Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se fabrica deja 1.0 Tce cu GPL?
    Asa vad in poza de mai sus.
    Ceva detalii?

    Comment


    • Tabelul e global, la nivel de Alianță. Bine că 0,9TCe 110CP e trecut cu vederea
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Totusi 0.9 TCE de 110, 170NM are alta cutie de viteze? Stiu ca asta are cuplul maxim la 160NM

        Comment


        • JRQ e ok până la 200Nm
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Sunt puțin offtopic dar 0.9 Tce 75 de pe Clio nu apare în tabel...

            Comment


            • Revenind on topic. Comandat luni seara un Logan 0.9 Techroad alb cu cotiera. Maine il ridic.

              Comment


              • Este Euro 6c sau 6d-temp?

                Comment


                • Habar nu am. Cum verific? Si are vreo importanta?

                  Comment


                  • Nu are versiunea noua, ci cea veche. Masina e fabricata acum o luna, chiar mi-au zis sa o inmatriculez intr-o luna.
                    In alta ordine de idei, am iesit cu ea din curtea dealerului si dupa 500m a inceput sa dea in nas rau, a murit motorul. Chiar cu 100m inainte de benzinarie. Am asteptat 1 minut, am pornit-o iar, chinuit am ajuns in benzinari. Am pus benzina.

                    Nu a mai facut chiar asa urat, dar tot nu-mi place. La plecarea de pe loc daca nu o accelerezi e moarta total si inclusiv in a 2-a, nu prea poti lua curbe mai lente, ca daca e la 1000 rpm, e moarta, apesi pe acceleratie si astepti vreo 2 secunde pana incepe sa creasca un pic in turatie. Si si in trafic, la mers constant in a 2-a gen la 1500 rpm, parca da un pic in nas. E normal? Consumul mi s-a parut si el maricel. Vreo 10,5l la viteza medie de 20kmh.

                    Comment


                    • N-ai facut si tu un test drive inainte sa dai banu ? Asa fac motoarele astea noi, cica sint "economice/ecologice " si nu prea mai trag ca alea vechi,ne chinuim cu ele asa.. poate isi da drumul dupa rodaj, speri si tu, acuma ..?.

                      Comment


                      • Originally posted by ssilviu View Post
                        La plecarea de pe loc daca nu o accelerezi e moarta total si inclusiv in a 2-a, nu prea poti lua curbe mai lente, ca daca e la 1000 rpm, e moarta, apesi pe acceleratie si astepti vreo 2 secunde pana incepe sa creasca un pic in turatie.
                        Adica vrei sa pleci doar din ambreiaj? Pai e motor mic pe benzina, nu diesel, mi se pare normal sa nu poti pleca cu el asa, trebuie sa-i dai un pic de gaz. Chiar si intr-a 2a incearca sa nu o subturezi si mai ales sa accelerezi brusc din turatii mici! Este foarte daunator pentru motor.
                        Ai mai condus turbo benzina pana acum! Momentul ala cand apesi aceleratie si nu se intampla nimic se numeste turbo lag si apare din cauza faptului ca la turatii mici turbina nu poate produce suficienta presiune in admisie. La motoarele turbo nu poti sa te tarai cu 1000 rpm pentru ca le cam omoara un astfel de regim.

                        Last edited by DannyMC; 18 July 2019, 17:26.

                        Comment


                        • Am deja un 1.0 de un an. Stiu cum merge motorul ala. Doar ca 0,9 asta mi se pare mult mai mort la turatii mici fata de 1.0. Intrebam doar daca e normal. Pentru ca datul in nas de la ramasul fara benzina m-a lasat cu un pic de teama ca poate ar avea de fapt ceva motorul.

                          Daca e normal, nu mi se pare mare afacere downsizingul asta. Plecarea de pe loc si mersul la ture mici, mai ales in oras, sunt critice pentru placerea condusului. Daca trebuie accelerata ascutitoarea ... nu e deloc placut.

                          In fine, masina e de firma, de saptamana viitoare o sa fie pe treaba si o sa faca 80k pe an. Dar voiam sa stiu daca are ceva motorul, ca luni ii pun si GPL si nu voiam dupa aia probleme aiurea.
                          Last edited by ssilviu; 18 July 2019, 17:43.

                          Comment


                          • 1.0 nu e turbo! Motoarele turbo nu se comporta la fel ca aspiratele la turatii mici.
                            Daca il vei conduce la fel ca pe aspirat o sa va chinuiti reciproc.
                            P.S. Daca o sa mearga atat de mult, de ce nu ai luat diesel?
                            P.P.S. Daca Il pui pe GPL vei pierde garantia la motor.
                            Last edited by DannyMC; 18 July 2019, 18:02.

                            Comment


                            • Nu pierd

                              Comment


                              • Totusi de ce motoarele turbo nu se comporta la fel la turatii mici? Din contra, ar trebui sa se comporte la fel. Pentru ca turbina nu incepe sa conteze decat de la 1500-2000 in sus. Nu am luat diesel din motive de cost: daca fac 80.000 pe km pe an cu ea, la un consum de 8 mediu pe gpl si 5,5 diesel, castig pe an cam 2000 de euro. Pe an. Fara sa iau in calcul costul mai mare de achizitie, revizii mai scumpe, asigurare si impozite mai mari.

                                Am apucat sa merg cu ea in seara asta inca 100 km cu ea. Pare sa fie ok. M-am obisnuit. Se pare ca datul in nas la mers constant la viteza mica e de la AC. Cand opresc climatizarea nu mai are problemele astea. E asa anemic motorul ca-l da peste cap compresorul cand intra. Ciudata si functionarea asta de la AC, in loc sa puna compresor cu compresie variabila, au pus unul fix care se tot opreste si porneste.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google