Pai aia am zis si eu...Noul Clio care se vinde in Franta acum se vinde cu 1,0 H4D care va fi pus probabil si pe Logan 3. Fericiti cei ce vor comanda Logan 3 cu aceasta motorizare. Probabil ca si atunci va exista intrebarea : ce recomandati? 1.0 75 sau 1.0 100...? Sau poate ca scot cel de 75 din oferta .
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Originally posted by t0rquemada View PostIar încurcăm borcanele Clio 5 are alte motoare decât cele de pe Clio 4/Logan II
Ai disponibile B4A, H4B, H4D și B4D:
B4A e pe Kwid 0,8L
H4B e pe Logan II 0,9L 90CP dar și pe Smart cu 110CP
H4D turbo e pe Clio 5 Logan III 100CP
H4D aspirat are 70 CP
B4D e pe Logan II 1,0SCe SCE75
Comment
-
Probabil ca si atunci va exista intrebarea : ce recomandati? 1.0 75 sau 1.0 100...? Sau poate ca scot cel de 75 din oferta .
Chiar si in aceasta situatie , cred ca doua dintre ele (daca vor exista ) se vor exclude reciproc E vorba de actualul 0.9 TCE si viitorul(ipotetic) 1.0 100 care au caracteristici asemanatoare si parca nu-si justifica existenta in paralel(la Dacia) decat daca exista un castig substantial la cuplu la cel de 100 (de la 140 la cel putin 160 ...) Diferenta de consum nu cred ca va depasi 0,5% deci asta nu le va diferentia net.
Oricum , cred ca Dacia va pastra un motor entry level si el va fi 1.0 Sce sau ceva asemanator(un aspirat) in aceeai gama de pret.Motorul de 0.9 Tce nu cred ca are sansa sa devina primul din gama pt ca asta ar ridica pretul minim al unei masini cu peste 1000 euro(ori Dacia se vrea low cost...)
Comment
-
Pai nu va avea ca vor scoate 0.9 90 asa cum s-a scos si in Vest.
In orice caz consider in continuare MARE diferenta de cascaval dintre benzianar si diesel. Undeva la 2000 de euro pentru 2-3% diferenta maxima de consum, nu renteaza nici pentru 20.000 km/an. 8000-9000 lei diferenta de achizitie la inceput cu o diferenta de doar 12-18 lei/100 km inseamna ca se va amortiza la aproape 70-80.000 km. Pentru mine nu a meritat , plus de asta dieselul este mai pretentios de fel. Fiabil (1.5 dci) dar pretentio + revizii mai scumpe.
Comment
-
Originally posted by oBED View Post
Parca motoarele pe GPL aveau coduri diferite, in lista atasata de tine au acelasi cod. pana la urma exista diferente sau nu?
1,2 16v D4F732 și D4F734 GPL
0,9TCe H4B408 și H4B410 GPL
1,6SCe H4M738 și H4M740 GPL
Tabelul dă codul de motor nu È™i indiciiPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
-
-
si ca o completare ...avantajul tehnologic al celor de la VW (vs Renault/Dacia) este ca au motoare ''prietenoase'' cu mediul inconjurator ...tehnologii avansate care vin la pachet cu filtre de particule si softuri minune care reduc emisiile ...totul pentru ca planeta sa respire un aer cat mai nepoluat
Ma rog...poate toti ''face asa'' , da' astia de la VW (tot concernul ) s-au intrecut cu masura.
- Likes 1
Comment
-
Despre Renault si alti producatori care vand in Europa se stie de multa vreme cum procedau. Ei nu trisau prin mecanisme ascunse ci cu totii speculau un limbaj ambiguu al conditiilor de testare. Practic, reducerea de noxe conform normei euro se producea doar intre niste temperaturi ambientale de primavara. La frig sau foarte cald se depaseau cerintele. S-a eliminat portita legislativa odata cu euro 6 si derivatele.
In America a fost necesar dispozitivul de trisat pentru ca legislatia de acolo nu permitea o interpretare "relaxata". Renault nu era acolo.
Comment
Comment