                Am pornit-o.
                Nu cred că o să va vină să credeți ce a avut, nici mie nu mi-a venit să cred, însă asta este.
                Am omis să spun la început, însă am considerat că nu are nici o importantă, că în ziua în care nu mi-a mai pornit, demontasem de pe mașînă stopurile, deoarece aveau niște zgârieturi superficiale pe ele și am vrut să le polishez. Clar că nu am făcut nici o legătură între asta și nepornitul motorului, ci, după cum ați văzut, am pus-o pe seama zăpezii depuse pe motor cu o zi în urmă. Astăzi, după nenumărate verificări, discuțiile cu Gil și apoi studierea ecranelor din Verlog, eram în mașină și mi-a trecut dintr-o data prin minte: "Mă, să nu îmi spui că e de la stopurile pe care le-am dat jos de pe mașină." Le-am conectat mufele, am dat la automat și motorul a pornit de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.
                Cam asta a fost pățania mea, poate va fi de folos și altcuiva.
                Mulțumesc celor 2 colegi pentru sfaturile pertinente și la obiect.
                Toate cele bune.​.​

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google