Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Originally posted by cosmins2000 View PostI-am sunat și mi-au comunicat că mașina e fabricată și că o să fie livrată în 21 aprilie. Ciudat...cam lung termenul de 2 săptămâni...
Sper ca pană joi să ridic masina.
Comment
-
Ai grija cum faci cu plata! Daca mașina întârzie, va întârzia și hârtia de plata, va întârzia și recepția banilor in contul Renault Commercial și mașina ta va petrece sărbătorile pascale in curtea dealerului! Stai pe capul dealerului ca imediat ce sosește mașina sa înceapă derularea formalităților de plata!
Originally posted by Crs. Sandel View PostMie mi se pare ok cum au procedat. De ce zic asta: daca proprietarul, vine, in decurs de 10 zile, de 5 ori sa vada masina, insa nu o poate ridica, asta inseamna 5 spalari ale masinii. Masina va fi curata, frumoasa in momentul cand ti-o predau efectiv. Plus ca probabil aveau alte livrari de facut, ceea ce inseamna ca celelalte masini au prioritate la spalat, pregatit etc. Tu ai fost doar sa o vezi, nu si sa pleci cu ea de acolo.
Verificare atenta luni si fara graba. Semnalezi nereguli, nu o preiei pana cand nu ti-o aduc la cerintele/dotarile stabilite.
Asta cu verificarea, după ce fac plata, nu este in stilul meu... și ar trebui sa nu fie nici al altora... de aceea nu își respectă clienții!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
@tipicarul, trebuia sa faci plata încă de luni și joi ai fi putut sa ridici masina. Și eu am plătit cu câteva zile înainte de livrare, ca sa nu fie surprize. Prin OP, plata durează 24-48 h, depinde din ce banca. Astea sunt regulile renault și joci după ele.
Comment
-
Originally posted by tipicarul View PostCe spui tu?! Dealerul mi-a promis inca de joi că sâmbătă îmi va livra mașina! Ți se mai pare OK cum a procedat? Nu aveau alte livrări, era pustiu pe acolo!
Totusi, nu ai spus care a fost data de livrare avansata oficial de Renault. Asa putem verifica daca Renault s-a tinut sau nu de cuvant.
Si nici nu ai spus cand ai facut plata pentru ca mai mult ca sigur ai facut plata putin cam tarziu si de aici problema cu viramentul.
Originally posted by tipicarulAsta cu verificarea, după ce fac plata, nu este in stilul meu... și ar trebui sa nu fie nici al altora... de aceea nu își respectă clienții!
PS
La mine masina va fi gata maine, 12.04. Mi-au spus ca poate ajunge si vineri, 14.04 in TM, daca nu dupa sarbatori in prima saptamana, dar si-au luat termen de siguranta de livrare (oficial) 27.04 ca sa fie siguri ca-l pot onora.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by aris86 View Post@tipicarul, trebuia sa faci plata încă de luni și joi ai fi putut sa ridici masina. Și eu am plătit cu câteva zile înainte de livrare, ca sa nu fie surprize. Prin OP, plata durează 24-48 h, depinde din ce banca. Astea sunt regulile renault și joci după ele.
Originally posted by Fanez View PostAm luat masina in ziua in care am platit. Aia voiau sa ma mai plimbe 4-5 zile dar am insistat.
Originally posted by Silviu View PostConcesionarul e una, Renault e alta.
Totusi, nu ai spus care a fost data de livrare avansata oficial de Renault. Asa putem verifica daca Renault s-a tinut sau nu de cuvant.
Si nici nu ai spus cand ai facut plata pentru ca mai mult ca sigur ai facut plata putin cam tarziu si de aici problema cu viramentul.
Ei au un sistem dupa care functioneaza si trebuie sa-l respecti si tu. Nu tine de stiluri si gusturi ci de reguli.
Am spus foarte clar cand s-a facut plata, si mai las-o balta pentru ca nu viramentul a fost problema, lenea lor de vineri dupa masa era problema!
Cunosc si eu foarte bine sistemul lor plin de reguli, am colaborat suficient de mult si cu fabrica de la Mioveni si cu centrul de la Titu.
Regulile lor nu prea au de-a face cu satisfactia clientului, chiar daca unii se lasa pacaliti de incantatiile telefonice ale vocilor blonde culegatoare de feedback!
Masina am luat-o ieri! Subiect incheiat!
PS
Au mai fost si alte magarii ale dealerului pentru care a trebuit sa mai pierd azi o ora pe la ei, dar nu le mai spun aici pentru ca vad ca se pare ca unora chiar le place sa fie fraieriti si/sau umiliti de catre maretele reguli corporatiste!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Mi-au dat vineri o hartie cu suma de plata, in 30 de minute m-am intors cu dovada platii si au inceput cu "bla-bla-vino marti-miercuri". Dupa ce m-au tot plimbat 3 saptamani. Zic : "ma plimbati de 3 saptamani, masina e la voi in curte de cand am facut comanda, cum adica sa vin marti?". Pai sa vedem, pai câr-mâr...". Pana la urma s-a rezolvat.
Comment
-
Mie mi-au dat hartia cu diferenta de plata (dupa ce platisem un avans, nu mai stiu cat). M-am dus la banca, mi-au facut plata, iar pe un formular tipizat primit de la dealer, au trecut niste date, au semnat si stampilat (practic au garantat ca s-a virat in contul Renault suma in cauza). M-am dus cu hartia la dealer, masina era pregatita, mi-au dat-o pe loc.
Comment
-
Cred ca dealerul ar trebui sa aiba cheia rezolvarii, el stiind foarte bine cum si cat de greoi se misca Renault Commercial ar putea flexibiliza relatia cu clientul prin organizarea din timp a etapelor premergatoare livrarii.
Dar asta tine de profesionalism si orientare catre client, ori daca asa ceva nu vezi din partea Renault Commercial Roumanie SRL, cum o sa poti vedea din partea dealerului?
Alt exemplu: vorbesc la vocea clientului si imi spune de ca beneficiez de Dacia Extenso 1an/100000km, ca nu-i nicio problema ca o sa bage masina in sistem cu garantia extinsa. Ieri cand am ridicat masina, pe factura eliberata care are antet si stampila Renault Commercial Roumanie SRL, scrie ca am doar garantie standard. Intreb dealerul de ce este asa, se uita la mine si da din umeri!
Nu mai spun ca am doua facturi de avans iar factura finala este pe zero... il intreb pe dealer care are titlu de act de proprietate si el imi raspunde ca trebuie sa le arat pe toate acolo unde este necesar (taxe si impozite, inmatriculare). Si increngatura asta de facturi oare tot dupa regulile Renault a luat nastere sau i s-a dat o limita de competenta dealerului de a factura si stampila in numele sau? Platite oricum s-au facut in baza unor hartii de plata (de tip proforma), de ce a foat nevoie de emiterea a trei facturi in loc uneia singure?Last edited by tipicarul; 11 April 2017, 13:29.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Din cate stiu, fiscal vorbind, daca faci factura de avans (cu titlul de avans), trebuie sa faci ulterior, la incasarea diferentei, factura pe zero, pentru avans (sper sa nu ma insel, asa stim ca se face, contabiliceste). Acum ca birocratia este la ea acasa, nu e vina Renault, ci a statului, prin Min. Finantelor etc (la fel se intampla la orice concesionar auto, indiferent de marca masinii). Pe de alta parte, vina Renault este ca nu ii tine din scurt pe cei din reprezentante, cu controale gen "mystery shopper", sa intreactioneze direct cu ei, sa vada ce si cum raspund, tot. Ma rog, poate cer eu prea mult....
Comment
-
beneficiez de Dacia Extenso 1an/100000km, ca nu-i nicio problema ca o sa bage masina in sistem cu garantia extinsa.
Cineva mi-a zis: "pai tu ai tinut uleiul cat au zis aia?" zic "e in garantie, trebuie sa te duci la ei...", la care asta ma intreaba: "la ce-ti trebuie garantie?"
Cat e masina in garantie esti la mâna lor.
Comment
-
O sa fac iar o scrisorica catre vocea clientului si parca vad o sa ma sune iar sa ma asigure ca este in sistem... si peste 3 ani daca ma duc cu reclamatie in garantie parca vad ca dau toti din umeri!
M-apuca asa o lehamite! Nu-mi ramane decat sa tin post negru vineri pentru fiabilitea masinii!
Originally posted by Fanez View PostNu e o afacere buna. Esti obligat sa faci reviziile la ei, preturile fiind mai mari iesi in paguba.
Cineva mi-a zis: "pai tu ai tinut uleiul cat au zis aia?" zic "e in garantie, trebuie sa te duci la ei...", la care asta ma intreaba: "la ce-ti trebuie garantie?"
Cat e masina in garantie esti la mâna lor.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
Comment