Faruri simple de Laureate ? doar cu H4 , consola centrala de Laureate cu aeratoare rotunde
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
downgrade destul de sanatos
asta la nivel vizual/de design
poate o mai fi scos si ceva de pe la mecanica... cum au facut când au scos logan 1 ph2 de au scos bara stabilizatoare )
culoarea aia brun turmerit nu stiu cum vine pe logan, personal nu-mi prea place, as fi introdus culoarea de pe duster, vert altai
totusi, pt motorul 0.9tce as putea trai cu aceste compromisuri...diferenta dintre laureat si prestige e data doar de clima automata...puteau sa renunte la echiparea prestige si sa introduca clima automata ca dotare optionala, atatea echipari pt atat de putine diferenteLast edited by cristi....; 30 May 2016, 18:08.
Comment
-
Conform acestei poze din reclama aparuta pe Facebook-ul Dacia Romania, se pastreaza farurile dublu optice ce apar acum si pe Sandero si pe MCV.Attached Files
Comment
-
Originally posted by plasStik3 View PostConform acestei poze din reclama aparuta pe Facebook-ul Dacia Romania, se pastreaza farurile dublu optice ce apar acum si pe Sandero si pe MCV.Last edited by danutz89; 30 May 2016, 21:10.
Comment
-
eu am intrebat la reprezentanta daca se lanseaza faceliftu in toamna la logan si sandero si mi s a spus ca nu, se introduce doar varianta prestige in toata gama si cu asta basta... faceliftu la sfantu asteapta...
din pct meu de vedere e cam o prostie sa prefigurezi faceliftu, dupa aia sa scoti elementele dupa care sa vii iar la facelift cu ele...) e absurb, lipsit de logica
de ce ar scoate acu farurile duble ca sa le bage din nou la facelift? care ar mai fi noutatea? daca le-au scos, pt facelift ar trebui sa vina cu unele noi, macar cu led pe drl ca sa fie in pas cu restu lumii
6 rapoarte la easy r ar fi prins bine si pt tce, nu era un capat de tara daca la 130/h de ex turatia statea in loc de 3250 la 2750rpm, cuplu era suficient si putea sustine viteza fara probleme, consumu era si mai mic, motorul mai relaxat, zgomot o idee mai mic, dar no, unde nu-i cap...nu inteleg de ce la dci e cu 6 trepte, unde turatia era oricum scazuta, si la benzinar e 5 trepte...
fiat tipo 1.4 95 de cai, euro 6, are cutie de viteze in 6 trepte de exemplu
sau o fi cutia aia mega scurta de pe duster dar robotizata? ca daca e aia scurta, poti sa te impusti, la 130 ai 3 mii de ture la dci in tr6 6))Last edited by cristi....; 30 May 2016, 22:00.
Comment
Comment