Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Segmentare se face si la case mai mari, sunt pline forumurile de la Ford, Skoda, VW de topicuri cu motoare bubuite. In schimb la Dacia-Renault nu am intampinat probleme majore.

    Motoare perfecte nu exista, poate doar la masini de peste 50-100 mii de euro dar si acolo mai sunt cazuri (stim si noi filmuletele cu masini de peste 100 mii euro carora le-a luat foc motorul pe autostrada sau chiar in oras).

    Motorul asta este pe piata de cativa ani bunicei, si a cam trecut de ceva timp si Live Testul, insa asta nu inseamna ca nu se mai poate perfectiona. Vocea clientului trebuie sa rezoneze in permanenta iar ei trebuie sa aplece urechea si sa repare mai ales bubele comune, nu doar particulare.

    Eu unul sper sa nu ma dezamageasca. Saptamana asta sper sa iau masinuta (cu 0.9) si din ce am discutat prin topicuri si pe privat cu cel putin 10-15 posesori, pot spune ca mai toti erau faorte ok, entuziasmati, multumiti, etc de aceasta motorizare si de ce nu de combinatia caroserie-motor.

    Loganul are o utilitate extraordinara prin prisma gardei la sol foarte ridicate, plus portbagajul deloc de neglijat.

    Sunt tare curios cu ce roata de rezerva vine. Dealerul zicea ca vom afla abia cand vine. In showroom era un Logan cu roata SLIM. Chiar am ramas surprins si nu stiam ca Dacia a implementat asa ceva.

    Sper totusi sa fie slim si la mine, si nu doar la Diesel cum scria intr-un pliant....

    Comment


    • Daca are roata de rezerva slim masina are cumva configurata altfel tabla din jurul rotii de rezerva astfel incat sa rezulte un volum al portbagajului mai mare (de 510 l parca)? Sau totul este la fel ca la masinile cu roata de rezerva normala iar in cazul rotii slim rezulta doar un spatiu de depozitare suplimentar sub podeaua portbagajului? Care era situatia la masina din show room?

      Comment


      • La mine a venit cu roată slim(ce până în 80km/h).Mașina ridicată luna trecută.Bănuiesc că tot așa o să vină și la tine.
        "locașul" unde e roata de rezervă mi se pare pe dimensiunea roatei slim și nu unei roți normale.Ce e drept nu am încercat să pun o roată normală.
        Da,e foarte mare portbagajul.
        A încercat cineva să pună andorid/ios pe medianavevo? din ce am cutat prin meniu,nu există posibilitatea.

        Comment


        • Originally posted by abc View Post
          Daca are roata de rezerva slim masina are cumva configurata altfel tabla din jurul rotii de rezerva astfel incat sa rezulte un volum al portbagajului mai mare (de 510 l parca)? Sau totul este la fel ca la masinile cu roata de rezerva normala iar in cazul rotii slim rezulta doar un spatiu de depozitare suplimentar sub podeaua portbagajului? Care era situatia la masina din show room?
          Masina din showroom avea roata slim iar de la ea pana spre bara spate era un spatiu foarte generos unde puteai pune diverse...

          Comment


          • Defapt da,ai dreptate . Acolo îmi țin și eu majoritatea lucrurilor,portbagajul e clean iar lângă roată mi-am băgat ce aveam nevoie. e imens portbagajul,oricum.

            Comment


            • Pai daca ai primit si tu roata slim la 0.9, sper sa primesc si eu tot asa, caci altfel cred ca se inalta placajul ala si se pierde din spatiu? Asa era la unele marci...

              Comment


              • La sl prestige plus are jante pe 16 si rezerva pe 15 (185/65r15)

                Comment


                • La fel am si eu la Prestige, dar nu e nici o problema, au acelasi diametru, s-a mai discutat pe forum.

                  Comment


                  • da, dar circumferinta este aceeasi.Capture.JPG

                    Comment


                    • Da iese la fel inaltimea ca ai +5 si -5 dar roata slim e mai ingusta. Are 115 70 15 parca... ocupa mai putin loc "in sus" cand o asezi pe pozitie in portbagaj. Daca aia de 185 nu depaseste linia portbagajului cand este asezata, atunci e ok, nu micsoreaza portbagajul...

                      Comment


                      • Nu vad absolut niciun motiv pt care ati vrea o roata de rezerva slim in loc de una normala. Eu am normala si nu se ridica niciun placaj.

                        Comment


                        • Eu mi-aș face probleme cu gaura de acces la portbagaj.... în cazul este mai mică ca la vechea mașină...mi-a dat de furcă la prima plecare offcamping
                          Logan 0.9 TCe 2018

                          Comment


                          • Este cel putin la fel gura de acces la portbagaj. Trecand de al hatch la sedan, sper sa fie ok. Acum am portbagaj mare cu gura de incarcare mica. Na... nu poti sa le ai pe toate in viata. Mai era varianta de mcv dar nu imi plac breakurile.

                            Pe mine ma ingrijoreaza tabla expusa zgariturilor , cea de la gura de incarcare. Si pe ali nu am gasit plasticul de vanzare cu transport mai ok, doar varianta de la tipul din Rusia unde costa transportul mai mult ca plasticul in sine.

                            Comment



                            • Ma refeream strict la incarcarea bagajelor in masini din aceiasi clasa. La masina veche aveam acces la/in diferite lucruri fara a fi scoase din portbagaj.

                              ​​​​​​Si eu aveam chestia asta...cu protejarea suprafetelor...partial mi-a trecut...

                              Asteptam poze cu noua achizitie.
                              Last edited by anduvirgil; 13 May 2019, 16:36.
                              Logan 0.9 TCe 2018

                              Comment


                              • Si a am ridicat si masinuta. Comanda data pe 2 aprilie, ridicata ieri, caroserie data in productie pe 15 martie, deci a durat fix 2 luni. Primele impresii sunt pozitive, incerc sa ma obisnuiesc cu captul ca nu trebuie sa depasesc 3000 ture.

                                Dealerul a spus maxim 3000 rpm primii 3000 km, deci cu siguranta asta voi face. Benzina pana la urma a zis sa bag de 95. Masina avea 1 litru si ceva cand am luat-o si 10 km. La primul plin au intrat aproape 51 L... wow.

                                Start stopul a si intrat cum am plecat cu ea. L-am mai si lasat, mai mult sa iasa consumu mic ca era bara la bara dar in principiu nici la fosta masina nu mergeam cu el activat. Consider ca este o uzura mecanica care se poate evita. Il lasam sa intre doar cand ear foarte aglomerat.

                                Alarma e ok, presurile sunt stil tavita care se muleaza pe podea perfect. Se pare ca a venit cu rezerva de 185 65 15, ex logan, dar am acel spatiu ramas intre roata si bara unde pot pune diverse.

                                Se pare ca doar dieselul vine cu roata slim, asta pentru ca are rezervorul de ad blue sub rezerva. Si se pare ca am si acel clenci de care tragi ca sa deschizi usita de la rezervor care are dubla incuietoare, usita inchisa plus busonul pe cheie.

                                O sa revin cu informatii despre intervalul de serviuce in topicul despre revizii.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google