If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@eliadib sl plus nu are consola aia pe care vrei sa pui cotiera, are 4 difuzoare. Consilierul nu te pacaleste, termenul scris pe bonul de comanda are cateva zile marja de siguranta pentru fabrica, in caz de apar probleme cu livrarea (scrie in contract).
Mulțam pentru lămuriri!
Nu ma așteptam sa lipsească consola aia... dar de aici e o parte din economia pe care o face Dacia... merge și asa ;) Montam după.
S-o stăpânești sănătos și fără evenimente pe a ta.
loganul mcv plus cu motor 0.9 tce are consola frana mana si pe ea este butonul s&s. Logan plus nu are 4 difuzoare ,pe spate are numai ornamentele dar nu si difuzoare.
Si neoficial cand ai "rudicat-o"? sau urmeaza? S-o stapanesti sanatos si fericit. => pt asta ti-am multumit )) si masina mea e Laureat 0.9 TCe ... si are dar nu vrea sa porneasca ) , o fi de la baterie ... ca de cand am luato imi palpaia ....
loganul mcv plus cu motor 0.9 tce are consola frana mana si pe ea este butonul s&s. Logan plus nu are 4 difuzoare ,pe spate are numai ornamentele dar nu si difuzoare.
La MCV ai si bancheta rabatabila, fata de SL plus la care e optional. In afara de asta ai motor 0.9 ceea ce presupune si S&S. Nu m-am gandit sa verific daca are si difuzoare, cand am vazut "boxele" am presupus ca are.
Last edited by Fanez; 11 July 2016, 23:24.
Reason: Automerged Doublepost
pai am luato asa , ca de schimbat a zis ca o schimba doar daca nu porneste ... si daca nu mai vreau sa palpaie o punea pe redresor ... asa ca am preferat sa plec cu ea asa + ca se facuse si tarziu
La cate luni a stat pe tusa din cauza vitezei cu care au demarat astia programul iti dai seama ca bateria s-a descarcat suficient cat sa-ti aprinda martorul.
Si eu am luat-o cu martorul de baterie aprins. Am dat o tura in seara respectiva prin oras si dupa 40km s-a stins. Nu are rost sa te certi cu cei de la reprezentanta pentru asta.
...am preferat sa plec cu ea asa + ca se facuse si tarziu
Inseamna ca din cauza bateriei descarcate nu-ti porneste s&s-ul. Ii trebuie consum la pornire si nu are suficienta forta bateria. E un fel de protectie.
Last edited by Fanez; 12 July 2016, 05:40.
Reason: Automerged Doublepost
...Sibgura anomalie pe care am intampinato a fost ca nu merge S & S de ce ? Nu stiu .... dar imi aparea un A taiat ....
E normal sa apară și așa. În manualul mașinii scrie ca sunt unele cazuri în care motorul nu se oprește, când e prea cald sau prea frig afară, când e AC-ul pornit,...
Una din condițiile obligatorii pentru funcționarea sistemul S&S(stop&start nu start/stop) e ca SOC>85% (SOC= State of charge, gradul de încărcare al bateriei să fie peste 85%).
Martorul de bateriei clipește lent, dacă bateria e descărcată peste limită și, în unele cazuri, nu te lasă să pornești pentru că electronica știe că va scădea tensiunea prea mult, sub 8v (cu bateria la 12,8v în repaus ai 12,1v cu contact pus și 8,01v cu demaror acționat)
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
MihaiiahiM ti-am spus. Cu AC-ul pornit functioneaza S&S. Duminica, aveam ventilatorul pe tr-a III-a...si AC-ul pornit. Si S&S functiona noirmal. Doar ca m-am trezit de vo doua ori la stop pornind motorul fara sa calc ambreajul.
Daca temperatura exterioara parca depaseste 35 grade sau ceva de genul asta, S&S nu mai functioneaza (mie ieri pe la 17:30 nu mi-a functionat deloc...si m-am deplasat vo o ora prin oras). In schimb, pe la 22:00 a functionat de la primul stop (aprox 150 m de la locul de parcare).
darksun nu cred ca sunt mai mari decat la schimbatul vitezelor. Da, probabil din cauza S&S motorul nu o sa tina 600.000 km...ci doar 450.000 km...dar cine tine masina mai mult de 2-300.000 km?
Daca era dupa mine, interziceam butonul de oprire S&S
E subiectiva parerea ca tine 450K. Sunt motoare (N47 de exemplu) care una din cauzele uzurii excesive la distributie este acest sistem. Si asa se rupe distributia la 70K.
si ai garantia la 100.000 km.
Eu zic ca nu si-ai furat singuri caciula. Cu atat mai mult cu cat se stie de exemplu in RO ca in mare parte romanii circula cu ea in oras.
Eu zic ca este o parere subiectiva. In afara de un coelg forumist n-am auzit de probleme cu distributia
Din cate stiu vechiul 0.9 TCe (euro 5) nu avea S&S. L-au introdus aici, surprize pot sa apara. Daca pornesti de 100 de ori pe zi motorul, cum crezi ca ii face ?!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment