S-o stapanesti sanatos. Asa fac majoritatea dealerilor, mananca ceva pana dai avansu si pe urma... De ce nu ti-ai luat si camera spate? Mai ales ca e MCV. Pe mine ma ajuta foarte mult. Nu stiam ca am nevoie de ea pana nu am luat-o
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
@icss_ro
Pana sa iau ce aveau pe stoc, auzisem si citesem pe internet ca se asteapta dupa o masina in medie de pana la 2 luni si jumatate. Atunci, loogic, am pus mana pe telefon si am sunat dealerul care culmea, a confirmat cumva acest lucru, admitand ca nu dureaza mai mult de doua luni (deci castigasem 15 zile).
Acum daca dealerul a spus asta, inseamna ca stia el ceva, fapt care m-a facut sa nu mai astept programul Rabla si sa iau, repet, ce aveau prin "curte".
Totusi, interesant de aflat, deoarece nu ne-ai spus mai sus, daca ai dat comanda la 1,5 DCI Prestige in Germania (scrie ca traiesti in Hamburg) sau in Romania, desi din cate am inteles din politica Dacia si de pe la neamurile din Jud. Arges, ca exporturile ar avea intaietate si nu ar trebui sa iti faci probleme.
Si daca tot am ajuns la Germany, intreb, nmu dau cu parul...
Acum cand Angela Merkel a interzis motoarele diesel in centrul oraselor, tu iti iei masina pe motorina?Last edited by Catalin S.; 27 February 2018, 12:14.
Comment
-
@Catalin S: multumesc pentru incurajari...
Intr-adevar, am comandat masina la o reprezentata Dacia din Hamburg. Si a fost comanda "speciala" - nu aveam cum/ce sa iau "de prin curte" deoarece pe dacia.de NU mai exista Logan sedan. M-am chinuit sa-i explic dealerului de-aici ca eu vreau logan simplu, si nu MCV. Sau Sandero.
Cat despre diesel in oras... inca nu le-a interzis nimeni. "Se discuta". Si nu cred ca va fi asa simplu de interzis... poate cel mult se vor interzice chiar in centrul oraselor mari.
Dar atata vreme cat toate companiile germane fabrica si livreaza masini cu motoare diesel, cat vor fi camioane de marfa si autobuze diesel... cred ca va fi al draq de greu sa vina si sa zica "masinile mici nu mai au voie". Parerea mea.
Comment
-
Am un prieten doctor care de ani de zile lucreaza in Munchen.
De la el stiu de interzicerea diesel in orase, dar repet, de centrul oraselor era vorba. La fel si in Franta cica ar fi discutii ori s-a luat deja hotararea in acest sens.
Acum daca el nu a inteles bine sau eu nu am auzit bine, nu trage te rog in mesager.
In alta ordine de idei, succes cu masina! Sa ti-o aduca cat mai repede! Sincer sa fiu, nu as astepta atat de mult, dar tu stii mai bine!
Comment
-
Sa revenim on topic!
Ieri un coleg de munca a fost la Meridian. Vrea sa ia o masina prin programul Rabla.
Termen de livrare Logan: mai 2018, desi asta poate sa insemne si 31 ale lunii sau mai rau, iunie. Avem, deci, lejer vreo 3 luni.
La Duster ar fi si mai rau... Cica august 2018 (septembrie?) sau altfel spus, adio concediul din vara cand se presupune ca pe langa liniste si distractie, trebuie sa te bucuri si de masina noua, care, hmmm, platita se lasa asteptata.
Si apropos de Duster, sa mai spuna cineva ca nu are romanul bani.
Comment
-
Putin off-topic: un coleg si-a comandat o Skoda Octavia, acum 3 saptamani. A configurat-o cum a vrut el (initial a vrut din stoc dar nu a gasit niciuna cu nivelul de echipare dorit) si termen de livrare: 3 luni. Dupa plata avansului data estimata: 28 mai. Explicatia dealer-ului: numarul mare de comenzi.
Se intampla la toate marcile la care cererea este mare.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Ca sa evit astfel de termene "nesimtite", am hotarat, cu un mic efort, ce-i drept... sa iau ce aveau pe stoc la motorizarea asta.
Astfel ca din 3 masini, am eliminat doua (dupa buget, moncher) si am ajuns la un SL Plus alba, dar cu discount de 480 euro + covorase si extinctoare / trusa incluse.
La final cred ca am ajuns sa fac economie de vreo 550 euro de care pot echipa masina cu diverse. Momentan am luat tavita de portbagaj de la Norauto si activare CB (merci T0rquemada!). Urmeaza jante aliaj (max. 1000 lei, dar de origine, pe OLX), asta ca tot se apropie ziua mea (sâc!) dar si bandouri.
Comment
-
Fiecare face ce vrea cu banii lui, gusturile nu se discuta. Pentru mine 1000 lei pe aliaj nu inseamna altceva decat o cheltuiala absolut inutila. Prefer un singur rand de jante (cele din fabrica din otel structural cu capace sunt foarte bune si aspectuoase, cel putin dupa parerea mea) si incaltate cu un singur rand de pneuri (Michelin CC). Asta cred ca este combinatia ideala pentru conditiile atmosferice anuale pe unde circul eu cu masina. Repet, este doar parerea mea personala si atat.
Comment
-
Stiu ce zici si nu ma supar.
La fel se intampla si cu echiparea Prestige vs SL Plus. Unele optionale de la prima varianta, se poti adauga ulterior cu (mult) mai putini bani. De pilda MediaNav costa pe OLX pana la 'juma din pretul cerut de Dacia, ce-i drept fara garantie. Si ar mai fi si alte gadgeturi similare care se potrivesc acolo.
Cat strict despre jante...
Da, unele cat de cat mai ok d.p.d.v. tehnico-estectic sau noi-noute pot fi achizitionate cu 700 - 1000 lei maxim. Mai sus am amintit doar de limita de sus, dar anumite modele, care la Dacia Accesorii costa o avere, cu ceva noroc si rabdare, le putem gasi pe net la preturi super ok.
Comment
-
Astazi am fost la reprezentanta si am vazut masina . A venit dar mai dureaza vreo saptamana pana ajung si actele, inmatricularea, etc. Deci in total vor fi 3 luni (cu tot cu sarbatorile de iarna).
Off-topic: Intr-adevar, Hamburg va fi primul oras din Germania care va interzice dieselul dar numai pe 2 strazi pentru inceput (cca 2km in total) si pentru motoare mai vechi de Euro6. Cu exceptia locatarilor de pe respectivele strazi.
Comment
-
Originally posted by icss_ro View PostIntr-adevar, Hamburg va fi primul oras din Germania care va interzice dieselul dar numai pe 2 strazi pentru inceput (cca 2km in total) si pentru motoare mai vechi de Euro6. Cu exceptia locatarilor de pe respectivele strazi.
Cumpara-ti din timp cheder pentru compartimentul motor.
Comment
-
Am si eu o intrebare in legatura cu programul Rabla.
Sper sa fiu explicit... Un 0,9tce gpl Laureate este 10620 iar un SL plus pe care il vand in program este 9430, stim ca SL Plus este dotat mai slab ca Laureate. Diferenta dintre ele este de 1200 euro.
Altfel, varianta Ambiance este 9570. Daca ii adaugam aer conditionat de 760 euro si proiectoare de ceata de 100 (ceea ce avem pe SL Plus) obtinem 10 430. Minus 1400 euro oferiti de stat avem 9030. Varianta sl plus e oferita la 9430.
Atentie, zic de varianta GPL care nu are 5 ani garantie...
Altfel: 1.0 sce Ambiance (cel mai ieftin) e in configurator 8020. Adaugam acei 860 si ne da 8880. Scadem 1400 si da 7480 euro. Varianta sl plus este la 7880.
Nu stiu daca ma fac inteles dar concluzia ar fi ca de fapt avem o reducere nu de 1400 adica 6500 lei oferiti de stat ci de doar 1000 euro sau ceva de genul, cumparand un model fabricat doar pt Rabla... Normal ar fi fost sa se scada 1400 euro din orice versiune, orice motorizare... Poate ar spune ca restul pana la 6500 lei e reprezentat de extragarantie dar la gpl nu ofera mai mult de 2 ani.Last edited by iatagan; 9 March 2018, 02:16.
Comment
-
Ai nivelele de echipare pe Logan II
E0 = Acces
E1 = Ambiance
E2 = Laureate
E3 = Prestige
E3 nu se vinde în România. Prestige-ul de România e E2 cu opționalele incluse - care mă contrazice să vină cu plăcuța ovală
SL plus = Ambiance +AC și proiectoarePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment