If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Faptul ca a stat, faptul ca poate cumparatorului nu i-a convenit ceva anume (a identificat o problema pe care al doilea cumparator nu a vazut-o). Si mai e o chestie: poate s-au parcurs ceva kilometri cu masina respectiva si la vanzare i-au dat kilometri inapoi (desi nu cred, dar e o ipoteza).
sunt masini pe stoc aduse standard,sunt foarte putine masini aduse pe comanda si refuzate de client
Cand am ridicat masina avea 7km in bord,nu era rulata,nu pot sa cred ca a fost rulata si au fost km dati in urma, nu cred ca se practica asa ceva la reprezentanta, asa se poate sa iti si vanda ulei contrafacut ,sau filtre chinezesti
Iar cu uleiul si filtrele nu avem de unde sa stim. Daca sunt clienti care habar n-au ce ulei sau filtre trebuie puse la masina, pot fi pacaliti foarte usor.
Si mai e o chestie: poate s-au parcurs ceva kilometri cu masina respectiva si la vanzare i-au dat kilometri inapoi (desi nu cred, dar e o ipoteza).
Eu stiu ca dealerul are posibilitatea sa "dea inapoi" kilometrii dar doar maxim pana la 100 km parcursi. Probabil exista reprezentante care au puncte de lucru prin judet si, daca masina trebuie predata la client acolo, poate nu exista posibilitatea de a fi transportata decat pe roti... Am vazut un caz asa, masina avea numere rosii de probe!
Last edited by claudius_log; 10 February 2016, 20:49.
Nu cred asa ceva, nr PROBE cred ca are legatura cu autorizarea RAR, platforma sau inmatriculare provizorie atat are voie reprezentanta, cinava care stie mai bine legea poate sa scrie.
trimis de pe mobil
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Doresc sa-mi iau un logan,astept rabla,dar nu ma hotaresc de care.Am doua variante:dotari sau motorizare,adica prestige 1,2 16v sau laureate 0,9 tce,astept sugestii multumesc anticipat.
Eu as alege prestige-ul.....daca ii dadeau drumul mai repede cu cateva luni eu pe acela il luam.cauta pe forum sau prin postarile mele ca am scris pe undeva cu ce vine in plus prestige fata de laureate si nu sunt putine lucruri.printre altele aer conditionat automat geamuri electrice fata spate cu comenzi pe usi,faruri si stopuri diferite,semnalizare in oglinda ,bord iluminat alb.deasemenea vezi ca ai optiunea de comparare a celor doua modele pe site-ul Dacia.mult noroc in alegerea ta
vad ca ai 1.4. Fata de 1.2 nu sunt diferente mari. Insa, pe 1.2 vei avea jante mai mari, clima ceea ce vor ingreuna masina.
Daca mergi linistit, fara depasiri inutile si cu 2-4 persoane cu portbagajul aferent, e bun si 1.2. Ce e peste (5 persoane, portbagaj full) - o sa te rogi de el, dar totul se rezolva cu schimbari de treapta de la 3500 rotatii in sus.
In schimb, 0.9 e mai sprinten, ai turbina, e mai bine insonorizat, te ajuta de la rotatii mici, ai consum mai bun fata de 1.2.
Eu am 1.2, sunt multumit de el, dar sunt situatii (rare, ce-i drept) cand mi-as fi dorit 0.9.
Dotari vs motor - as alege motorul, adica 0.9 in cazul tau.
Sunt colegi care au 1.2 SL10 (aceleasi dotari, cu mici diferente fata de Prestige) si care sunt multumiti de masina.
Prestige 1,2 nu are Stop&Start dai ai consumator permanent clima + roti pe 16 exotice 195/55 R16(vezi pret)
Laureate 0,9 TCe, are Stop&Start și e singura variantă logică dacă, pe termen lung, vrei să ai cheltuieli reduse cu întreținerea(lanț).
Intrebari si comentarii:
- de ce spui consumator permanent la clima? climatizarea automata nu poate sa fie oprita complet (spre exemplu: primavara, toamna, etc)? climatizarea automata nu poate sa functioneze si in regim manual, ca la laureate?
- referitor la roti, mie nu-mi place talia joasa (de 55) si jantele stilizate din tabla;
- e adevara ca distributia pe lant inseamna economie dar turbina spre exemplu este o piesa in plus care poate aduce cheltuieli, in plus revizia la 0.9 este mai scumpa decat la 1.2 (ulei mai scump; pana si bujiile costa mai mult) iar sistemul S&S implica o baterie care este de aproximativ 3 ori mai scumpa decat una clasica si trebuie sa montezi obligatoriu una cu parametri identici (parca asa zicea cine aici pe forum).
Cu climatizarea automata faci ce vrei ... Nu are minusuri. Apesi pe auto si decide ea ce si cum, facandu-ti temperatura selectata. Dar daca vrei poti sa apesi pe AC si stii ca AC'ul nu porneste si cu asta basta .... Sau poti sa o tii pe off tot timpul ...
- e adevara ca distributia pe lant inseamna economie dar turbina spre exemplu este o piesa in plus care poate aduce cheltuieli, in plus revizia la 0.9 este mai scumpa decat la 1.2 (ulei mai scump; pana si bujiile costa mai mult) iar sistemul S&S implica o baterie care este de aproximativ 3 ori mai scumpa decat una clasica si trebuie sa montezi obligatoriu una cu parametri identici (parca asa zicea cine aici pe forum).
Bateria o schimbi maxim o data in intervalul de utilizare a masinii (8-10 ani)
Last edited by liviunvl; 22 February 2016, 14:30.
Reason: Automerged Doublepost
- e adevara ca distributia pe lant inseamna economie dar turbina spre exemplu este o piesa in plus care poate aduce cheltuieli, in plus revizia la 0.9 este mai scumpa decat la 1.2 (ulei mai scump; pana si bujiile costa mai mult)
Revizia nu este cu mult mai scumpa decat 1.2, poate cu 100-150 lei mai scumpa (sunt pe forum postari cu pretul reviziilor la 0.9 si nu mi se par mari). Pentru ce ofera acest motoras, eu zic ca merita diferenta. Iar legat de turbina...pana acum nu s-a plans nimeni ca ar face probleme (stoicanu, torq, M.Florin si altii).
- de ce spui consumator permanent la clima? climatizarea automata nu poate sa fie oprita complet (spre exemplu: primavara, toamna, etc)? climatizarea automata nu poate sa functioneze si in regim manual, ca la laureate?
- referitor la roti, mie nu-mi place talia joasa (de 55) si jantele stilizate din tabla;
- e adevara ca distributia pe lant inseamna economie dar turbina spre exemplu este o piesa in plus care poate aduce cheltuieli, in plus revizia la 0.9 este mai scumpa decat la 1.2 (ulei mai scump; pana si bujiile costa mai mult) iar sistemul S&S implica o baterie care este de aproximativ 3 ori mai scumpa decat una clasica si trebuie sa montezi obligatoriu una cu parametri identici (parca asa zicea cine aici pe forum).
Chiar și pe OFF, anumite componente tot consumă curent deci benzină.
Pe auto pornește ea automat ACul oricând crede că e necesar(chiar și iarna)
Dacă mașina are și ecomode activ(1,2 nu are buton dar se poate pune) toată clima face economie de curent și, cum ambele prestige au radiator electric de 1000w pentru încălzire rapidă, îți dai seama ce se întâmplă (cauți pe forumul reno probleme la Clio4/Captur cu climă și ECOmode activ.)
Degeaba ai roți pe 16 că ai și garda la sol mai mică ca la L52 normal.
Cât despre bujii, la TCe au electrod din iridiu.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment