Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avem inca ideea ca "masina germana e masina germana". Se tot speculeaza ca
    masina SH de 8-9.000 euro
    chiar daca are 250 de ani, tot e mai buna decat "Dacia", chiar si noua.
    Eu am avut o super masina, cu super motor (zic eu) si am preferat sa-mi iau masina noua (chiar si Dacia) decat sa bag un sfert dintr-un Logan in reparatiile ei si s-o mai tin nu stiu cati ani.
    Acum mi-as fi luat Logan Plus prin rabla ca sa "innoiesc" Loganul meu vechi de 9 ani (care n-ar mai fi poluat din moment ce ajungea la remat), dar nu-mi permit diferenta (deocamdata).
    Din cauza nivelului de trai sunt obligat sa mai tin masina actuala cativa ani.
    Nici masina SH ("germana" sau nu) nu mi-as lua cu banii pe care as putea sa-i dau pe un Logan nou.
    Last edited by Fanez; 4 June 2016, 12:45.

    Comment


    • Sincer, din aceleasi motive imi iau si eu masina nou. Eu nu-mi permit masina sh pe care sa o repar cu piese din shrot/de calitate indoielnica si sa ajung sa bag jumatate de logan in ea...si sa ma mai si risc sa ma lase prin cine stie ce tara

      Comment


      • Dacia asa si este gandita, si la noi si in afara tarii, ca o masina noua sa concureze cu cele sh
        Si eu precum majoritatea colegilor am preferat o masina noua in detrimentul uneia sh in care trebuie bagati multi bani, iar programul rabla a ajutat si el foarte mult , este o reducere frumoasa mai ales la valoarea unei dacii

        Comment


        • Originally posted by panselin4 View Post
          Dacia asa si este gandita, si la noi si in afara tarii, ca o masina noua sa concureze cu cele sh
          Si eu precum majoritatea colegilor am preferat o masina noua in detrimentul uneia sh in care trebuie bagati multi bani, iar programul rabla a ajutat si el foarte mult , este o reducere frumoasa mai ales la valoarea unei dacii
          Subscriu.

          Comment


          • Decat masina SH, am preferat dacia, aici cu plusuri si minusuri, desi la 5-6000 euro cred ca as fi gasit vreo masina decenta. Pentru a mai reduce din vechituri si stimula vanzari de masini noi, ar trebui sa creasca prima de casare sau sa poti cumula doua tichete, cum se intampla in 2010, când puteai sa cumulezi trei tichete. Nemtii au cumparat multe dacii, ca la ei rabla valora 5000 euro (aproape 50% din masina), si uite asa au preferat sa ia o masina noua din Romania in detrimentul producatorilor locali. Desi la cate probleme am avut cu garantia, probabil urmatoarea masina, va fi de la alt producator, dar timpul le rezolva pe toate si poate si ei se dau pe brazda.

            Sau alta masura ar fi scaderea tva la 5%, cum se aplica la locuinta, mai ales ca unele masini se apropie ca valoare de o casa.
            Last edited by aris86; 4 June 2016, 22:20. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • majoritatea adica

              eu zic ca nu e corect sa punem etichete de genu rabla etc la o masina care depaseste 6-7 ani

              pana la urma nu te obliga nimeni fortat sa o schimbi. masina rezista daca e tratata corespunzator si/sau schimbate elemente de caroserie complet.

              de ex daca iti crapa masticu de la portiera nu carpesti portiera ca sa reapara urmatoru an, schimbi portiera cu totu cu una noua din reprezentanta. toate panourile unde apare rugina din interior le schimbi complet si gata, cu vopsirea aferenta, si masina nu mai e rabla oricum, te costa mai putin reparatiile astea decat un leasing la masina

              eu asa vad treaba. singura chestie reala care te poate mana sa-ti schimbi masina tine de siguranta: mai multe airbaguri, alta celula de rezistenta mai buna, samd

              restu sunt mofturi

              e misto si loganu asta prestige, am vazut testu de pe automarket cu cutia easy r, e o propunere/pachet chiar interesant

              totusi,mai exista alternative mai interesante tot pe la acelasi pret (cu o mica diferenta in +) din clase superioare, nu subcompacta

              pe principiul asta si un S klass sa zicem din 2009-2010 ar trebui sa intre tot la categoria ”rabla”, nu? cel putin teoretic ar fi bun de dus la remat peste 1 an, maxim 2
              Last edited by cristi....; 4 June 2016, 23:26.

              Comment


              • Majoritatea am vrut sa scriu, dar am pierdut ideea pe drum. Multumesc frumos pentru corectura.

                Comment


                • Rabla e considerata a fi mai veche de 10 ani. Asa imi aduc aminte.
                  E clar ca loganul nu are rival, insa unul dotat full echivaleaza cu un kia ceed, spre exemplu, care are cam toate dotarile unui logan (mai putin navigatie, cutie robotizata, aer conditionat automat, jante de aliaj, motor diesel si or mai fi cateva mici diferente). Si tineti cont ca unele marci ofera discount consistent. In cazul asta, Dacia noua nu mai este o optiune asa de buna din punct de vedere al garantiei, al tablei si al altor componente.

                  Comment


                  • la rabla/remat se accepta masini mai vechi de 8 ani, nu 10

                    avantajul altor competitori il reprezinta discounturile masive

                    in zona de 12-13 mii cu sau fara reduceri (echivalentu unui logan full, disel) gasesti multe variante, cum am spus, clasa compacta nu subcompacta, cu intretinere posibil mai ieftina la Toyota disel 1.4 d4d (90 de cai , disel) revizia e mai ieftina decat la logan dci, in reprezentanta zic, sub 500 de lei, 470/480 daca nu ma insel: ulei, filtre, manopera. stiu pt ca am facut in primavara un test cu o Toyota corolla cu motorizarea asta si am intrebat si de revizii si am ramas un pic surprins, nu ma asteptam sa coste numai atat. când i-am zis vanzatorului ca la dacia pretul reviziei la disel e de vreo 2 ori mai mare a zis ca nu se poate )) e drept ca corolla/auris disel depasesc bine pretul loganului, dar totusi, revizia e simtitor mai ieftina.
                    Last edited by cristi....; 5 June 2016, 02:07.

                    Comment


                    • Kia ceed e la an lumina distanta de logan.

                      Comment


                      • este dar totusi nu ocupa un loc fruntas la vanzari in tara noastra, nici la auto noi, nici la sh. sunt multe alte marci/modele mult mai bine vandute.

                        Comment


                        • masina e foarte ok, ma refer la Hyundai-kia, doar romanii au o mentalitate alterata, care lasa de dorit: masina nemteasca/ sh premium in loc de una noua, fie ea si dacia, de asta nu prea au succes, cu toate ca daca stau bine sa ma gândesc...Hyundai tucson noua generatie sau kia sportage la fel noua generatie am inteles ca au la comenzi de nu poate face fata constructoru sa le onoreze pe toate; e drept ca masinile sunt si f reusite si la preturi competitive raportat la concurenta nemteasca



                          cam ce poti sa-ti iei cu banii de un logan full, si inca nu-s toate variantele... de notat discounturile la coreene: de ex Hyundai i30 highway reducere de la 19 mii la 14 mii...asta reducere nu 200-500 ca la dacia, o jignire )

                          ramane o alternativa interesanta dacia dar nu mai e un best buy, nici pe departe

                          hyundaiu i30 e 3-4 clase peste loganu full, am stat in el si e excelent din toate pctele de vedere, unde mai pui ca e numai 14 mii versiunea de top cu motor de 1.4 100 cai

                          in banii astia primesti o masina de clasa compacta, cu 5 stele la siguranta, mai multe airbaguri, scaune mai confortabile, suspensie mai confortabila si mai ferma, suspensie independenta pe spate, discuri pe toate cele 4 roti, interior mai reusit cu materiale de calitate mai buna, o insonorizare mai buna, etansare mai buna a usilor (suna a plin portierele, ca la masinile scumpe)...pana la urma e o masina de 19 mii totusi dar redusa la o suma mai accesibila maselor
                          Last edited by cristi....; 5 June 2016, 17:15. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Pai Hyundai benzina 1.4 costa 14000e si Loganul Prestige 1.2 costa 8300e. 5700e diferenta, adica inca un Logan.
                            sigpic

                            Comment


                            • eu comparam versiunea de top a loganului, cea de 14 mii (cu dci 90, cutie automata, toate optionalele bifate, ”full de full”

                              de altfel asta era si tema articolului, ce masini iti poti lua cu banii de un logan full.

                              cu o mica reducere iti poti trage si un megane 4, Peugeot 308 etc

                              cutia easy r, chiar daca e veche de...hat timp, 1995, cica e dezvoltata de zf
                              Last edited by cristi....; 5 June 2016, 17:53.

                              Comment


                              • Originally posted by cristi.... View Post
                                hyundaiu i30 e 3-4 clase peste loganu full, am stat in el si e excelent din toate pctele de vedere, unde mai pui ca e numai 14 mii versiunea de top cu motor de 1.4 100 cai
                                Vezi ca e 12 604 euro (include Remat). Si e posibil sa mai obtii ceva discount.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google