Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, cu F de la fictiv, am lamurit-o cu seriile, termenele de livrare sunt problema.

    Cine detine informatiile corecte, dealerul sau VC?
    Last edited by C.Mike; 31 August 2017, 14:40. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • @C.Mike
      Pe bonul de comanda initial la codul VIN aveam F209995 din data de 14.03.2017. Inca de atunci mi s-a spus clar ca masina nu va fi livrata mai curand de 3 luni.
      Receptia si factura finala a fost in data de 15.06.2017 cu mentiunea ca data fabricatiei a fost 06.06.2017. Intr-adevar codul VIN este cu totul altul dar nu vad ce importanta are. Cat timp VIN din fatura corespunde cu cel de pe masina si cu cel din CIV, care este relevanta ca este diferit de cel original? Masina a venit exact asa cum a fost comandata (ba mai mult, cand am dat comanda nu era disponibil volanul de piele, dar pana la urma a venit tot cu piele) si fix la trei luni. Nici macar a doua plata nu mi-a fost solicitata cu multe zile inainte, ci a doua zi dupa ce masina a fost adusa.
      Sunt regretabile necazurile voastre, insa cu mine s-au purtat ireprosabil. Este drept ca nu am asteptat sa dau comanda cand a inceput Rabla pentru ca am prevazut ca va fi aglomeratie ci cu mult timp inainte pentru a fi sigur ca intru printre primii in program.

      Comment


      • Livrare MCV Stepway Prestige 0.9Tce Easy-R

        Salutare,

        Postez si eu dupa ce am citit o serie de posturi. Am ales acest model de MCV, pentru ca mi se pare destul de reusit, iar pe 1.5 Dci ziceau ca nu aveau Easy-R (aveau doar pt MCV normal).
        Cand inca ma gandeam ce vreau, agentul de la AMG Pantelimon, a laudat ca masina poate veni intr-o saptamana.
        Am platit avansul pe 22.08.2017, a doua zi am primit factura de la Dacia.
        Agentul mi-a zis ca ne auzim peste o saptamana, sa imi dea seria de sasiu si data estimativa de livrare. Ieri am sunat-o de cateva ori, si nu mi-a raspuns...mi-a raspuns intr-un tarzi zicand ca nu e la birou si ca ma suna atunci cand ajunge. Am fost sunat azi, zicandu-mi ca nu a primit serie de caroserie si ca va face inca o cerere si ca ma anunta azi sau maine. Mi-a zis de un alt client care a platit avansul cu ceva timp inainte mea, tot pentru motor de 0.9 si a primit terment de livrare in decembrie.
        Mi se pare incredibil....
        Eu am nevoie de masina...si nu stiu daca pot astepta 4 luni. Sunt putin ofticat pentru ca am senzatia ca agentul stia termenele de livrare (cel putin in mare) si mi-a vandut gogosi. O sa vad ce zice maine.

        Comment


        • johnnyalexa daca citesti cateva posturi mai sus ai sa vezi ca nu este nimic anormal. Citez "strategie de vanzari in functie de specificatiile pietei. E simplu".

          Comment


          • @C.Mike, te faci ca nu pricepi sau chiar nu pricepi?

            In cazul asta e vina exclusiva a concesionarului si n-are legatura cu ce ziceam eu.
            Dar deh e mai simplu sa luam totul in derizoriu pentru a ne sustine o cauza...


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Eu ma refeream la termenul de livrare care este asa cum este..Omului i se parea incredibil acel termen de 4 luni. Am subliniat doar explicatia care am primit-o.
              S-a inteles altceva? (oare de ce)
              Asa ca va rog frumos fara tentative de jignire.
              Ce nu pricep ?
              Nu pricep, de ce nu se poate putina seriozitate si respect fata de clienti din parte Dacia(uzina, concesionar, service, etc).
              Nu pricep de ce in tara lui, romanul este pus mereu pe locul 2.
              Nu pricep... dar hai sa ne oprim aici, ar fi multe de spus.

              Comment


              • Silviu, fara suparare dar: dwalerul spune in cazul meu livrare maxim 11.06, dupa o luna imi spune ca s-a dus in iulie. Dupa supararea de rigoare, imi spune ca daca nu-mi convine sa ma duc sa-mi dea banii inapoi. Bineinteles ca nu am acceptat si luat legatura cu WC care dupa "analize de o luna" mi a comunicat iesire din fabricatie 2 august livrare 15, cand de fapt uzina era inchisa. Cam asta este epopeea romaneasca a unei achizitii aauto Dacia, de catre un client roman. Daca tie ti se pare o atitudine ok, nu mai spun nimic. Sa mai adaug faprul ca pana la achitarea integrala nu am avut nici un termen de livrare oficial?

                Scuze Silviu, dar asta nu denota decat lipsa de respect pentru clientul roman, asa cum spunea Mike.

                Dar, se pare ca masina a iesit din faabricatie si o voi ridica saptamana viitoare, dupa fix 5 LUNI de la plata avansului.

                Comment


                • Eu am asteptat 3 saptamani sa ridic masina din parcarea reprezentantei,masina pe care vroiam sa o cumpar cash.Practic m-am rugat de ei sa-mi vanda masina pe care o aveau in parcare si a durat 3 saptamani pana au sters din seria masinii proprietarul care a dat comanda si nu a mai ridicat masina.
                  In fiecare zi sunam,fiind prins si cu rabla si mi se spunea ca mai dureaza,asa ca nu ma mai mira nimic !!
                  Traim in Romania,drepturi 0 !!

                  Comment


                  • @Sfet, cazul tau e aproape unic daca pot spune asa. Intr-adevar nu e normal. Dar nu sunt toate situatiile la fel. De aici pana la a generaliza e cale lunga. Peste tot exista disfunctionalitati si sunt regretabile.

                    @C.Mike, pana la urma tu nu intelegi un lucru simplu: exista termene de 3 4 5 luni pentru anumite modele/motorizari cautate. Ar trebui sa incepi sa gandesti global (doar suntem in era globalizarii), nu mai tin sintagmele de genul "romanul in tara lui"; astea sunt nationalisme invechite.

                    Pe Dacia o doare undeva ca romanii asteapta. Cat timp romanii vor Dacia si fac coada la comenzi e bine. Problema (ptr noi) e ca cei de afara cer mai mult decat noi si ei au prioritate. Nu ai ce face. E un lucru normal (generat de piata): la cerere mare si oferta mica exista liste de asteptare si prioritizare in functie de volumul cererii. Ca nu este normal din pct. nostru de vedere asta e, nu ne obliga nimeni sa stam pe lista de asteptare.

                    E rau cand se intampla cazuri in care concesionarii isi bat joc sau cazuri precum cel al lui @Sfet. Astea trebuie sanctionate.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • @Silviu, gândirea de tip preș în fata comercianților nu mi se pare ok. Banii romanilor nu au culoare/grad/miros sau primesc mașina gratis???? Cât timp un roman plătește ~ același preț cu un neamț, consider ca și romanii sa nu mai fie tratați cu dispreț sau cu fundul când e vorba de respectarea termenului de fabricație.

                      Comment


                      • @aris86, e un fapt, se intampla fie ca ti se pare ok sau nu. Daca te uiti pe statistici ai sa observi ca pretul mediu pe bucata vanduta la export, depaseste 10000-12000 euro pe cand la noi este cu mult sub.

                        Cat timp nu avem putere de cumparare suntem presuri daca vrei. Nu ne convine stiu dar nu ne obliga nimeni sa cumparam chiar daca abia putem. Spun doar ca ne lamentam degeaba cat timp nu facem ce e cu adevarat important sa schimbam ceva.

                        Teoriile astea perfectioniste nu au corespondent in piata. Nici mie nu-mi place situatia dar nu am ce face. Defapt am ce face, sa renunt si sa plec unde sunt tratat mai bine (chiar daca o sa-mi fie mai greu).

                        Eu am terminat cu subiectul asta. Intelege fiecare ce doreste si imi cer scuze daca am jignit pe cineva, nu asta a fost intentia.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Agentul meu nu mai raspunde la telefon. A ntrat in pamant.
                          @Silviu: modelul meu de MCV a ajuns la 13 000 de euro ...nic asa nu cred ca am prioritate in vreun fel...

                          Deacum, astept ...poate mai trec pe la reprezentanta sa vad daca zic ceva ... sau ma reorientez.

                          Comment


                          • @johnnyalexa, ai incercat sa suni la VC?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • E pacat ce au patit colegi legat de livrare, la mine pe comanda apare vin normal al masinii, nu e nimic fictiv, acuma sunt si eu curios sa vedem seriozitatea, mai am 2 saptamani pana la termenul de livrare. Eu zic ca un rol mare il au si dealeri la care faci comanda, am patit-o in trecut.
                              Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                              Comment


                              • Originally posted by Silviu View Post
                                Daca te uiti pe statistici ai sa observi ca pretul mediu pe bucata vanduta la export, depaseste 10000-12000 euro pe cand la noi este cu mult sub.
                                Am comparat prețurile din Germania cu cele din România. Sandero Laureate 75CP este cu 50€ mai scump în Germania (probabil transportul). Dar Sandero Ambiance 75CP este 7900€ în Germania și 8100€ în România. Contrar, un Sandero Laureate 1.5 dCi 90 CP este 11700€ în România și 12050€ în Germania.

                                Mă gândesc că te referi la statisticile de vânzări, ce dotare superioară cumpără străinii față de români, statistici care nu sunt publice. Da, mi se pare normal ca dacă banda de asamblare are 100 de locuri, sortezi toate cererile de mașini în ordinea descrescătoare a valorii și dai prioritate nu primului venit ci celei mai valoroase mașini care poate intra pe bandă. În acest fel se maximizează profitul obținut de pe urma fiecărui loc disponibil în fabrică.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google