Vibratie in bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie in bord

    Salut, inca o intrebare. Intr-o anumita plaja de turatii (cam 2500-3000) bordul incepe sa vibreze si parca motorul are si un sunet ciudat, se simte pana si in pedala. Ce ar putea fi?

  • #2
    Salut. Ai găsit cauza până acum? Ai verificat suportul motor?

    Comment


    • #3
      Salut, inca nu am rezolvat. Cand am timp o sa rezolv si revin.

      Comment


      • #4
        am posta si eu acum saptamaniile trecute...
        descrie sfenimenul mai bine...la mine in acceleratie in sarcina apar vibratiile am schimbat suportii motor cel de langa borcanul de antigel si cel de jos, toba intermediara si sportii de la esapament ..si degeaba tot face.
        sandero 1.4 owner

        Comment


        • #5
          Mie mi-a aparut zgomotul/vibratia acum aprox. 100.000 km, dupa o revizie in reprezentanta, mi-au schimbat bujiile cu unele Renault care nu erau pe lista de piese compatibila cu 1.0 sce si mi-au pus ulei 5w30 in loc de 5w40. Am crezut ca vibratia a aparut dupa ce am urcat un drum foarte abrupt, incarcat la maxim, de aceea nu am testat si alte bujii.

          Am fost in reprezentanta cat timp eram in garantie (sub 3 ani/100.000km) si mi-au zis ca trebuie sa desfaca tot motorul si sa caute sursa zgomotului.
          Dupa ce a iesit din garantie tot acelasi mecanic a zis ca poate sa fie sunetul de ceramica sparta in catalizator.
          Acum mi se aprinde constant martorul "check engine" cu eroarea P0420 – Catalyst system, bank 1. Efficiency below threshold. Tot in sarcina se aprinde, nu la drum intins dar nu mai vibreaza asa rau.
          Last edited by apy; 5 August 2024, 08:32.

          Comment


          • #6
            Daca tot desface motorul spune-le sa adauge si cilindrul 4 care lipseste
            Crede-ma, in 4 cilindri vibreza mult mai putin decit in 3 cilindri

            Comment


            • #7
              Salutare. În aceste situații vă recomand să mergeți la un specialist care are în dotare un dispozitiv pentru detectare zgomote la autovehicule. Numai așa se poate găsi sursa zgomotului.

              Comment


              • #8
                Specialistul “care are în dotare un dispozitiv pentru detectare zgomote la autovehicule” mai trebuie si sa stie sa il foloseasca pentru a “găsi sursa zgomotului”, plus ca poate sa depinda si de “În aceste situații …” care pot sa aibe (citind cele trei posturi din acest topic ale colegilor lorentiandrei , chitziman si apy ) cauze diferite ale zgomotelor.

                Comment


                • #9
                  da ca bine zici....e tragic ca totusi in reprezentanta DAcia sa nu fie capabili sa desluseasca acest mister
                  sandero 1.4 owner

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google