Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Crs. Sandel View Post
    Macar sa va spuna de la inceput ca veti primi masina peste 5 luni, asa stiti si voi ce aveti de facut. Daca nu, luati ceva de pe stoc si ati scapat de perioada aceea lunga de asteptare.
    Conecesionarii asta fac: iti dau un termen initial foarte mare. Eu am primit termenul de 3 luni dar a venit masina mult mai repede.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • si mie mi-a dat 3 luni, comandat pe 21 si fabricata luna urmatoare pe 13. La 30 zile de la comanda era deja la dealer in curte...diesel.
      Programul Rabla da peste cap termenele de livrare, e normal, multi asteapta acest program. Acum un an am ratat masina fiindca am asteptat ultima suplimentare de la Rabla si cand am vrut sa comand depaseam termenul maxim de livrare cu programul Rabla, de data asta am muscat serios din cascaval pentru a evita situatia asta. Atata timp cat achiti avansul nu se supara nimeni ca masina asteapta la concesionar in parcare, a mea a stat aproape 2 luni.

      Referitor la ce zicea gabrieln1960 confirm ca daca dealerul greseste ceva e bun de plata. La mine a gresit si mi s-a prelungit cu aproape 3 saptamani asteptarea, am casat masina degeaba ca nu erau toate actele aprobate.
      Cu cat presezi dealerul cu atat e mai predispus la greseli. Eu nu l-am presat insa m-am miscat repede si nu a apucat sa faca el tot ce trebuia...asa ca rabdare si tutun.

      Comment


      • Concesionarul de unde am luat eu masina nu a dat un termen din burta. Dupa ce am stabilit exact ce vreau s-a dus la persoana care se ocupa cu introducerea datelor in calculator (este una singura in fiecare reprezentanta Dacia) si mi-a transmis verbal in 5 minute care este data estimata de livrare. Repet, exact asa mi s-a spus si subliniat, data estimata (care poate sa fie mai mare sau mai mica decat cea finala). Daca cineva isi bate joc de clienti nu poate fi decat vreun dealer neprofesionist care vrea sa-si realizeze targetul de vanzari cu orice pret. Daca dati de unul din acestia, reclamati-l imediat, dar nu la reprezentanta, ci la Vocea Clientului, o data, de doua ori, de trei ori, de cate ori este necesar. Nu reclamati reprezentanta in sine, ci omul. Daca vedeti ca va da termenul imediat, fara sa apeleze la persoana responsabila cu introducerea datelor, atunci sigur va abureste. Nu cred sa existe sisteme separate pentru clientii romani si straini, care cum da comanda este inregistrat (indiferent de unde provine).
        Asa cum un roman poate comanda si primeste imediat data estimata pentru livrarea unei masini fabricata in Maroc, asa si un englez primeste data estimata pentru o masina fabricata in Romania. Nu se tine cont decat de fluidizarea si optimizarea productiei. In rest, transportul este asigurat de firme care au contracte cu Dacia. Daca acestea nu-si respecta contractele incheiate si au reclamatii, Dacia va gasi pe altii in locul lor.
        Last edited by gabrieln1960; 7 July 2017, 12:21.

        Comment


        • Originally posted by Crs. Sandel View Post
          Ganditi-va si voi: X clienti vin cu rugamintea/insistenta/pusi pe scandal ca masina lor sa fie gata cat mai repede sau pentru a primi un termen de livrare cat mai rapid. Cum sa procedeze dealer-ul pentru ca toti cei X clienti sa primeasca masina cat mai repede? Acest lucru nu tine de dealer, ci de Dacia si de capacitatea ei de productie, cum este si normal. Acelea sunt termenele de livrare, asta este. Macar sa va spuna de la inceput ca veti primi masina peste 5 luni, asa stiti si voi ce aveti de facut. Daca nu, luati ceva de pe stoc si ati scapat de perioada aceea lunga de asteptare.
          Aici nu e vorba de rugaminte, e vorba ca omul nu are nicio data de livrare IN SCRIS. A primit informatii de la VC care sunt cam 0 barat. Adica poate sa sune maine si sa ii dea terment 1 Decembrie. Nu are nicio garantie ca ce spun cei de la VC e corect si chiar si asa este mult mai mult decat trebuia.

          Inca o data, omu cand da avansul semneaza o hartie in care se angajeaza sa cumpere un produs iar Dacia se anajeaza printre altele sa comunice in scris in 20 de zile termenul de livrare. Trebuie sa isi verifice capacitatea, ce comenzi are si sa dea un termen. Nu le-a pus nimeni sula in coaste sa vina maine ci sa spuna cand, IN SCRIS.

          Cred ca nu e luata prin Rabla ca la Rabla sunt niste termene legale pe care nici Dacia nu le poate incalca, gen in 30 de la casarea masinii trebuie sa ai masina noua (parca).

          Comment


          • Gabriel, asta era si ideea: nu am termen de livrare oficial, pe nici un document. Masina este luata prin rabla cu masina mea data la casat, varianta plus, deci fara prea mari pretentii, poate gpl si chloarea sa fie un impediment...nu stiu.

            Comment


            • Acum am fost sunat de la Vocea Clientului si mi s-a comunicat ca luni soseste "blenderul" iar marti sau miercuri cel tarziu, voi fi chemat sa il ridic. Stie cineva ce operatii de pregatire fac angajatii concesionarului sau dealerului respectiv, masinilor aduse la ei? De ce nu iti pot livra masina exact asa cum este data jos de pe trailer, exceptand presiunea din roti?
              Last edited by AriciCuManere; 7 July 2017, 13:20.

              Comment


              • Nu cred ca fac vreo pregatire tehnica, deoarece inainte de a fi livrata de fabrica, ea trece printr-un program minimal de probe/incercari tehnice. Masina nu poate pleca pe strada fara acte in regula si numere provizorii... iti monteaza ramele cu numerele provizorii, completeaza autorizatia de de circulatie, iti face polita RCA daca iei de la ei, sau o verifica daca o faci cu altii... pregateste actele de livrare, pe care trebuie sa le semnezi... si nu in ultimul rand, masina trebuie sa iasa curata din hala dealerului si nu stropita/prafuita cum a fost data jos de pe trailer, asta tine de politica de imagine a tuturor vanzatorilor seriosi de masini!
                Last edited by tipicarul; 7 July 2017, 13:35.
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Am uitat sa specific: in afara de hartogaraie. Pai daca vreau eu sa mi-o spal, ce e in neregula cu asta? RCA-ul azi il voi face, CASCO la fel insa nu vreau ca ei sa imi ia foliile de pe masina, sa imi puna capacele la roti sau sa imi spele masina. Aia pot sa fac si singur.
                  In privinta programului RABLA ,pentru toate neplacerile create nu cu mult timp in urma, ar trebui mai bine sa-mi umple portbagajul cu covorase, aparatori de noroi,cotiera,plasa pentru bagaje,alarma,jante de aliaj, si alte nimicuri d'astea. Plus un plin de benzina si doua canistre de 25 de litri de rezerva.

                  Comment


                  • Iti inteleg frustrarea, aceeasi manie am avut-o si eu: sa nu-mi rupa folia de pe tapiteria de piele, sa nu mi-o zgarie fin la spalare... poti s-o speli tu, numai daca te angajezi ucenic la ei... nu au voie sa dea drumul masinii sa iasa pe poarta, nespalata!
                    Tot ce poti face este sa te intelegi cu ei sa se ocupe de pregatirea de vanzare in prezenta ta, dar depinde asta foarte mult de amabilitatea si bunavointa lor!
                    Last edited by tipicarul; 7 July 2017, 13:50.
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • In plus orice masina se programeaza pentru livrare, dealerul sta cu tine si ti-o prezinta, nu poate preda foarte multe masini intr-o zi tocmai din acest motiv.

                      Oricat ai insista nu vor livra niciodata o masina murdara, chiar daca o vei spala e ca si cum ai cumpara un tricou murdar de praf de firma din magazin si tu vei vrea sa pleci imbracat cu tricoul acela cu sigla magazinului si va da "minunat" ca prima impresie.
                      Orice dealer auto care se respecta iti livreaza o masina noua - curata.
                      La ridicarea masinii au obligatia sa iti prezinte fiecare butonas din masina iar tu ca si proprietar ai obligatia sa o verifici cu mare atentie, cum ar fi sa pleci cu ea prafuita si sa te intorci dupa ce o speli cu o zgarietura sau poate un defect la vopsea. Orice problema se mentioneaza la ridicarea masinii, avem colegi care au descoperit vopseaua sarita (cel mai probabil din cauza transportului), daca masina ar fi fost murdara ar fi ramas cu paguba.
                      Last edited by Gaby20045; 7 July 2017, 13:57.

                      Comment


                      • Masinile, dupa ce sunt date jos de pe trailer, inainte de a fi predate clientului sunt verificate din punct de vedere tehnic, intr-o masura mai mica sau mai mare (depinde de service), dupa care primeste acceptul sau refuzul pentru repararea problemelor aparute pe transport. Apoi, dupa ce acestea se rezolva, masina este spalata tocmai pentru ca viitorul proprietar sa observe imperfectiunile/zgarieturile/neconformitatile etc si sa le reclame.

                        Comment


                        • Nu cred ca de asta o spala:" masina este spalata tocmai pentru ca viitorul proprietar sa observe imperfectiunile/zgarieturile/neconformitatile etc si sa le reclame.", pt ca daca era asa iti si punea sa o verifici cu atentie si sa reclami daca observi ceva. Mie de exemplu nu mi-a spus nimeni sa verific nimic vizual si sa reclam daca ceva nu e ok(nu a fost cazul oricum), in schimb intradevar mi-a spus fiecare buton ce face si la ce se foloseste + cum se foloseste chitul ala de pana.

                          Comment


                          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                            masina este spalata tocmai pentru ca viitorul proprietar sa observe imperfectiunile/zgarieturile/neconformitatile etc si sa le reclame.
                            Cand am luat eu masina anul trecut, era acolo unul cu un Sandero plin de "clei" din copac (geamurile erau curate), motorul avea urme de noroi...
                            Clientul a refuzat s-o ia pana la rezolvarea "situatiei".

                            Comment


                            • Originally posted by alinn28 View Post
                              Nu cred ca de asta o spala:" masina este spalata tocmai pentru ca viitorul proprietar sa observe imperfectiunile/zgarieturile/neconformitatile etc si sa le reclame.", pt ca daca era asa iti si punea sa o verifici cu atentie si sa reclami daca observi ceva. Mie de exemplu nu mi-a spus nimeni sa verific nimic vizual si sa reclam daca ceva nu e ok(nu a fost cazul oricum), in schimb intradevar mi-a spus fiecare buton ce face si la ce se foloseste + cum se foloseste chitul ala de pana.
                              La mine, la Caremil in Iasi dealerul a spus sa inspectam masina toti 3 (era si logodnica) sa vedem eventualele imperfectiuni care ar fi putut sa apara la transport.

                              Comment


                              • Originally posted by alinn28 View Post
                                Mie de exemplu nu mi-a spus nimeni sa verific nimic vizual si sa reclam daca ceva nu e ok(nu a fost cazul oricum)
                                Normal este sa te lase sa o verifici vizual. Eu asa am procedat. Nu mi-a zis nimeni acest lucru, l-am facut eu.

                                Bucuria lor ca tu nu ai verificat-o vizual, au mai castigat, sa zicem, 5 minute.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google