Sunt șanse fff mari să vezi adblue pe Logan, H5H(1,3TCe) doar pe modelele ce au avut H5F (1,2TCe)
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
@t0rquemada Altfel spus 1.3 o sa apara in curand (sa zicem 2019) pe Duster (e singurul model de la Dacia care a avut anterior 1.2 tce - bine mai este si Lodgy dar probabil ca modelul o sa fie scos din productie asa ca nu se pune problema de 1.3 acolo). La Logan probabil ca vom avea 1.3 peste cativa ani cand o sa apara Logan 3 sau peste mai multi ani cand o sa avem Logan 3 facelift. Inteleg ca incepand cu 1 septembrie 2018 avem Euro 6c iar incepand cu 1 ianuarie 2020 Euro 6d (Euro 7 probabil prin 2022) pentru toate masinile noi din UE (nu doar pentru modelele noi care se omologheaza si nu doar pentru masinile fabricate in UE)? Prin sanse fff mari sa vedem adblue pe Logan (diesel) probabil ca se intelege incepand cu 1 septembrie 2018. (observatie: daca vorbim de 1 ianuarie 2020, eu apreciez ca sanselor le putem spune mari, fara fff!). In Franta se vinde acum Duster diesel cu adblue dar numai cu cutie manuala. Am vazut ca au marit puterea de la 90 la 95 CP si de la 110 la 115 CP. La Logan o sa avem adblue si la motorul care are acum 75 CP sau acest motor o sa fie scos din productie si o sa avem adblue doar la Logan diesel cu motorul de 90 CP? Dupa introducerea adblue o sa avem in continuare cutia robotizata la Logan (diesel)?
Comment
-
Originally posted by abc View Post....pe Duster (e singurul model de la Dacia care a avut anterior 1.2 tce - bine mai este si Lodgy dar probabil ca modelul o sa fie scos din productie asa ca nu se pune problema de 1.3 acolo)
Duster ph3(Nu Duster 2/II/2018) și Dokker II(nu ph2) și posibil Lodgy(până la EOP(end of production)) vor primi 1,3TCe
De Dacia Logan III nu ne legăm încă, mai ales că e pe platformă de Clio5 iar Renault Logan III va fi altă mașină - ups iar am dat din casaPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostPentru că se implementează 1,3 TCe pe unele modele, adblue pe toate k9k-urile, pentru Euro6D, pentru că WLTP
https://www.dacia.ro/descopera-dacia...lementari.html
Comment
-
Tu ai H4B408, presupunem că ai toate piesele pentru GPL din fabrică(rezervor, conducte, injectoare, pompă de apă electrică, etc, etc) ai o piesă lipsă motorul H4B410 - de omologare nici nu mai vorbesc
H4B408 benzină
H4B410 benzină și gplPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
t0rquemada - ma poti lamuri aici?"incepand cu 1 septembrie 2018 avem Euro 6c iar incepand cu 1 ianuarie 2020 Euro 6d (Euro 7 probabil prin 2022) pentru toate masinile noi din UE"
- ce diferente ar fi intre euro6 si euro6c ? la benzinare ma refer... Din cauza acestei "modificari" trebuie eu sa astept pana in septembrie pt un 0.9 ?Last edited by andrei_mircea; 15 July 2018, 01:13.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Atunci chiar nu inteleg de ce nu iti da termen exact. Credeam ca e prin Rabla si nu stiau cand se prelungea...
Din fericire eu am primit termenul final (3 luni) si VIN-ul final cand mi-a facut factura pt avans. In plus, a venit si cu 2 saptamani mai devreme Asta chiar mi-a placut la dealerul meu, a fost serios... Doar cu bandourile m-a dezamagit ) nu mai repet, am scris prea mult pe forum
Comment
-
[QUOTE=
De Dacia Logan III nu ne legăm încă, mai ales că e pe platformă de Clio5 iar Renault Logan III va fi altă mașină - ups iar am dat din casa[/QUOTE]
cam asta ai vrut sa spui ca ai dat din casa
https://www.digi24.ro/stiri/economie...ui-2019-964478
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Ainsi, la Sandero, et les modèles dérivés utiliseront la plate-forme CMF-B a indiqué Laurens van den Acker, le designer en chef de Renault à Challenge. Outre Dacia, cette plate-forme sera également utilisée chez Nisssan.
Dacia va ainsi abandonner la plate-forme « B Zéro », largement rentabilisé depuis son apparition chez Renault à la fin des années 90, et depuis 2005 chez Dacia avec la commercialisation de la première Logan. Depuis, tous les modèles en ont profité, de la Sandero au Duster, en passant par le Lodgy et le Dokker, le tout pour plus de 10 millions de véhicules vendus dans le monde sous le blason Dacia ou Renault.
« La première génération de Logan, c’était un concept inédit, dans lequel le style n’était pas important. La deuxième était un peu mieux en termes de design, avec la chance d’être lancée juste après la crise, au moment la demande pour ce type de voitures était forte. La troisième Logan se doit d’être plus séduisante, même si ce n'est pas une demande des clients. Mais c’est important pour faire de la conquête », souligne Laurens van den Acker.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment