Probleme aer conditionat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aer conditionat

    Spre sfarsitul verii trecute(2023) am observat ca la urcarea unei pante nu mai baga aer rece. Avand in vedere ca masina avea atunci 5 ani si n-am pus deloc freon in instalație am incarcat instalatia si a fost ok. Acum, pe caldurile astea am vazut ca simptomul a revenit sa zic asa. Acum stau si ma intreb e ceva la partea electrica, care face ca in sarcina sa nu cupleze compresorul sau pierderi de freon? Dacă a mai patit cineva si ma poate ajuta cu o idee...Acum eu m-am uitat la conducte, cu ochiul liber nu se ved ca ar fi pierderi de freon pe undeva...
    Multumesc

  • #2
    Originally posted by cbota View Post
    Spre sfarsitul verii trecute(2023) am observat ca la urcarea unei pante nu mai baga aer rece. Avand in vedere ca masina avea atunci 5 ani si n-am pus deloc freon in instalație am incarcat instalatia si a fost ok. Acum, pe caldurile astea am vazut ca simptomul a revenit sa zic asa. Acum stau si ma intreb e ceva la partea electrica, care face ca in sarcina sa nu cupleze compresorul sau pierderi de freon? Dacă a mai patit cineva si ma poate ajuta cu o idee...Acum eu m-am uitat la conducte, cu ochiul liber nu se ved ca ar fi pierderi de freon pe undeva...
    Multumesc
    Daca ai masina din semnatura, este posibil datorita motorizarii si puterii , ca in anumite momente toata puterea sa fie redirectionata catre accelerare si sa opreasca AC-ul.. eu mai patesc cam acelasi lucru, daca fac depasiri si urc brusc turatia de la 2500 la 3800/4200..

    (parerea mea)

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • #3
      Salutare, confirm si eu. Pe ploaie serioasa am intrat in depasire, cand am terminat depasirea incepuse sa se abureasca geamul pe interior pentru ca nu mai era AC pornit. S-a rezolvat dupa, in timpul mersului pentru ca a cuplat din nou compresorul de AC

      Comment


      • #4
        M-a disperat senzorul de temp interioara...nu mai citeste corect, insemnand oprirea sistemului de AC.L-am schimbat de trei ori pana acum..S a bulit dupa un drum de 18ore cu Ac pornit (partia)l tot timpul...Din cauza umezelii acel senzor se defecteaza.Trebuie sa cumpar altul si este scump 450ron. momentan l-am eliminat pana il cumpar...NU FACETI CA MINE...creste presiune, se formeaza dop de ghiata.Daca sunteti nevoiti opriti AC din 15 in 15 min si dati-l pe aer de afara.Este o boala veche la Logan 2 cu senzorul asta si te miri de ce nu mai merge AC...In majoritatea cazurilor el este vinovatul care opreste sistemul.La inceput aveam si eu multe impresii ca s a stricat copresorul, ca nu mai este freon..cand cineva mi-a spus direct ce are.De atunci umblu la mine cu cate doi senzori dar i-am terminat...

        Comment


        • #5
          Sistemul este conceput prost..Da-l naiba de senzor...in fiecare vara se buleste...Atentie...nu mergeti ore intregi cu aerul in treapta 4 , se buleste senzorul de temperatura interioara care se afla montat in vaporizator.Se defecteaza daca este supus unui stres climatic indelungat.Citirea eronata duce la orirea sistemului...Aveti grije de el...e scump rau
          Last edited by sorin74ivn; 2 days ago.

          Comment


          • #6
            off topic.Rog un moderator sa mute cele doua raspunsuri ale mele in topicul "Probleme Ac" si sa le stearga de aici.Multumesc

            Comment


            • #7
              Salut. Nu stiu daca este offtopic, si titlul acestui topic din sectiunea Logan II este chiar “Probleme aer conditionat”.

              Din cate tin minte ai CanClip, poti sa il folosesti cu incredere si sa vezi parametri si stari din injectie referitoare la AC, inclusiv autorizarea si cererea de aer conditionat. Apoi cred ca trebuie vazut si de ce “...creste presiune, se formeaza dop de ghiata.” , “ ... in fiecare vara se buleste… “ si “De atunci umblu la mine cu cate doi senzori dar i-am terminat...”, iar pentru sonda \senzorul temperatura vaporizator se poate masura si rezistenta la diferite temperaturi, face celelalte verificari aferente si doar daca este defecta atunci se poate schimba. Pentru masina ta fabricata in 13.06.2015 motor D4F732 cu AC No. 1 (CA01) codul OE al acesteia este 277230128R si este Valeo, iar aceasta se conecteaza direct in tabloul de comanda AC (fara taiere de fire, alti "conectori" sau “inadituri”).

              Atasat si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Am vazut ca sunt doua topicuri deschise...iar asta are audienta cam scazuta...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gil26
                  Salut. Nu stiu daca este offtopic, si titlul acestui topic din sectiunea Logan II este chiar “Probleme aer conditionat”.

                  Din cate tin minte ai CanClip, poti sa il folosesti cu incredere si sa vezi parametri si stari din injectie referitoare la AC, inclusiv autorizarea si cererea de aer conditionat. Apoi cred ca trebuie vazut si de ce “...creste presiune, se formeaza dop de ghiata.” , “ ... in fiecare vara se buleste… “ si “De atunci umblu la mine cu cate doi senzori dar i-am terminat...”, iar pentru sonda \senzorul temperatura vaporizator se poate masura si rezistenta la diferite temperaturi, face celelalte verificari aferente si doar daca este defecta atunci se poate schimba. Pentru masina ta fabricata in 13.06.2015 motor D4F732 cu AC No. 1 (CA01) codul OE al acesteia este 277230128R si este Valeo, iar aceasta se conecteaza direct in tabloul de comanda AC (fara taiere de fire, alti "conectori" sau “inadituri”).

                  Atasat si cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
                  Mutumesccc..RESPECT.Recunosc nu stiu sa umblu cu testerul chiar bine...Acum ceva timp imi spunea un mecanic ca e o boala veche la modelul asta...Vin o gramada sa-l schimbe..Eu cand m-am dus acum trei ani mi-a spus din prima ...senzorul nu mai citeste valorile corect..L-am masurat si eu cu aparatul de masura, indica ceva...dar ce valoare trebuie sa indice corect nu m-am straduit sa aflu...In fine am desfacut firele inodate si date cu banda izoliera , am facut o punte si merge brici AC.Cand n-a mai mers venind din Grecia am stiut ca tot el este vinovatul...Ce am vazut in Can Clip , am o presiune de 10bar.Ideea este acest senzor este extrem de sensibil daca se formeaza ceva gheata pe acolo se strica...Recomandarea mecanicului a fost sa nu merg cu Ac in treapta a patra mult timp pentru a proteja acest senzor!Pare aiurea treaba asta...Ok Multumesc pentru sfaturile tale si RESPECT pentru ajutorul tau dat colegiilor...

                  Comment


                  • #10
                    Am grije mare sa opresc AC din 15 in 15 min pana achizitionez un" drac de tiristol" care costa enorm..

                    Comment


                    • #11
                      Deci pentru a vedea valorile cu Can Clip se intra in "calculatorul injectie"?Multumesc Frumos ...

                      Comment


                      • #12
                        Am trei senzori care nu mai lucreaza in parametrii....urmeaza al patrelea...Vara trecuta s a bulit tot dupa un drum in Grecia...cred ca schimb destinatia...

                        Comment


                        • #13
                          Daca se strica acest senzor la diagnoza nu genereaza un cod de eroareun.Trebuie intrat si vazut valorile care le masoara acest senzor in Can Clip, cum a specificat colegul Gil26!

                          Comment


                          • #14
                            Se pare ca am intuit bine asta "... In fine am desfacut firele inodate si date cu banda izoliera am facut o punte si merge brici AC..." si repet ca sonda se conecteaza direct in tabloul de comanda AC, fara "fire inodate"
                            Apoi cred ca trebuie vazut de ce "daca se formeaza ceva gheata pe acolo se strica...", “...creste presiune, se formeaza dop de ghiata.”​, facute toate verificarile necesare si rezolvata cauza, altfel urmezi recomandarile "mecanicului" si\sau tot schimbi sonde dupa sonde ...
                            Last edited by Gil26; 2 days ago.

                            Comment


                            • #15
                              Cam greu cu dopul de gheață și sau umezeală excesivă, se vede de pe lună de ce. Dacă nu se vede, de la dr la st: filtru habitaclu, vaporizator, senzorul antiîngheț, volet rece cald, calorifer.
                              Evident poză cu watermark .
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google