Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-a venit si mie comanda vineri, dupa scandal si etc pe la dealer. Cand am primit-o, a stat cu mine 5 min cred ca pe ceas sa imi explice unde is chestiile,si s-a tirat inauntru. Absolut penibil, nu recomand la nimeni sa mai cumpere ceva de la auto europa timisoara.

    In schimb sunt super multumit de masina, merge absolut superb. Pacat de customer care...inexistent.

    Comment


    • Sa o stapanesti sanatos!


      Bine ca masina nu e sofisticata si ca nu are nșpe mii de butoane.

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        0,9 TCe(JH3336) și 1,5 dCi(JR5373) au timonerie pe cabluri iar comanda ambreiajului e hidraulică.

        1,2 16v(JH3077) are timonerie pe tijă și comanda ambreiajului pe cablu.
        Mai este si 1,2 16V cu JH3360 cu timonerie pe cabluri si ambreiaj hidraulic.

        Comment


        • Atenție la data postării mele - 2014!
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Atentie...- 2014!
            Nu era vorba de modelele actuale?

            Comment


            • @Sfet - Urat atunci daca e atat de asteptat. 02 noiembrie sau 2 septembrie intra la fabricat?
              @Orednas - Mie mi-a explicat in cel mai mare detaliu fiecare buton si mi-a prezentat masina desi am insistat sa nu se mai chinuie ca stiu ce si cum, a zis ca asta e datoria lor si si-o fac pana la capat.
              La Fiat pentru 2 dube si un Tipo ne-au inmanat cheile si manualul si ne-au expediat, cat am avut de asteptat pe seful cu stamplia am mai intrebat una alta la Tipo si dealerul dadea din umeri. Am intrebat pt ce sunt gaurile date deasupra usii cumva in interior pe armatura si a dat din umeri. Dupa ce am vazut ca sunt in toate locurile si am vazut ca nu are pe sus spatiu pentru prins portbagajul i-am spus eu ca sunt pentru prinderile portbagajului. Raspunsul lui: "posibil".
              Probabil ca nu era cea mai buna zi pentru el ca la dube nici macar unde e frana de mana nu ne-a aratat - este in partea din stanga jos, intre scaun si usa - nu prind logica, probabil daca vrei sa lasi masina mai la vale sa nu mai te urci in ea, sau daca o ia la vale sa o poti opri mai usor ).

              Si tocmai de asta revin cu recomandarea de acum cateva zile - sa cautati un dealer ok - mai ales daca se ia prin programul RABLA se vor da multe telefoane si se vor purta multe discutii, daca agentul e sictirit inca de la inceput asa va fi pe toata perioada si tot tu vei avea de suferit.

              Comment


              • Originally posted by Fanez View Post
                Nu era vorba de modelele actuale?
                Scuze, am vazut si eu mai tarziu ca e vorba de 0.9 TCe in context.

                Comment


                • P.S. fac un mic off-topic pentru a intelege ceva - nu vreau sa supar pe nimeni insa tot observ la diferiti useri acest "atentie la data postarii", la ce se refera?
                  Daca s-a discutat in pagina 5 din anul 2010 despre ceva care l-a intrebat un user acum si care are cont de o luna nu cred ca o sa cada cerul - ma indoiesc ca acesta poate citi toate topicurile de acum 10 ani, faptul ca intreaba printre discutii nu e chiar asa grav, pana la urma nu a initiat un topic fara sa cerceteze. Eu am contul din 2012 si urmaresc de prin 2010 sau 2011 acest forum, nu am interactionat pana acum ca nu am avut nelamuriri insa desi am citit majoritatea topicurilor insa multe lucruri le-am uitat.

                  Chiar folosind functia "search" stiam ce caut, stiam ca am citit si totusi nu am reusit sa gasesc topicul. Abia cand mi-am amintit userul care a deschis topicul am reusit sa gasesc ce ma interesa cautand prin postarile lui, de cele mai multe ori daca nu stii exact cum sa folosesti functia search ramai cu intrebarile fara raspuns.

                  Nu vroiam sa postez separat insa nu am mi-a acceptat editarea ca au trecut cele 10 min.

                  Comment


                  • Ești pe secțiunea de Logan II, care se fabrică începând cu 11/2012. Dacă în 2017 ai contact prima dată cu Logan II (acum X52 ph2) și ai o întrebare, sigur 100% din 2012 până acum cineva a mai avut aceeași întrebare.

                    În 2017 întreabă cineva dacă TCe + JH3 are ambreiaj comandat hidraulic - se știe încă de la începuturi - de aici atenție la data postării

                    PS pe secțiunea de Logan II la 4 pui t0rquemada și sigur găsești ceva inormații
                    Attached Files
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Am inteles acum, multumesc pentru explicatii. Culmea e ca eu cautam ceva care postasei tu si chiar la nr 4 am bagat userul tau...din eroare abia acum am realizat ca scrisesem torquemada in loc de t0rquemada si din cauza asta nu gaseam ce cautam.

                      Comment


                      • Sau pentru o cautare mai eficienta va poate ajuta si google.com; introduceti in caseta de cautare:

                        site:loganclub.ro cuvintele cheie sau propozitie (recomandat scurta) de cautat
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Gaby, greseala de redactare: 02.09 asta este corect. Deci la 5 luni de la plata avansului intra in fabricatie. Nu cred ca e gpl ul de vina...

                          Comment


                          • @Sfet: esti perfect indreptatit sa te simti frustrat.
                            E chiar de *****. Eu am fost norocos. Cred ca am primit-o foarte bine. Intr-o oarecare masura cred ca are importanta si dealerul.
                            Oare cand isi iau astia comisionul? POti oare sa incerci sa ii spui ca renunti la comanda?

                            Pana una alta, m-am bucaurat cand am vazut ca are becuri H7 (credeam ca sunt mai ieftine Nightbreaker-urile). Pe dracu, sunt mai scumpe decat H4. Care naiba e explicatia? H4 are 3 filamente iar astea doar 1. Sunt nesimtiti????

                            Oare cum bat farurile noaptea? MAi bine ca la L1?

                            Comment


                            • H4 are 2 filamente, 55w/60w

                              H7 are 1 filament 55W
                              H1 are tot un filament de 60W

                              deci:
                              - la X52 ph1 ai fază scurtă 2x 55W sau fază lungă 2x 60W, 110w sau 120w
                              - la X52 ph1 SL10/Prestige(faza lungă implică fază scurtă pornită) ai 2x 55W sau 2x 55W + 2x 60W, 110 sau 230w

                              -la X52 ph2 ai 2x 55w sau 2x 55w + 2x 55W(faza lungă implică fază scurtă pornită), 220W, 10w economisiți din sarcina pe alternator
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Multumesc pentru lamurire. Am tastat gresit 3 filamente in loc de 2 la H4.
                                Ca sa inteleg mai bine:
                                - la Loganul L1 ph2 (scuze, nu am retinut codul) am H4 55/60 (practic daca aprind faza lunga, se stinge faza scurta) => 110 W scurta sau 120 lunga
                                - la Loganul L2 ph2 (x52) am H7 pe ambele faze: faza scurta sta mereu aprinsa deci am 110 W scurta sau 220 W lunga + scurta => o iluminare mai buna a drumului. Gresesc?

                                Adica e acelasi lucru ca la dacia 1300 vs 1310? Evident ca nu aveau halogen...dar la 1310 faza scurta ramanea aprinsa cand aprindeai faza lunga.
                                Last edited by sebibv; 4 July 2017, 22:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google