Probleme aer conditionat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jiji74
    Buna ziua ,stie cineva cat freon intra in logan 1.2 2013?
    Raspund aici (nu cred ca era nevoie sa se deschida un topic nou doar pentru intrebarea aceasta cand sunt multe altele pe acelasi subiect), poate informatia este de folos si altor colegi de forum.
    Pentru motoarele 1.2 D4Fxxx cu CA01 \CA02 si freon R134A cantitatea este 480 ± 35 g compresor Valeo VCS-14IC ulei PAG 488 cantitatea totala de ulei 100 ± 10 ml ; pentru CA02 si freon 1234Y cantitatea este 450 ± 35 g compresor Valeo VCS-14EC ulei VC200YF, cantitatea totala de ulei 110 ± 10 ml.
    Cu mentiunea ca si o cantitate prea mare sau prea mica de freon \ulei, implicit si o presiune prea mare sau prea mica a fluidului refrigerant (in injectie doar ca ex este parametrul PR037 =Presiune fluid refrigerant, starile ETxxx cerere AC, autorizare AC, compresor AC) poate genera si ea probleme tehnice sau functionarea neconforma a sistemului AC.

    Comment


    • #17
      Originally posted by t0rquemada View Post
      Cam greu cu dopul de gheață și sau umezeală excesivă, se vede de pe lună de ce. Dacă nu se vede, de la dr la st: filtru habitaclu, vaporizator, senzorul antiîngheț, volet rece cald, calorifer.
      Evident poză cu watermark .
      Se poate masura si ce valori trebuie sa aiba senzorul minune? Ms

      Comment


      • #18
        In prima poza din postul 7 este si rezistenta senzorului temperatura vaporizator la diferite temperaturi, plus celelalte detalii ...

        Comment


        • #19
          Am sa incerc sa il schimb cu un termistor NTC de 3000k

          Замена терморезистора датчика испарителя кондиционера рено логан 2 (NTC 3кOм термистор)

          Comment


          • #20
            Cred ca am gasit de ce nu fuctiona ac cand statea in soare. Astazi am scos mufa senzorului ca sa vad ce valoare indica. Surpriza, nu arata nimic. Am masurat termistorul si valoarea era de circa 1800k la circa 35 grade. Eu zic ca este o valoare buna. Suspectez un contact imperfect intre termistor si fire, asa ca am facut punte de la picioruse termistor la fir asfel incat sa dublez imbinatura facuta in fabrica. Piciorusele termistorului erau foarte oxidate, de aici si lipsa de contact cu firul care cred ca se face prin presare. Recomand inainte de schimbare sa se masoare valoare termistorului, valoare care difera in fuctie de temperatura ( vezi tabel la postul 7)

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google