Te anunta dilaru' cand vine.
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Originally posted by mihaipiratu View PostInca nu a ajuns. Ciudat. Ieri de dimineata VC imi spune ca a plecat din fabrica, dupa calculele mele ar fi trebuit sa ajunga, dar intortochiate sunt caile trailerului cu Dacii... . Dealerul imi spune ca de joia trecuta asteapta un Duster sa vina. E chiar atat de greu sa ajunga un transport de cateva ore? Inteleg ca mai sunt si alte masini de livrat dar cred ca toate dupa trailer vin impartite fie la dealeri in Bucuresti, fie la dealerul unde am facut comanda daca tot mi-a zis ca are mai multe masini de primit. Pana la urma cum e?Last edited by Oti; 28 September 2016, 14:42.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Stii ce se mai poate intampla? Ghinion pur....Dorel de pe camion, lasa masina in Piatra_Neamt, pana se dezmeticesc ca trebuia sa ajunga in Bucuresti mai trec doua saptamani, astia de la VC trimit fax-uri la dealeri sa verifice dupa VIN toate Loganurile pana o gasesc...samd.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Eu am vorbit azi cu CV (consilierul de vanzari) dar si cu VC ambii mi-au confirmat data de 30 septembrie producția si apoi 3 sau 4 octombrie as putea sa o ridic de la dealer! ca o șmecherie CV mi-a zis ca daca fac restul de plata mai devreme CIV ajunge aproximativ deodată cu masina! asa ca am rugat CV sa imi emita ordinul de plata si operarea plații si azi am facut operatiunea prin internet banking BCR to BCR simplu! O întrebare! Oare la ce sa fiu atent in momentul cand ajung sa o ridic?
Comment
-
Luata de pe forum
Citez:
"1.Control General
1) Corespondenta seriilor (de caroserie, de fabricatie, de motor, cutie de viteze)
2) Curatenia exterioara si interioara
3) Finisaj exterior (zgarieturi, pete, usoare lovituri)
4) Stare embleme si ornamente
5) Trusa de scule (daca este cazul)
6) Documentele tehnice (notita tehnica, cartea de garantie, factura de livrare),
7) Suduri usi, balamale
2. Verificari interioare
1) deschidere – inchidere
__a) capota fata
__b) portbagaj
__c) usi (aliniere, inchidere, incuiere cu cheia si centralizat)
__d) capac rezervor
__e) inchidere centralizata (telecomanda si buton bord)
2) Joc pedala frana
3) Cursa pedala ambreiaj
4) Frana de mana (reglajul ei)
5) Stergatoare parbriz/luneta, instalatie spalare parbriz/luneta, reglare jeturi de apa. Functionarea stergatoarelor pe toate vitezele.
6) Ventilatoare instalatie climatizare
7) Electroventilator motor
8 ) Martori de bord (presiune ulei, temperatura, rezervor, faza lunga, iluminare bord, semnalizare, functionare computer de bord)
9) Lumini (faza scurta, lunga, pozitii)
10) Scrumiere bord, usi (daca e cazul)
11) Mecanism inchidere torpedou, lumina torpedou
12) Oglinzi retrovizoare interior – exterior, reglarea lor (manuala sau electrica). Daca se poate, verificarea incalzirii lor (daca e cazul). Verificarea plierii (manuala sau electrica, dupa caz)
13) Lampa iluminare interior
14) Bricheta (functionare si iluminarea ei)
15) Manete, comanda climatizare, ventilator
16) Macarale geamuri usi/ butoane inchidere electrica geamuri usi, functionare inchidere geamuri (inclusiv electrica)
17) Sine scaune fata, reglaje scaun (adancime, inaltime, lombar, aplecare spatar, incalzire daca este cazul)
18 ) Reglaj volan (daca este cazul)
19) Claxon
20) Tapiterie (stare, forma, culoare, pete)
21) Ambele chei sa functioneze (inchidere usi, pornire motor)
22) Inchiderea centralizata (de pe cheie, de pe bord)
23) Centuri de siguranta fata-spate (functionarea corespunzatoare), reglajul lor (daca este cazul), existenta tuturor centurilor
24) Trusa medicala, triunghiuri, cric, coarba
25) Roata rezerva, starea de umflare, mecanismul de prindere
26) Covorase in masina, portbagaj
27) Tetiere (daca exista toate)
28 ) Existenta sigurantelor de rezerva pe capacul cutiei de sigurante si a extractorului de sigurante (daca este cazul)
29) Rabatarea/demontarea banchetei spate, inclusiv daca se rabateaza partial.
30) Functionare sistem audio Casetofon/CD/ce-o mai fi
31) Functionare aer conditionat/instalatie incalzire habitaclu
32) prezenta si conformitatea cheilor antifurt, atat pentru roti cat si pentru capace (daca este cazul)
33) Comutatorul pentru airbagul pasager, functionare si martorul luminos de pe bord
34) Verificarea sistemului de navigatie (daca e cazul) - functionare, inclusiv introducerea si scoatere CD din unitate.
3. Verificari exterioare
1) Etanseitate usi, jocuri intre elementele caroseriei
2) Stare geamuri (zgarieturi, ciupituri, matuiri, fisuri)
3) Siguranta pentru copii la usi
4) Etanseitate si securitate capota portbagaj
5) Securitate buson rezervor benzina
6) Lumini exterioare – pozitii, faze (scurta, lunga), stop, semnalizare, marsarier, proiectoare, lampa iluminare numar
7) Verificare reglare faruri pe inaltime
8 ) Strangere suruburi la exteriorul caroseriei, ornamente
9) Strangere prezoane pe roti
10) Verificare roata de rezerva, presiuni in roti (fata, spate, rezerva), capace roti, corespondenta dimensiune roti cu talonu si CI
11) Integritatea caroseriei (lovituri, zgarieturi)
4. Verificare motor
1) Curatenie compartiment motor
2) Nivelul plinurilor: ulei motor, ulei cutie de viteze, nivel ulei directie asistata
3) Nivel plinuri: vas expansiune, lichid frana, electrolit baterie, vas stergator parbriz, nivel lichid directie asistata
4) Fixare borne, tensiune baterie; verificare culoare indicator de incarcare baterie (daca este cazul)
5) Intindere curea ventilator
6) Stare furtune (apa, aer, frana, combustibil), fixarea lor pe coliere
7) Cabluri electrice – fixare – relee, sigurante fuzibile, electromotor, alternator, claxon, lampa
8 ) Pornirea motorului si verificare:
- Etanseitate sistem alimentare
- Etanseitate sistem ungere (capac culbutori, pompa benzina – daca este cazul)
- Etanseitate sistem de racire (in compartiment motor)
9) Verificare motor la turatii 750 – 800 si la 1500 (zgomote, functionare, intreruperi)
10) Etansitate esapament. Aliniere si stare generala esapament
11) Etanseitate sistem de franare
5. Verificari sub automobil/motor
1) Scurgeri ulei carter motor si filtru ulei, capac distributie, baie ulei, bujii, delcou
2) Scurgeri lichid de frana (limitator, racorduri flexibile, etriere, pistonase)
3) Nivel ulei cutie viteze
4) Scurgeri ulei la cutia de viteze
5) Pozitionare toba de esapament, scapari gaze
6) Fixare bare stabilizatoare (fata / spate)
7) Fixare inele cauciul la esapament
8 ) Verificare suruburi de fixarela suportii motor si cutia de viteze
9) Verificare amortizoare – fixare, pierderi lichid, blocare
10) Fixare suruburi la: scut motor, scut portbagaj, bare directie fata – spate
11) Fixare conducte de frana
12) Fixare piulite – fuzete, brate inferioare – superioare, pozitionarea casetei de directie, capetele cremaliera
13) Stare burdufuri de protectie la axe planetare, rotule superioare si caseta de directie
14) Verificare sigilii la cutia de viteze, bord, amortizoare
15) Verificare stare aerisitoare frana
6. Verificare pe drum sau stand
1) Eficacitate franare
2) Functionare indicatori de bord – vitezometru, contor kilometric, turometru
3) Pozitie volan si stabilitate automobil la mers pe drum
4) Pastrarea traiectoriei la franare
5) Verificare zgomote, la mers in gol, in diverse trepte de viteze
6) Fulare roti
7) Unghiuri de cadere roti
8) Joc volan
Bafta la noua masina!
Vezi sa aiba toate accesorile comandate. Vezi ca la transport se umfla mai tare cauciucurile, o sa ai 2,5-3 atm in roti trebuie dezumflate la cat trebuie."
_________________
Nu mai are rost sa completez, de obicei nu ai timp sa faci tot ce scrie pe lista, dar selecteaza ce crezi ca este mai important.
PS:
Am colorat eu pe unele care cred ca trebuie tratate cu atentie„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Trei persoane din ceea ce am sa va scriu habar nu au despre ceea ce vb sau nu sunt in cunostinta de situatie: eu, dealerul sau Dacia. Masinuta mea bineinteles ca nu a aparut la dealer fiind plecata din data de 27 sept., data confirmata si de cei de la Dacia. Bun. Pana aici totul bine. Ieri intreb dealerul in jurul orei 17 daca a ajuns. Raspuns negativ! Sun la Dacia si le zic ca masinuta nu a ajuns, reclamand faptul ca nu e normal sa lasi marfa de zeci de mii de euro pe mana transportatorului fara sa ai un nr. de contact de-al acestuia. Sun la dealer ca in conformitate cu ceea ce mi-a zis tanti de la VC, dealerul are nr de tel al transportatorului. Nici dealerul si nici VC, aka Dacia nu au nr de tel al transportatorului. Normal firma de transport este tocmita de Dacia si nu se dealer, ceea ce mi se pare a fi normal. VC mi-au promis dupa ce si-au dat seama ca nici dealerul nu poate fi tras la raspundere pt lipsa contactului de la transport ca astazi va dealusi problema si ca ma vor contacta daca masina este in curtea altui dealer din Bucuresti. Si atunci cine e vinovat de intarziere sau nu a inteles corect situatia? Eu, dealerul sau Dacia?!
Comment
-
In mod normal VC (Dacia) stie unde este masina (in parc sau pe drum catre dealer) deci raspunsul trebuie sa fie clar: asteapta transportul sau a fost deja livrata catre dealer. Aceeasi problema am avut-o si eu. Din momentul in care a intrat masina in parc si pana a plecat catre dealer am asteptat peste o saptamana si i-am tot sunat la VC. Si intotdeauna raspunsul a fost ca masina este in parc si se asteapta transportul. Cand a iesit pe poarta catre dealer am fost anuntat si in ziua urmatoare am fost sunat de dealer sa o ridic.
Comment
Comment