Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Silviu
    Fiecare cu optica lui.
    Era globalizarii.
    Poate.
    Nationalism invechit, si asta se poate.
    Dar eu am o vaga impresie, poate gresesc, nu stiu, am impresia ca globalizarea asta se cam duce.
    Ne uitam la englezi(brexit), ne uitam la americani(Trump care afirma in gura mare "americanul meu trebuie sa traiasca bine, etc), am auzit zvonuri de un Frexit, etc.
    Se cam duce moda cu pozitia ghiocel in fata strainilor.
    Acum fiecare cum crede, cu timpul o sa vedem.
    Dar sa revenim la subiect.

    Pe mine dealerul m-a sunat luni sa ma duc sa platesc masina, deoarece soseste joi.
    Sun la VC aia imi spun ca este imposibil sa ajunga masina joi deoarece iasa din fabrica pe 9-09.
    Vorbesc cu dealerul imi spune ca masina iasa vineri din fabrica adica azi.
    A trecut si azi dealerul nici un semn de viata.
    Eu nu mai inteleg nimic.
    Astia nu vorbesc aceiasi limba intre ei? Ma refer la dealeri si la cei de la livrari?
    Eu am avut termen de livrare dat de VC pe e-mail dupa 18-09.
    Imi asteptam linistit termenul, pana cand a inceput nebuneala cu "fugi repede si plateste ca vine joi masina".
    Poate ne explica domnul pirvu_alex mecanismele si motivele acestui procedeu.

    Comment


    • Originally posted by C.Mike View Post
      Eu am avut termen de livrare dat de VC pe e-mail dupa 18-09.
      Imi asteptam linistit termenul, pana cand a inceput nebuneala cu "fugi repede si plateste ca vine joi masina".
      Angajat neatent ce a facut o greseala probabil, alta explicatie nu am. Te-o fi sunat gresit in locul altui client :-).

      Si e vina Dacia aici? Doar intreb...
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Vina este a mea, am globul de cristal defect si nu am ghicit care spune adevarul. :-))

        Comment


        • Masurile trebuie sa le luam noi. Cati dintre cei care nu aveău pe comanda termen de livrare au facut sesizare? Termenul trebuie anuntat in scris de catre Renault comercial Roumanie. Prin contract, acestia nu raspund in nici un fel dw intarzieri, indiferent de cuantumul lor: zile, luni, ani. A sesizat cineva aceste aspecte? Avem drepturi...haideti sa uzitam de ele. Eexista ANPC, sesizati-o. Veti avea surpriza sa vedeti ca isi face datoria si Renault Comercial nu este chiar asa stapan pe plantatie cum vrea sa creada...

          Comment


          • Imi pare rau pentru experientele negative cu Dacia.

            Ma confrunt cu ele zilnic... mai ales cand trebuie sa instiintezi clientii ca uzina a mutat termenul de livrare cu o luna fara nici un fel de explicatii.

            Voi ati fost impactati si de luna August ... luna in care nu se misca o piulita in uzina.

            Trebuie sa intelegeti ca noi , concesionarii, nu avem nici un interes sa va mintim si sa amanam termenele de livrare, mai ales daca masina este platita integral. Mai ales ca noi ne luam comisionul cand se factureaza final masina si nu se poate factura pana nu iese pe poarta fabricii.... deci ? interesul este comun ... voi vreti masina... noi vrem sa o livram cat mai repede...Noi vrem sa plecati cu masina chiar din prima zi in care va cunoastem. Credeti ca noua ne plac durerile de cap ?

            Referitor la GPL ... termenele de livrare pot ajunge la 4-5 luni de zile foarte usor. motiv? cererea este foarte mica pentru GPL iar productia este proportionala cu cererea.
            Interactive Design Lights & Sound <- click

            Comment


            • Tot respectul domnule pirvu_alex.
              Din partea mea multumiri pentru raspuns si promptitudine.

              Comment


              • @silviu, ca tot ai pomenit la un moment dat de preț. Prețul mașinii este stabilit de constructor, de la mic la mare, nu cred ca are vreo importanta. Dacă dvs vreți sa va puneți preș și sa va transformați în avocatul daciei, e treaba dvs dar nu avem nevoie de promovarea unei astfel de gândire ca romanii sunt inferiori străinilor.

                Comment


                • @aris86, pacat ca nu ai inteles nimic din ce am zis (vad ca inca reduci totul, simplist, la nivel de pres).

                  In fine, mai bine o lasa balta si trecem peste.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Domnule Parvu, daca cititi postarile mele, nu au nici cea mai mica legatura cu concesionarul. Problema mea a fost si inca este cu cel cu care am semnat contractul, respectiv Renault Comercial. Lipsa de respect a concesionarului a fost tonul pe care a spus"nu va convine, va dam banii inapoi". Daca" in august nu se misca o piulita in uzina, cum isi permit nesimtitii de la VC sau cine da, sa dea termen de livrare 15 august?

                    Comment


                    • Eu am fost azi la reprezentanta. Agenta mea, care nu mi-a raspuns toata ziua la telefon, nu era la birou ...biroul curat
                      Am stat dupa un client sa vorbesc cu alt agent, pe care l-am intrebat ... daca dau azi comanda de un mcv 0.9 cu easy-r, cat dureaza pana sa-l primesc? Mi-a zis, minim doua luni jumatate....minim
                      I-am zis ca am dat avans de 9 zile, si nu am serie de sasiu. Mi-a zis ca e vina Dacia ca ne lasa sa platim avans fara sa poate rezerva macar o serie virtuala. Mi-a mai explicat ca e problema cu motoarele de 0.9: la Mioveni se face doar montaj, iar piesele componente pentru motor intarzie de la distribuitori. Apoi, Mitsubishi , producatorul de turbo, nu a livrat.
                      Acum fiecare da vina pe altcineva, intre timp noi stam si asteptam.
                      @Silviu: Inca nu am sunat la VC. Mai astept cateva zile si apoi

                      Comment


                      • @Sfet
                        Omul a explicat clar, mai pe romaneste, concesionarii sunt intre ciocan si nicovala.
                        Nu stiu daca a fost lipsa de respect chestia cu va dam banii inapoi, cred ca a fost singura solutie la indemana.
                        Parerea mea, poate gresesc.

                        Am aflat de la VC ca un manager de la Dacia ??? a comunicat dealerului(concesionarului ) meu un termen eronat si solicitarea platii.
                        Dealerul nu are nici o vina in cazul meu si este pus intr-o situatie jenanta.
                        Last edited by C.Mike; 1 September 2017, 23:21.

                        Comment


                        • Originally posted by C.Mike View Post
                          Am aflat de la VC ca un manager de la Dacia ??? a comunicat dealerului(concesionarului ) meu un termen eronat si solicitarea platii.
                          Dealerul nu are nici o vina in cazul meu si este pus intr-o situatie jenanta.
                          Si cand ai aflat? Aseara dupa ora 20, in afara orelor de program ale VC?
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Ora la care am scris, nu este si ora la care am cerut informatia.
                            VC stiam ca are program 24/24
                            Ce doriti sa demonstrati domnule Silviu?
                            Ca Dacia esta alba ca zapada si clienti care se plang sunt nebuni?
                            Last edited by C.Mike; 2 September 2017, 08:17.

                            Comment


                            • Originally posted by C.Mike View Post
                              Ora la care am scris, nu este si ora la care am cerut informatia.
                              La 19:45 inca nu cred ca aveati informatia (conform postarilor) dar probabil in acel interval de 15 minute ati aflat.

                              Analizand informatiile postate in urma aflam ca VC v-a spus clar ca ei nu au comunicat gresit concesionarului deoarece termenul e cel stabilit initial. Iar "un manager Dacia a comunicat gresit ..." este tras de par, mai ales ca nu ati mai reusit sa dati de concesionar ieri (tot din relatarile postate aici).

                              Nu stiu, va las pe dumneavoastra sa constatati ce doriti referitor la postare.

                              Originally posted by C.Mike View Post
                              VC stiam ca are program 24/24
                              Nu are 24/7. Doar Dacia Asistenta are acest program.

                              Originally posted by C.Mike View Post
                              Ce doriti sa demonstrati domnule Silviu?
                              Ca Dacia esta alba ca zapada si clienti care se plang sunt nebuni?
                              Nu vreau sa demonstrez nimic doar va rog sa postati informatii reale si nu fictiune.

                              Dacia nu e deloc alba ca zapada ba, in anumite situatii, e chiar opusul.

                              Dar unii clienti au tendinta de exagera sau modifica (poate involuntar) starea de fapt reala a situatiei.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Eu nu am exagerat si nici nu am prezentat fictiune.
                                Doar am expus ce mi s-a intamplat si ce mi s-a comunicat.
                                Vad, ca pentru unii pare greu de crezut ca se intampla astfel de lucruri, dar ele sunt reale, nu fictiune si nici exagerari.(in cea ce ma priveste pe mine)

                                Credeti ce doriti, eu am incheiat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google