Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revin cu noutăți. Toate modelele diesel Blue produse după 1 septembrie 2018 (când a intrat în vigoare standardul WLTP) au fost blocate de RAR spre verificare, cu acel mesaj, "fără drept de comercializare". Acum s-a dat drumul, eu am făcut bonul de comandă pe 18 septembrie, am plătit avansul și RCI Leasing a plătit integral mașina pe 30 octombrie, iar mașina a sosit pe 29 noiembrie. Total 2 luni și jumătate.

    După câteva apeluri la Vocea Clientului (la niciun apel nu mi-a răspuns mai devreme de 40 minute), și după amenințări cu OPC-ul, mi-au oferit cauciucuri de iarnă gratuite pentru așteptare. Când am ajuns la dealer să ridic mașina, dealerul nu știa, a trebuit să sun iar la Dacia, alte 40 minute așteptate în timp ce luam mașina în primire. Cel de la Dacia a trimis un mail la dealer, și m-am trezit imediat cu 4 cauciucuri de iarnă în portbagaj.

    Despre faptul că la livrare mașina avea o zgârietură (care a ieșit la poliș pe loc până să ridic mașina), o îndoitură pe aripă cât unghia (pentru care pot să pornesc un dosar de avarie la transport și să mi-o repare gratuit, dar prefer să nu încep cu elemente revopsite din prima) și 2 tăieturi foarte adânci într-un cheder spate (pentru care am pornit dosar, ca să mi-l schimbe cât de curând), ce să mai zic... Cel puțin mă bucur că a venit în sfârșit mașina, și chiar de ziua mea!
    "Work like a captain, play like a pirate!"

    Comment


    • Pai zici ca ai luat masina SH... Nu era mai ok sa o refuzi ?
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Cine știe cât naiba așteptam apoi... Am preferat s-o iau așa. Din 3 bube, una s-a remediat pe loc, a doua se remediază în câteva zile, și rămâne îndoitura de vreo 5mm din aripă, care.. aproape că nu se vede, m-am împăcat cu ea. Clar nu-i normal ca o mașină nouă să aibă aceste probleme, dar, trăind în România, zic mersi că e numai atât, și o accept așa, de teamă să nu mai stau alte 2-3 luni fără mașină.
        "Work like a captain, play like a pirate!"

        Comment


        • sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara evenimente neplacute

          este bine ca ai reusit sa obtii anvelope de iarna
          cam multe probleme la livrarea masinii, foarte neatenti baietii la transport si la livrare, bine ca se pot rezolva fara cost aditional si fara probleme

          eu am cumparat 2 dacii logan de noi din reprezentanta, in 2008 si in 2014 si nu am avut nici o problema

          am facut test drive cu skoda rapid acum ceva timp , si ma uitasem inclusiv la seat toledo , si acelea incep de la 12400 si 13400 euro pentru variantele cele mai chele si cele mai slab motorizate, pe cand loganul 2 laureat din 2014 l am cumparat cu 7000 euro de nou din stoc,cu reducere de la dacia si cu programul rabla - pretul de lista era 8900 euro
          daca scadeam tichetul rabla la skoda rapid ajungeam la 11000 euro comparand cu 7000 cat am dat pe un logan mult mai bine echipat ,deci un 4000 de euro diferenta, si acela rapid se simte ca este tot low cost, chiar este clar in aceeasi categorie cu fiat tipo, citroen c elysee si peugeot 301

          Comment


          • in anumite aspecte loganul sta mai bine decat concurenta ,pe langa pretul imbatabil raportat la dotarile oferite cat si la spatiul interior, garda la sol este de crosover , cat garda la sol a lui t-rok
            plasticele din skoda rapid , seat toledo si din fiat tipo sunt la fel, zgomotul din habitaclu este similar sau chiar mai mare la viteze de autostrada, si am inteles ca pe forum skoda , baietii se plang de instabilitate la viteza a masinii
            Last edited by panselin4; 1 December 2018, 23:09.

            Comment


            • N-are nicio treaba Loganu’ cu Skoda Rapid. Si Tipo si Elysee sunt peste Logan din toate punctele de vedere, sunt “mai masini”.
              Ligheanu-i bun la tavaleala si aici garda la sol are un avantaj important. Pretul corect pt Logan e intre 6 si 8 mii de euro, ce e peste banii asta, se numeste pacaleala.
              Keep walking...

              Comment


              • Eu unul am dat 7000 € prin rabla pe laureat , deci este best buy sa inteleg
                cand zici ca tipo este peste logan în toate privintele, ai stat în tipo, ai mers cu el?
                la n cap are 2 stele parca, la viteza de autostrada este la fel de gălăgios ca loganul,
                motorul de la tipo de 1.4 90 cai este mai slab si mai vechi , plus consuma mai mult decât cel turbo de la dacia de generație nouă de 0.9 90 cai, plus dacia este mai usoara si are demaraj mai bun
                plasticele la interior sunt mai nasoale, si scartaie, plus au toleranței mai mari decat la loganul 2, si designul bordului, cu radioul ala de generatie veche nu mi zice ca arata mai bine ca bordul loganului, ca nu te cred
                maneta de recirculare aer este ca la supernova
                Last edited by 77sky; 7 December 2018, 18:49.

                Comment


                • problema este ca concurenta incepe ca si pret de la 12000-13000 €, deci diferenta de câteva mii de euro pentru o masina de baza, cu cel mai mic motor fără opționale în plus
                  in schimb loganul full cu reducere, si toate dotările opționale este mai ieftin
                  ​​​​​​​la raportul dotari , pret, calitate dacia sta cel mai bine, de asta am văzut asa multe dacii prin europa

                  Comment


                  • Florin e fan Dacia, subiectiv si mai greu accepta alte masini. De la 10000 de euro in sus, dacia nu mai este competitiva. Alte marci iti dau in baza ce iti da dacia in varianta full.

                    Comment


                    • Recunosc ca sunt fan dacia, din acest motiv sunt la al doilea logan cumparat de nou
                      sunt multe alte marci auto faine, dar dacia în europa este acum precum era skoda inainte, smart buy , cum denumesc englezii marca dacia
                      Cum zice razvan, la 6000 - 10000 € este imbatabilă, si deja foarte bine dotată spre 10000
                      am condus multe alte modele de la marci diferite, si mașinile din clasa loganului imi păreau că sunt prea scumpe pentru ce ofera, si nici nu erau diferențe prea mari în rest
                      Last edited by panselin4; 7 December 2018, 11:33.

                      Comment


                      • Eu nu sunt fan Dacia, am carnet de peste 20 de ani si am mers cu zeci de modele de masini. Am avut si am Dacia de multa vreme dar si alte masini. Daca discutia s-a dus in zona asta vreau sa va spun ca si Tipo si Elysee sunt sub Dacia din multe puncte de vedere. Nu discut motivele e multa documentatie disponibila. Skoda Rapid si Seat sunt mai mici, mult mai scumpe, ceva mai bine finisate, cu garda mica la sol si din pacate service scump. Se defecteaza si ruginesc tot cam la fel ca Dacia, consuma la fel. Seat Toledo si Skoda Rapid vand in Europa impreuna mult mai putin ca Dacia.
                        La dimensiunile Daciei, dotari, motorizari, garda la sol, retea de service, costuri de mentenanta nu exista rival pe categoria ei de pret. Smart buy evident.
                        Nu idolatrizez Dacia, e o masina slabuta dar decenta in pretul ei, dar nici nu am un complex de inferioritate fata de alte marci, m-am convins care este realitatea si cu ele.
                        Este doar parerea mea...
                        ​​​​

                        Comment


                        • foarte adevarat, exact ce spuneam si gandesc si eu
                          si asta de la un om care nu este fan dacia, deci maxim de obiectiv

                          in ziua de astazi, multi oameni cumpara mai mult un brand anume ,cat mai de prestigiu, decat sa cumpere acel obiect in functie de necesitati , dintr o perspectiva cat mai obiectiva

                          Comment


                          • Originally posted by valioglu View Post
                            Seat Toledo si Skoda Rapid vand in Europa impreuna mult mai putin ca Dacia.
                            ​​​​
                            Off topic 1. Anul trecut Fiat a vândut mai mult decât Skoda.
                            2. Dacia este o marca low cost prin definiție. Așa a fost gândită încă de la început. Nu are concurent direct. Este f bine gândită strategia celor de la Renault.

                            Comment


                            • Buna "strategie" are Renault, vinde ieftin si pe urma te rupe cu servisul si piesele de schimb, Doamne-fereste sa ai nevoie de reprezentantele lor. Asa strategie de fapt este fraiereala pe fata. Si uite ca gaseste destui prosti eu daca nu era pentru taxi nici nu ma uitam la firma asta Renault-Dacia.
                              Este doar parerea mea
                              ​​​​

                              Comment


                              • George,tu nu prea ai treaba cu reprezentantele, deci nu poti sa te plangi(fiind pe taxi ai garantie mica), lasa-i pe cei cu 5 ani , cu griji, asemeni mie ,sa plangem. Service-ul la skoda e mai ieftin?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google