Segmentare se face si la case mai mari, sunt pline forumurile de la Ford, Skoda, VW de topicuri cu motoare bubuite. In schimb la Dacia-Renault nu am intampinat probleme majore.
Motoare perfecte nu exista, poate doar la masini de peste 50-100 mii de euro dar si acolo mai sunt cazuri (stim si noi filmuletele cu masini de peste 100 mii euro carora le-a luat foc motorul pe autostrada sau chiar in oras).
Motorul asta este pe piata de cativa ani bunicei, si a cam trecut de ceva timp si Live Testul, insa asta nu inseamna ca nu se mai poate perfectiona. Vocea clientului trebuie sa rezoneze in permanenta iar ei trebuie sa aplece urechea si sa repare mai ales bubele comune, nu doar particulare.
Eu unul sper sa nu ma dezamageasca. Saptamana asta sper sa iau masinuta (cu 0.9) si din ce am discutat prin topicuri si pe privat cu cel putin 10-15 posesori, pot spune ca mai toti erau faorte ok, entuziasmati, multumiti, etc de aceasta motorizare si de ce nu de combinatia caroserie-motor.
Loganul are o utilitate extraordinara prin prisma gardei la sol foarte ridicate, plus portbagajul deloc de neglijat.
Sunt tare curios cu ce roata de rezerva vine. Dealerul zicea ca vom afla abia cand vine. In showroom era un Logan cu roata SLIM. Chiar am ramas surprins si nu stiam ca Dacia a implementat asa ceva.
Sper totusi sa fie slim si la mine, si nu doar la Diesel cum scria intr-un pliant....
Motoare perfecte nu exista, poate doar la masini de peste 50-100 mii de euro dar si acolo mai sunt cazuri (stim si noi filmuletele cu masini de peste 100 mii euro carora le-a luat foc motorul pe autostrada sau chiar in oras).
Motorul asta este pe piata de cativa ani bunicei, si a cam trecut de ceva timp si Live Testul, insa asta nu inseamna ca nu se mai poate perfectiona. Vocea clientului trebuie sa rezoneze in permanenta iar ei trebuie sa aplece urechea si sa repare mai ales bubele comune, nu doar particulare.
Eu unul sper sa nu ma dezamageasca. Saptamana asta sper sa iau masinuta (cu 0.9) si din ce am discutat prin topicuri si pe privat cu cel putin 10-15 posesori, pot spune ca mai toti erau faorte ok, entuziasmati, multumiti, etc de aceasta motorizare si de ce nu de combinatia caroserie-motor.
Loganul are o utilitate extraordinara prin prisma gardei la sol foarte ridicate, plus portbagajul deloc de neglijat.
Sunt tare curios cu ce roata de rezerva vine. Dealerul zicea ca vom afla abia cand vine. In showroom era un Logan cu roata SLIM. Chiar am ramas surprins si nu stiam ca Dacia a implementat asa ceva.
Sper totusi sa fie slim si la mine, si nu doar la Diesel cum scria intr-un pliant....
Comment