Conector siguranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conector siguranta

    Buna ziua. Am si eu nevoie sa plec cu un plus din tabloul de sigurante. L-am identificat s pe partea de intrare are conector, insa pe iesire nu e nimic. Stie cineva cum se numesc acei conectori si unde se gasesc? (Eventual si cum se scot din blocul de sigurante). Am atasat o poza cu ce ma intereseaza.
    Attached Files

  • #2
    Ai nevoie de papuc siguranță auto.
    Se scoate greu, trebuie multă răbdare.
    Se introduc doua surubelnite subțiri în locasele de pe fata panoului.
    Pin Junior Power Timer mamă crimpat 17-20AWG placat cu staniu

    Comment


    • #3
      Dupa cum zice americanul, "you're a lifesaver" . Am reusit sa scot, din tablou, de unde era un slot in care nu era siguranta dar era si al doilea fir cu pinul, ca sa imi fac treaba si sa astept linistit sa imi vina restul de pini din China, unde ma costa transortul mai putin decat la astia din europa . Mersi mult pentru informatie.

      Comment


      • #4
        Las si eu informatia asa aici poate mai are cineva nevoie de ea.

        Motivul pentru care ma interesa sa conectorul acela este pentru ca am o camera de trafic ce are o baterie in interior. Pana acum o alimentam de la bricheta, doar ca aveam o problema. Atunci cand puneam contactul aceasta intra in secventa de pornire si daca porneam motorul (este taiata alimentarea la bricheta) la un interval fix de la punerea contactului ea credea ca i s-a taiat alimentarea si se oprea. Asa ca aveam nevoie de un plus care sa nu se opreasca atunci cand porneste motorul. Ce am gasit este siguranta nr 21 (la mine in carte scrie ca este "intrerupator circuit GPL"). Aceasta are pin de intrare dar nu si de iesire, asa ca dupa ce am aflat cum se scoate, am gasit alt loc unde nu aveam siguranta dar aveam pin de iesire si l-am "imprumutat" pe acela urmand ca atunci cand imi vin pinii de la chinezi sa il pun la loc.

        Comment


        • #5
          Era destul de clar motivul pentru care te interesa asta.

          Dar "informatia" pe care ai "lasat-o" acum si aici este total gresita si aiurea
          In primul rand "Ce am gasit este siguranta nr 21 "(la mine in carte scrie ca este "intrerupator circuit GPL"). Aceasta are pin de intrare dar nu si de iesire ..." doar pentru buna ta "informare" la Logan\Sandero II X52 siguranta F21 de 7.5A este pentru cu totul altceva:

          F21 =7.5A Fuse: Automatic gearbox electric control unit (119) on sequential gearbox or automatic transmission version On T4VS electrical architecture version: via manual gearbox TDC sensor/reversing lights (1109): - Rear right-hand side light (172) - Parking proximity sensor electric control unit (1222) - UCH (645) - Rear left-hand light (173) Via reversing lights switch (155) on version with sequential gearbox or Via multifunction switch (485) on "DP0" automatic gearbox module board (971) on automatic gearbox version: rear right-hand side light (172) - Parking distance control electric control unit (1222) - UCH (645) - Rear left-hand light (173) Via REVERSING LIGHTS RELAY (602) on unit (597-3) on K9K engine and sequential gearbox: Rear right-hand side light (172) - Parking distance control electric control unit (1222) - UCH (645) - Rear left-hand light (173) REVERSING LIGHTS RELAY control (602) on unit (597-3) on K9K engines with sequential gearbox
          si cred ca nimeni NU are nevoie de "informatia" ta GRESITA.
          Last edited by Gil26; 29 June 2024, 17:45.

          Comment


          • #6
            Nu te lasi. Nu stiu de unde scoti tu informatiile astea, dar, i-ar habar nu ai despre ce vorbesti.

            Asa sunt eu mai ciudat, atunci cand fac o afirmatie, vin si cu dovezi care sustin acea afirmatie.

            Dupa cum iti spuneam si la alte topicuri, nu mai polua aiurea cu informatii irelevante sau gresite. Incearca sa te abti.​
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Se pare ca tu chiar “nu te lasi” cu posturile aiurea si “pe invers”, este destul de clar pentru toata lumea ca “i-ar habar nu ai despre ce vorbesti” (si nici cum “vorbesti”, inclusiv gramatical), nu stiu de unde scoti tu informatiile astea, iar “dovezile” care sustin “afirmatiile” aiurea sunt GRESITE, asa cum ti-am mai scris si in alte topicuri tu faci doar flame si polemica inutila “cu informatii irelevante sau gresite” si nici NU poti \vrei sa te opresti.

              Doar ca exemplu iti atasez capturi din alte doua manuale de utilizare Sandero \Logan \Logan MCV X52 editii diferite in care am subliniat si siguranta F21, plus ca in manualele de utilizare denumirile sunt generice.

              Informatiile pe care le-am oferit sunt detaliate si corecte, la X52 (Logan \Sandero II) siguranta F21 de 7.5A este exact pentru ceea ce am citat, uite dovada si atasat, plus o schema electrica in care am si subliniat (scris si cu rosu) si se poate observa ca “deserveste” acele componente.

              Iar ca sa te citez (chiar daca si asta ai scris gresit) “Incearca sa te abti.”, cu toate informatiile irelevante, complet aiurea si mai ales GRESITE, oricum acestea NU ajuta pe nimeni cu nimic, ba chiar pot sa si “dauneze”.

              Apoi nu in ultimul rand (tot ca sa te citez) "fight fire with fire" ai mare grija cand faci asta mai ales daca habar NU ai sa te “lupti cu focul”, pentru ca acum chiar “la propriu” cel putin unele componente pot sa nu iti functioneze conform ori sa descarci aiurea bateria sau chiar sa iti dai singurel foc la masina … dar asta este problema "treaba" ta, mai trist si chiar grav este ca "Las si eu informatia asa aici poate mai are cineva nevoie de ea." si oferi informatii aiurea si gresite
              Attached Files
              Last edited by Gil26; 30 June 2024, 21:31.

              Comment


              • #8
                Momentul ăla când știi ceva dar nu știi ce: F23 GPL, de pe vremea când manualul nu era PDF mură-n-gură și un user l-a scanat pe al său

                Și apropo de scheme și încrederea orbească în ele, fără F21 și totul e funcțional, de fabrică...
                Attached Files
                Last edited by t0rquemada; 2 July 2024, 09:30.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Si din pacate sunt destule alte exemple cu inadvertente si greseli, apoi sunt si panouri habitaclu cu F21 si totul este functional, de fabrica, plus ca se poate vedea si pinul incercuit in poza din primul post...

                  Comment


                  • #10
                    Uite exact despre genul asta de atitudine este vorba. Eu vin cu poze concrete ale manualului de utilizare cu care a venit masina mea si voi imi spune-ti (eu cu manualul in mana) ca sunt prost (voi cu niste poza care nu se stie de unde sunt, cred ca pot fi facute si in paint).


                    Originally posted by Gil26 View Post
                    ... cu toate informatiile irelevante, complet aiurea si mai ales GRESITE, oricum acestea NU ajuta pe nimeni cu nimic, ba chiar pot sa si “dauneze”.
                    Esti cumva clarvazator si nu ne-ai spus? De unde sti tu ca nu ajuta pe nimeni? Ca pe tine nu te ajuta, asta e altceva. Dar sa afirmi ca nu ajuta pe nimeni, este o alta dovada a atitudinii de superioritate despre care vorbeam.

                    ​A, si cat de superior sa te consideri sa ajungi sa iti pui watermark pe o poza de pe un forum.

                    Originally posted by Gil26 View Post
                    Apoi nu in ultimul rand (tot ca sa te citez) "fight fire with fire" ai mare grija cand faci asta mai ales daca habar NU ai sa te “lupti cu focul”, pentru ca acum chiar “la propriu” cel putin unele componente pot sa nu iti functioneze conform ori sa descarci aiurea bateria sau chiar sa iti dai singurel foc la masina … dar asta este problema "treaba" ta, mai trist si chiar grav este ca "Las si eu informatia asa aici poate mai are cineva nevoie de ea." si oferi informatii aiurea si gresite
                    In primul rand, cred ca nu cunosti intelesul metaforei. In al doilea rand, chiar m-ai facut curios. I-a explica-mi si mie cum ar putea sa influenteze siguranta aia alte compomnente? Cum as putea sa descarc bateria, avand in vedere ca atunci cand scoti cheia din contact pe siguranta aia nu mai ai tensiune? Cum as putea sa dau foc la masina?


                    In concluize, daca cineva v-a avea masina ca a mea, va avea si manual ca al meu, nu, si deci v-a gasi in el, la siguranta 21 scris "intrerupator circuit GPL" si atunci cine ofera informatii aiuea? Cu ce ma ajuta ca in alt manual e scris altceva?

                    Pe langa asta, daca sigutanta este libera, conteaza pt ce scrie ca este folosita?​

                    Comment


                    • #11
                      Spiridusu , manualele de utilizare contin si inadvertente \greselei, au omisiuni, sunt destul de “generale”, etc.

                      Apoi eu nu am pus vreun “watermark pe o poza de pe un forum”, daca te referi la poza atasata de t0rquemada atunci este altceva, aceasta are watermark (@ 2014 m-2024 t0rquemada) si asta cred ca este OK, eu pe pozele care le-am atasat doar am subliniat si scris adnotari ca sa fie mai clare.

                      Iar eu cunosc destul de bine “intelesul metaforei” tu doar incerci sa stingi si sa te lupti cu focul prin foc fara sa intelegi ca daca NU cunosti (si habar nu ai) ce inseamna focul acest lucru poate sa fie periculos si chiar foarte daunator , la fel ca toate posturile tale, doar referire la persoana, flame complet aiurea si polemica inutila.

                      Si nu in ultimul rand referitor la “Pe langa asta, daca sigutanta este libera, conteaza pt ce scrie ca este folosita?” conteaza pentru ce este folosita (chiar si egal de ce scrie in manualul de utilizare) chiar daca este “libera”, este important pentru ce este aceasta si mai ales de unde si cum este “deservita”, doar ca exemplu (subliniez asta) si atasat pentru ca atunci poate sa influenteze si alte componente, se poate descarca aiurea si bateria, chiar se poate da si foc la masina, etc… Iar tot ca exemplu atasez si doua poza cu un panou habitaclu fara ex F21 si altul cu F21, se poate observa ca acestea sunt diferite, de fapt exact asta precizeaza si producatorul auto: prezenta si amplasamentul sigurantelor depinde de nivelul de echipare al vehiculului, chiar si anul de fabricatie, lucru pe care tu se pare ca nici NU poti dar mai ales NU vrei sa il intelegi, iar informatiile GRESITE nu ajuta pe nimeni cu nimic, ba mai mult: pot sa si “dauneze”.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Gil26 View Post
                        Spiridusu Apoi eu nu am pus vreun “watermark pe o poza de pe un forum”, daca te referi la poza atasata de t0rquemada atunci este altceva, aceasta are watermark (@ 2014 m-2024 t0rquemada) si asta cred ca este OK, eu pe pozele care le-am atasat doar am subliniat si scris adnotari ca sa fie mai clare.
                        Nu situ ce te ofensezi asa tare. Nu am spus nici o data ca tu ai pus poze cu watermark pe poze. Intradevar era vorba despre t0rquemada​. De regula un watermark​ se foloseste atunci cand vrei sa protejezi o opera de arta astfel incat altineva sa nu poata face bani pe urma ei. Sa pui un watermark​ pe o poza probabil facuta cu telefonul (daca nu o fi chiar luata de pe internet) postata pe un oarecare forum mi se pare o foarte mare dovada de narcisism.

                        Originally posted by Gil26 View Post
                        ... flame complet aiurea si polemica inutila.​ ​


                        Deci, sa inteleg, daca cineva nu e de acord cu tine inseamna ca face flame content?

                        Originally posted by Gil26 View Post
                        Si nu in ultimul rand referitor la “Pe langa asta, daca sigutanta este libera, conteaza pt ce scrie ca este folosita?” conteaza pentru ce este folosita (chiar si egal de ce scrie in manualul de utilizare) chiar daca este “libera”, este important pentru ce este aceasta si mai ales de unde si cum este “deservita”, doar ca exemplu (subliniez asta) si atasat pentru ca atunci poate sa influenteze si alte componente, se poate descarca aiurea si bateria, chiar se poate da si foc la masina, etc…
                        ​​

                        Atunci te rog sa imi explici si mie, daca, pe masina mea, unde acea siguranta nu are nici un fir care sa iasa din ea si sa se duca in instalatia masinii si eu am pus firul lipsa si m-am folosit de el (pe langa asta am folosit si o siguranta de 3A in loc de cea de 7.5A), care este problema? Dar te rog sa vi si cu dovezi, nu doar vorbe in vant. Pe langa asta, din ce vad eu aici in pozele postate de tine (si vad e mult spus, ca la rezolutia la care le-ai pus abia se descifreaza ceva), vad ca ai insemant acel 260 care nu spui ce reprezinta si niste sageti care se duc de la F21 la doua casute, respectiv, 119 si (cred ca) 1109 care de asemenea nu precizezi ce reprezinta. Vad ca iar vorbesti de descarcat baterie si de luat foc. De asta o duce lumea asa rau, ca vin persoane ca tine si arunca vorbe neverificate sau dovedite si unii incep sa le creada. De asemenea, din postarea ta, tind sa cred ca nu ai habar cum functioneaza o siguranta.

                        Originally posted by Gil26 View Post
                        Iar tot ca exemplu atasez si doua poza cu un panou habitaclu fara ex F21 si altul cu F21, se poate observa ca acestea sunt diferite, de fapt exact asta precizeaza si producatorul auto: prezenta si amplasamentul sigurantelor depinde de nivelul de echipare al vehiculului, chiar si anul de fabricatie, lucru pe care tu se pare ca nici NU poti dar mai ales NU vrei sa il intelegi, iar informatiile GRESITE nu ajuta pe nimeni cu nimic, ba mai mult: pot sa si “dauneze”.​ ​
                        ​​​

                        Nu cred ca am mentionat vre-o data ca acea siguranta nu este in nici o situatie prezenta in tabloul de sigurante. Dar tu vad ca vrei sa imi pui vorbe in gura care sa te avantajeze pe tine.

                        E interesant ca extragi doar anumite pasaje din postari. Iti recomand sa te mai uiti o data peste postul 10 si vezi ca erau pe acolo mai multe intrebari. Daca tot esti asa mare cunoscator, poate raspunzi si la ele. Dar te rog sa vi si cu dovezi, nu doar vorbe in vant.
                        Mi-a placut ca ai adaugat ultimele doua poze de parca e cineva care nu stie ce inseamna sa fie sau nu o siguranta acolo .

                        Comment


                        • #13
                          Spiridusu , mult stimate coleg de forum, nu este “problema” mea ca dumneavoastra habar nu aveti, nu puteti si nici nu doriti sa intelegeti toate acestea, doar denaturati si “interpretati” totul complet aiurea, pe “invers” si inutil.
                          Totusi, strict referitor la:

                          De asta o duce lumea asa rau, ca vin persoane ca tine si arunca vorbe neverificate sau dovedite si unii incep sa le creada. De asemenea, din postarea ta, tind sa cred ca nu ai habar cum functioneaza o siguranta.
                          dumneavoastra sunteti cel care “arunca vorbe neverificate sau dovedite si unii incep sa le creada” iar pentru “stiinta” dumneavoastra eu am folosit \facut scheme electrice si electronice apoi testat si implementat inca inainte ca dumeavoatra sa fiti nascut, deci cunosc foarte bine cum “functioneaza” ce face (si ce nu face) o siguranta.

                          PS: tot pentru buna dumneavoastra “informare” si pentru ca tot cereti “dovezi”: pe actuala masina am avut vreo cinci ani o camera DVR care a functionat conform, in urma cu aproape un an am montat o alta camera duala fata-spate alimentata “+BAT” si “+ACC” in mod corespunzator care functioneaza conform si fara cea mai mica problema.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google