De ce sa va complicati cu rca pe o luna cand poti face direct pe 1 an folosind VIN-ul masinii. Anul trecut cand masina era noua a costat 350 RCA+ 1473 CASCO, iar in acest an 350/1400.
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Abia astept sa am livrata masina, sa pot sa sun la vocea clientului sa ii fac o reclamatie de toata frumusetea la nesimtita de "dealerita" la care mi-am plasat comanda.
Imi spune la inceputul saptamanii dupa ce platesc restul de 25% din avans ca masina o sa fie livrata pe joi/vineri. Azi pe la ora 3 dupa ce nu am auzit nimic de la stimabila, o sun sa o intreb daca mai ramane valabila livrarea pe azi/maine, pt ca vreau sa stiu si eu daca imi fac planuri in week end cu masina sau nu.
Nu imi raspunde la telefon, nu suna inapoi pana la ora 5.30 cand ma decid sa mai incerc odata (pe toata durata comenzii asa a fost toata partea de comunicare, eu sunand ca dobitocul, si ea ignorand telefoanele cu zilele), la care imi raspunde direct: " Da domnule, la ce ma tot sunati v-am zis ca va sun eu cand e gata"..si a inceput sa ma certe pe banii mei ca vreau updates in legatura cu masina "ieftina" ce am cumparat-o.
I-am explicat frumos la doamna, ca pe banii mei pot sa cer updates cand vreau eu, si mi-a zis da ca acuma nu poate vb da ma suna pe la 6 si imi zice un update ca nu stie exact care e starea masinii. (care mi-a zis ca 100% o am saptamana asta dupa 3 luni de asteptare, si dupa ce imi zice ca saptamana viitoare pleaca in concediu).
Acuma o sa va las sa ghiciti daca m-a sunat sau nu...
Comment
-
Originally posted by Orednas View PostAbia astept sa am livrata masina, sa pot sa sun la vocea clientului sa ii fac o reclamatie...
L.E. Oricum, nu-l astepta.
Dupa ce iei masina te vor suna de la V.C. sa te intrebe cat de multumit ai fost de livrare, ce probleme au fost etc.Last edited by Fanez; 29 June 2017, 19:33.
Comment
-
@Orednas macar e "buna"?
Cititnd aici cred ca postul tau in care spuneai ca Dacia foloseste banii tai dar tu nu poti folosi masina, am sunat la dealer si i-am zis acelasi lucru (pe buna dreptate). A zis ca nu are ce sa faca...mai asteapta inca 16 masini intarziate care ar fi trebuit sa ajunga azi (poate ajung mai pe seara) si ca din pacate nici el nu stie ce i se livreaza.
Dupa ce m-am certat cu un coleg azi, fiind deja cu capsa pusa, am sunat la VC. De data asta am schimbat tonul. Le-am zis ca apelez la ANPC daca nu sunt in stare sa imi spuna cand primesc masina achitata...m-am bazat ca nu m-au informat in scris despre livrare...insa nu am reusit sa mai citesc contractul sa ma conving ca asa scrie).
Pe scurt, dialogul a fost:
VC: sa stiti ca la ora 9:30 colega mea a vorbit cu supervizorul..
Eu: Asa, si? ce s-a rezolvat?
VC: ... pai urmarim situatia
EU: mi s-a promis ieri ca voi fi sunat...de ce nu ati facut-o
VC:....
EU: va rog ca maine dimineata sa ma sunati, sunt extrem de dezamagit de Dacia ca nu este in stare sa imi spuna cand livreaza masina
VC: da, dar stiti, transportatorul...
EU: sincer, nu ma intereseaza transportatorul, nu cu el am semnat un contract, nu eu l-am ales, nu eul il verific....
VC: da, va inteleg, si eu, daca eram in locul d-voastra as fi fost suparata (de parca mi-ar pasa mie ca incerca sa empatizeze cu mine)
I-am explicat frumos ca eu nu sunt suparat pe aomenii din call center...desi ei mi-au promis ca ma suna...sa suni clientul si sa ii spui ca nu ai reusit sa rezolvi e rezolabil. Sa ii promiti ca il suni si sa nu o faci, e...de rahat.
In alta ordine de idei...naspa. Poate am mai mult noroc saptamana care vine....
@ Fanez: eu sper ca pe mine sa nu ma sune VC dupa livrare. O sa le umplu frigiderul (nu vulgar sau intr-un mod nesimtit insa faptul ca sunt incompetenti o sa le spun). Sunt incompetenti in raspunsul la o intrebare: unde dracu imi este masina platita?????? Logistica de 2 bani!
Comment
-
-
Spune-le ca vrei sa renunti la serviciile lor si mai vedem.
Astia de la Dacia, dupa ce le-am zis ca sunt varza si nu mai vreau Dacia si ca gasesc piese de origine la juma' de pret fata de reprezentante, nu mi-au mai trimis "oferte".
Zic de primul Logan 2006.
Comment
-
Am mai jucat la cacealma si idiotii de la vodafone mi-au inchis abonamentul desi ii sunaem inainte sa le zic ca m-am razgandit. Vreau doar masina pentur care am platit vreo 10.500 EUR fara rabla....deci ei incaseaza vreo 12.000 EUR. Stiu ca pentru unii nu sunt bani insa pentru mine sunt multi.....
Comment
-
Originally posted by Orednas View PostAbia astept sa am livrata masina, sa pot sa sun la vocea clientului sa ii fac o reclamatie de toata frumusetea la nesimtita de "dealerita" la care mi-am plasat comanda.
A trebuit sa merg sa-mi fac un alt RCA pe 1 luna sa pot pleca cu masina DAR in schimb am primit acel RCA initial pe 6 luni gratis compensatie pentru neplacerea creata, si scuze de la toti de la AutoEuropa (banuiesc ca tot de la ei cumperi) pe la care am trecut sa primesc banii inapoi, si cu mesajul clar "cand va suna de la Dacia pentru a evaluarea achizitiei speram ca primim nota 10", nu o data ci de cateva ori mi s-a sugerat asta.
Deci cred ca poti sa ii reamintesti ca vei fi sunat de la Dacia pentru evaluarea procesului de achizitie. Nu cred ca le este tot una daca primesc bine sau rau de la tine. Bineinteles ca angajata n-are stres DESI cand te suna de la VC esti intrebat daca persoana cu numele X Y s-a comportat bine in relatia cu tine.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment