Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oarecum au transformat-o (redenumit-o) SL TECHROAD.In mare parte dotarile celor doua serii limitate sunt aproape identice (asta cel putin pt modelele Logan)Ma refer aici la Camera de marsalier,senzori acustici ,medianav,cruise control,clima automata ,jantele de 16 ,etc
    Le mai diferentiaza cred cateva ''dungi'' / ''puncte'' de vopsea rosie pe la aeratoare , oglinzi si capacele rotilor si ceva panza (tapiterie) si cusaturi de aceasi nuanta (eventual niste culori noi ale caroseriei) Nu vreau sa stric bucuria nimanui care a comandat Techroad si sper ca nu sunt rautacios ,dar asta am observat eu la o minima configurare pe site la Dacia dorind sa o compar cu B&W meu.
    Dezavantajul major este absenta la seria Techroad a motorului 1.0 Sce ( parca si la Prestige e la fel acum )
    Cu scuze daca ma insel va doresc drumuri bune si masini...fericite !!
    Last edited by 77sky; 13 April 2019, 19:43.

    Comment


    • Am și eu o întrebare pentru cine a mai trecut prin etapa asta.
      Maine,după ce las masina la remat am inteles ca mai trebuie mers la fisc și sa o radiez.
      Am nevoie de anumite acte la mine?exceptand ce primesc de la remat. Din pacate cu dealer-ul nu prea am ce discuta.

      Comment


      • Am povestit eu anul trecut la My Ride la postul nr 8:


        Poate am uitat ceva, ia-o orientativ (95% nu am uitat nimic)

        Comment


        • Mersi mult,foarte detaliat postul respectiv.

          Comment


          • 1. Am zis si eu asa cu prioritatea. Nu dati cu parul acuma.
            2. radiantm Cu ce sa strici bucuria? Asta am scris si eu acum cateva zile legat de TechRoadul comandat si cu ce difera el fata de Prestige. Are camera spate standard, tapiteria cu dungi rosii, aeratoare cu dunga rosie, linie rosie pe oglinzile retrovizoare si capace cu insertie rosie. Am pus si poze cu un mcv teck road. Mie de 1 luna de cand am fost pe la dealeri mi-au zis ca nu se mai comanda B&W si oricum site-ul Dacia este actualizat ceva mai greu.

            Nu este un dezavantaj faptul ca nu ai 1.0 pe Prestige. Depinde cum privesti lucrurile. Dacia gandeste altfel problema. Daca iti cumperi Prestige sau B&W sau TeckRoad se presupune ca nu esti clientul low budget care cauta cea mai ieftina masina noua de pe piata, cele enumerate anterior fiind gama "de varf" de la dacia.

            Deci nu merge Prestige cu 1.0 cum nu emrge prestige nici cu GPL. Si chiar nu il vad ca pe un mare dezavantaj. Pana la urma asa e pe la toate marcile si e ceva logic. Nici la alti producatori nu vei mai gasi motoarele cele mai ieftine (fie ele diesel sau benzina) daca treci la o echipare superioara. Spre exemplu la Ford daca treci de la Trend la Titanium nu mai ai posibilitatea de a alege 1.0 100 cai ci doar 1.0 125 cai.

            Intr-un fel esti canalizat catre ceva mai bun. Daca tot ai dat un ban si ai vrut ceva dotari extra, de ce sa ramai cu motorul cel mai mic si putin performant? E ca si cum ai fi avut Prestige cu aer manual si doar cu geamuri electrice pe fata.

            La fel si la Duster pe Comfort au ac manual standard si pe Prestige ai clima iar pe Comfort nu ai ca optiune ac automat, din acelasi motiv...

            PS si ce ti se pare asa de WOW la motorul ala? Este un motor nepotrivit chiar si pentru Logan. Daca ai 50-70 de ani si mergi cu masina doar in weekend pana la piata, da...cred ca este potrivit.

            Comment


            • Motorul de 1.0 este motor entry level la dacia,si la renault, la benzina, cum este si pe la alte marci, - de exemplu pe golf, o masina mai grea ca loganul ,motorul entry este tot de 1 litru aspirat, cu 85 cai

              Comment


              • Originally posted by panselin4 View Post
                - de exemplu pe golf, o masina mai grea ca loganul ,motorul entry este tot de 1 litru aspirat, cu 85 cai
                Pe Golf nu mai exista aspirat. Acel motor este 1.0 TSI in varianta de 85 de cai! Doar Polo mai are aspirat de 1 litru in 65 si 80 de cai.
                Last edited by DannyMC; 12 April 2019, 11:47.

                Comment


                • PS si ce ti se pare asa de WOW la motorul ala? Este un motor nepotrivit chiar si pentru Logan. Daca ai 50-70 de ani si mergi cu masina doar in weekend pana la piata, da...cred ca este potrivit.
                  Am raspuns in postul meu la observatia lui abc care spunea ca a disparut din configurator SL B&W.
                  Dotarile full de pe fosta SL B&W se regasesc acum (cu ceva elemente in plus) pe noua SL Techroad.Am bolduit ,ca diferenta ,ca echiparea 1.0 nu mai e disponibila.Cel putin pt mine a contat.
                  Calculul meu a fost simplu doream o masina noua cu toate optiunile care sa NU treca de 10000 euro(chiar daca puteam sa dau pana in 12600 pe o Skoda Rapid-de ex) Asta era limita autoimpusa de buget.Folosesc masina pt mers la serviciu(drum scurt) ,utilitati zilnice ,iesiri in weekend si 1-2 concedii pe an drumuri ce depasesc 1000 / 2000 km si retur. Apropo , am 43 ani !
                  Cred ca pacatul celor de la Dacia consta in faptul ca nu poti customiza masina asa cum poti face de ex la Skoda asta pt cei care vor maximum de optiun ,dar un motor mai putin potent(treaba asta e legata de logistica de lowcost)
                  N-am spus niciunde in postul de mai sus ca motorul e ''WOW''.
                  Pt mine a reprezentat un compromis intre dorinte/posibilitati financiare/pret/optiuni si accesorii suplimentare si suma maxima pe care as fi dat-o pe orice masina NOUA .
                  In alte postari pe acest forum ,l-am comparat cu 1.4MPI pe care inca il am la masina veche.Nu sunt dezamagit ,daca se va dovedi si fiabil in timp.
                  Cred ca Dacia/Renault ar fi reusit sa ii adauge un 15-25 Nm in plus la cei 97(parca) ,10-15CP in plus la cei 73-75 si sa-l faca sa se incadreze si la normele de poluare actuale(asta poate mai greu)
                  In acest caz motorul ar fi fost mai mult ca perfect pt gama lui ,dar cred ca nici nu au vrut pt ca isi canibalizau singuri 0.9 Tce.
                  Cu respect ,va doresc drumuri bune si masini ...fericite !

                  Comment


                  • Salutare.... a primit cineva nota de înscriere de la dealer.
                    multumesc..

                    Comment


                    • In alte postari pe acest forum ,l-am comparat cu 1.4MPI pe care inca il am la masina veche.Nu sunt dezamagit ,daca se va dovedi si fiabil in timp.
                      Cred ca Dacia/Renault ar fi reusit sa ii adauge un 15-25 Nm in plus la cei 97(parca) ,10-15CP in plus la cei 73-75 si sa-l faca sa se incadreze si la normele de poluare actuale(asta poate mai greu)
                      In acest caz motorul ar fi fost mai mult ca perfect pt gama lui ,dar cred ca nici nu au vrut pt ca isi canibalizau singuri 0.9 Tce.
                      Cu respect ,va doresc drumuri bune si masini ...fericite !
                      Pot sa te asigur ca, daca 1,4 Mpi te-a multumit, 1,0 Sce e mult mai fasnet, mai nou, mai modern si la fel de ieftin la intretinere. F rau ca nu se mai regaseste in oferta, restul, sunt povesti.(nu dati cu pietre)

                      Comment


                      • Am primit eu,dar nu am fost sunat de dealer,M-am dus eu peste el ca mai aveam ceva de lăsat la dosar și din fericire dosarul meu era deja trevut in sistemul lor.
                        Am lăsat și rabla la Remat. Am fost primul,a durat 10 minute tot. Din ce mi-au zis domnii de aco,de luni o sa fie groaznic.
                        La fisc și la radiat nu am mai ajuns la timp. Am făcut programare la radiat și abia joi mi-a făcut programare.(fiind primul cu rabla din brasov)

                        Comment


                        • Sunt curios ce varianta de putere vor alege pentru motorul de 1.3 pentru Dacia, mai exact pentru Sandero Stepway care ma intereseaza pe mine. Pina acum sunt foarte multumit de 1.5 diesel, am 80000 km si merge ceas, o sa trebuiasca sa fie ceva deosebit sa ma convinga sa trec la benzinarul de 1.3.

                          Comment


                          • Stii tu ca pun motorul de 1.3 pe Sandero?Eventual 1.0Tce cu putin peste 100 cp..
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Pe noua generație, pe care o vor lansa în curând, vor umbla clar la motorizari, acum ramane de vazut ce motoare vor primi noile modele

                              Comment


                              • Greu, foarte greu de crezut ca o altfel de Dacie in afara de Duster (daca nu luam in calcul Lodgy si Dokker) va primi 1,3 TCe. Motorul de intrare in gama va fi 1.0 SCe iar celelalte doua 1.0 TCe si 1,5 DCi.
                                Singurul care ar putea avea 1,3 TCe ar putea fi Sandero Stepway dar astfel ar putea deveni poate periculos pentru vanzarile Capturului. De fapt, la acest moment, nici macar nu exista informatii despre viitoarea existenta a unui Sandero Stepway 3.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google