If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cele keyless entry nu au butuc pentru cheie
de fapt nici nu mai au cheie
dusterul de care vorbiti are keyless entry si nu are butuc pentru cheie
nu vorbim de cine stie ce ferarri lambo bugati sau alte chinezarii
Majoritatea masinilor cu keyless au cheie integrata in telecomanda (tocmai in cazul in care ramai fara baterie). Butucul se afla, ca la orice alta masina cu inchidere centralizata prin cheie, la manerul usii, trebui scos plasticul dintr-o parte si dai de gaura cheii. Passat, Fluence am soclu un de se pune "cheia" care defapt este un card, si se apasa start, dar au si cheie in cazul in care nu mai pot deschide usa
Am spus de butuc pe tabla usii, nu fara butuc si cheie. Masinile contemporane au butucul integrat cu manerul.
Am iesit o ora de pe forum si uite ce confuzie am creat.
Duster ph3 în echipare mâini libere, are butuc și o cheie de rezervă în fiecare card.
Da, si mai are si sistemul acela "tampit" de deschidere a capacului de la rezervor: buton langa scaunul soferului + actionare prin cablu, nu putea sa integreze in inchiderea centralizata! (costurile...) Pariu ca dupa mai multi ani de utilizare cablul incepe sa functioneze greu - trebuie gresat sau alte probleme care implica mentenanta periodica.
Nu cablul ar fi problema, doar avem similar la capota motorului. Mai degraba mecanismul de zavorare si cat de robusta e usita de la buson. Presupun ca busonul nu va mai fi cu cheie.
Am avut asa pe Matiz. A functionat, dar ca antiefractie = zero. Se putea deschide si cu briceagul de la unghiera.
Stati linistiti. Tine cat masina, garantat, Subaru are la fel, etc. Cablul de la frana de mana e pe sub masina, in balti, noroaie, apa cu sare, nisip, inghet si nu are nimic. Cablurile de la deschiderea usilor se blocheaza vreodata? Cablurile de la faruri au probleme?
Cablul de la capacul de la rezervor e prin interiorul masinii si voi va faceti probleme...
Multe masini au cu actuator ca la usa. Sa vezi ce bine e cand se blocheaza prostia aia de actuator. Asta pe cablu e nemuritor.
Da, si mai are si sistemul acela "tampit" de deschidere a capacului de la rezervor: buton langa scaunul soferului + actionare prin cablu, nu putea sa integreze in inchiderea centralizata! (costurile...)
Și la Logan au pus sistem de deschidere a clapetei de la rezervor cu maneta de actionare de la șofer din partea de jos.
eh, hai sa fim seriosi, la cite coturi si cit de lung e traseul de alimentare e mai simplu sa-ti gaureasca rezervorul decit sa-ti bage furtunu` prin gaura busonului.
"din mers" sigur nu te fura nimeni, iar pe loc esti "sitting duck".
si... cine-ar fi atit de speșăl incit sa-ti fure 2-3-4 litri de adblue?
Este explicatia pe care am primit-o de la dealer cand am intrebat de blocarea carapacei din interior. Daca el a spus tampenii ...sorry...nu m-am uitat la cele pe benzina daca au capacul cu blocare din interior.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment