Logan 2 0.9 tce 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 2 0.9 tce 2016

    Vă salut băieții, dețin un logan 2 0.9 tce, 2016, de ceva vremea mașina nu mai trage, nu mai se aude nici turbina intrând, ca și cum ar fi înfundat ceva, ulterior am mers la mavexim la service, mi s a spus ca in prima faza ar fi turbina, sa o schimb și după să vedem dacă mai dă ceva, am luat turbina, am schimbat o totuși in alta parte, și surpriza, nicio schimbare, absolut la fel, cei de la service de aici au pus testerul pe una dintre erori este DTC042009 PANA FUNCȚIONALĂ CATALIZATOR,
    DTC0302F8 RATEURI DE COMBUSTIBIL PE CILINDRUL 2
    DTC0300F8 RATEU DE COMBUSTIE
    DTC013513 CIRCUIT ÎNCĂLZIRE SONDĂ DE OXIGEN AMONTE​
    a mai întâlnit cineva problema?

  • #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #4
      Care erori că nu e niciuna.
      Te poți lega de erori doar după ce precizezi km reali, dacă are gpl, graficul de întreținere (bujii schimbate la 60000 sau 30000km pe gpl) și cel mai important ce compresie ai pe cilindri.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #5

        Este pe gpl, 2016, 144k km
        si într-adevăr nu i am mai făcut revizia la bujii, a trecut mult peste 30k km
        Are legătură ceea ce da pe tester cu aceste revizii?

        Comment


        • #6
          Erorile acelea mai trebuie si confirmate, iar rateurile de combustie exemplu eroarea DTC0300F8 se refera si la bobinele de aprindere, compresie cilindrii, injectoare, circuit de alimentare carburant, sonda oxigen, etc.... (vezi si sublinierile facute in atasamente).

          Comment


          • #7
            Din ciclul: Păi ai pus gaz

            Carburant prost (benzină sau gaz) poate genera pana pe catalizator

            Pentru că gpl:
            - instalația electrică e afectată (cine are chef se poate documenta vizavi de montajul GPL)
            - calculator gpl cu probleme, iar anularea sau înlocuirea temporară a acestuia nu e chiar așa ușoară, vezi mai sus.
            - bujii neschimbate la timp, generază probleme în plus - e un singur model de bujii pe toate motoarele 0,9TCe 2012-2020.
            - garnitura capacului de culbutori poate pierde etanșeitatea în zona bobinelor și bobinele înoată în ulei, nu e nici prima nici ultima.
            - să mai menționez ulei neconform ? conform e doar normă RN0710 adică 5w40

            Înainte de orice (aici intră și diagnoza oficială sau nu), compresia.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google