If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Imi puteti recomanda unde anume as putea sa reconditionez un motor de Logan benzina 1.2 euro 5. Masina in cauza este un Logan 2 din 2013. Motorul consuma ulei si nu are nici putere!
Pai colegul a scris destul de clar "A consumat in 10000 Km aproximativ 2,5 litrii." .
Interesant ar putea sa fie si din ce an este masina si cati km are parcursi pana acum, oricum motorul pare "pofticios" de ulei, depinde si ce implica "reconditionarea"....
20240606_163805.jpg
Mah, da voi cit ati vrea sa ia ulei, e totusi o Dacie,
cartea cred ca ati citit, uite aici o poza din carte, scrie CLAR e normal pina in juma de litru la 1000km
Deci la 10000 km pina in 5 litri de ulei, eu cind faceam taxi cu un junghi de asta nu schimbam niciodata uleiul doar completam
Salutare,
Detin un Civic 1.8 i-VTEC 5D din 2012 care consuma foarte mult ulei.
Initial, mi s-a aprins avertizarea de check engine oil level in apropierea datei de
Mda, dar ex si nemtoaicele haudi si mai ales volsvaginurile (cu “transfer” la sora Skoda) pe unele modele \motoare sunt “renumite” ca foarte mari “mancatoare” de ulei (chiar mai mult ca la Dacia), si nu numai …. E adevarat ca si in Alianta motorul 1.2 TCe este (re)cunoscut ca papa ulei, in Franta a fost demarata chiar o actiune comuna impotriva Renault pentru asta (nu am mai urmarit insa finalizarea), la Dacia acest “motorgate” fiind mai ales la 1.2 TCe 115 si 125CP (Duster, Docker, Lodgy) si cel Euro5.
Despre “Mah, da voi cit ati vrea sa ia ulei, e totusi o Dacie,…” si eu am tot o Dacie dar nu “ia ulei”, diferenta pe joja de la un schimb de ulei la altul (cam la 10k km) fiind foarte-foarte mica (aproape insesizabila), la fel sunt si alti colegi de forum(uri) tot cu “o Dacie” diferite motorizari la care aceasta foarte mica, ba mai mult in flota de la serviciu sunt cateva cu acest motor, am si cativa prieteni cu 1.2 TCe chiar Euro5 care la fel nu “papa” mult ulei, deci “afirmatia” de mai sus este (din nou) doar un “bat prin gard” al colegului …
Revenind strict ontopic, panaitmircea iti doresc sa gasesti un mecanic bun (sunt din ce in ce mai rari, majoritatea fiind acum doar “schimbatori de piese”, dar mai sunt si unii buni) care sa reconditioneze motorul tau, consumul de 2.5L \1000 km cred ca este destul de mare chiar si la 241000 km. Insa inainte de o eventuala segmentare cred ca este bine sa se faca si un test de compresie plus o diagnosticare conforma a injectiei, apoi pe langa acestea este recomandat sa se faca toate verificarile mecanice aferente, pistoane, segmenti, supape, capacele distribuitoare de ulei, toate garniturile, chiar si siguranta boltului pistonului, distributia, etc. … Pe acest forum se gasesc foarte multe informatii, experiente si detalii despre acest motor, atasez totusi si aici cateva valori ex pentru un Logan L52 1.2 TCe (2014) motor D4F732, poate sunt de folos si altor colegi.
Filmul e cam așa:
- mașina merge prost - diagnoză, doar pentru pitici, că nu rezolvă nimic
- test compresie cu rezultat prost ce duce la enumerare costuri: a) reparare motor inițial+manoperă sau b) motor nou (din dezmembrări) + manoperă
a) demontare chiulasă și văzut ce se găseste, dacă e norocos scapă cu o refacere chiulasă (planare etc)
b) e mai simplu dar e ruletă rusească dpdv stare motor transplantat.
- masina e reparată și va mai ține 200000km.
Întotdeauna b)+manoperă e mai ok dpdv financiar pentru client, dacă la a) e mai mult decât chiulasa de reparat.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Corect , o buna si scurta sinteza a multor discutii de pe forumuri, inclusiv acesta, detaliile depinzand de la caz la (necaz), cine \cum face toate acestea, etc. ....
Buna dimineata. Ma bag si eu in seama.
A verificat cineva daca nu scapa ulei pe undeva? Eu am patit sa apara un consum mare de ulei ( 1L la 10000 Km), intradevar destul de brusc, si am descoperit ca scapa in partea din spate a motorului, pe la garnitura de capac culbutori. Demontat curatat ( reglat culbutori ) montat cu garnitura noua si s-a rezolvat.
Daca nu s-a verificat, cred ca merita efortul.
Drumuri bune va doresc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment