abc este motor 0.9 tce.
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Pachetul legislativ si covorasele sunt evidentiate separat in factura finala a masinii.
La numerele rosii depinde de politica fiecarui dealer in parte. Unii le fac cadou altii le trec pe o factura separata emisa de concesionar. La mine a fost 100 lei fiind valabile doua luni. CIV am primit-o cateva zile mai tarziu.
Contractul RCA nu poate fi bagat cu forta pe gat. Fiecare are dreptul de a-l face unde vrea.
Comment
-
Zvonurile pentru anul viitor spre asta converg: inlocuirea motorului 0.9TCE de 1.0TCE (cel care se monteaza de curand pe Duster)! Pe site-ul Dacia au mai aparut si anterior tot felul de informatii incorecte, deci e destul de probabil sa fie vorba despre o eroare!
Comment
-
Este greu de apreciat ce inseamna "mai bun" si nici nu are sens sa comparam cele doua motorizari. Intotdeuna pentru proprietari cel mai bun motor este considerat cel pe care-l detine. Acestia vor minimaliza dezavantajele si vor maximiza partile pozitive. Nu are relevanta cat a fost de bun a fost 0,9 TCe, el in curand va reprezinta trecutul iar 1.0 SCe este viitorul. Il vor retrage pentru ca au "stors" tot ce se poate din el privind incadrarea in normele de poluare si nu pentru ca a fost un motor slab. Sigur ca retragerea se va face treptat. 1.0 TCe care deja se fabrica la Mioveni este derivat din noul 1,3 TCe si se zice ca se va pune pe L3/S3 alaturi de 1.0 SCe.
Comment
-
Nu am incercat sa pun in balanta care e mai bun dintre cele 2 motoare, nici să-l laud pe al meu 1.0, ca-i al meu, ci doar am speculat zvonurile care circula si cursul firesc al lucrurilor. Dacă te încălzește cu ceva sa spun ca 0.9 e mai bun , fie, cum susții.
Comment
-
-
Foarte ciudata aparitia acelui 1.2 16v in oferta de pe site. poate are cineva mai multe informatii.
Motorul 0.9 tce incepand cu septembrie 2019 a fost trecut la norma de poluare euro6d temp.. daca aveau de gand sa il inlocuiasca in viitorul foarte apropiat ma gandesc ca nu ar fi investit in transformarea lui in noua norma de poluare obligatorie ci faceau trecerea la 1.0 tce inca de acumDacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Este corect ce afirmi. Totusi, in buna traditie a unui chibit clasic imi dau si eu cu parerea si ma gandesc ca poate nu vor sa puna 1.0 TCe pe actuala generatie pana nu-l testeaza suficient (din ce stiu eu echipeaza noul Clio si Duster) sau poate ca nu au momentan capacitate de productie suficienta la Mioveni pentru inlocuirea lui 0,9 TCe. Cand te frigi cu ciorba sufli si in iaurt (a se vedea problemele avute cu o parte din motoarele 1,2 TCe). In plus, daca tot l-au mai strans un pic de oua pentru a se incadra in noua norma si s-a vandut anul acesta in Europa foarte bine de ce sa nu o lungeasca pana la aparitia noii generatii? De ce nu l-ai "stoarce" din punct de vedere comercial pana la ultima picatura? S-a dovedit a fi un motor bun, fara probleme majore si care a avut succes. De ce n-ar mai continua o perioada cu el? In fond si la urma urmei, din cate stiu eu, nu exista la acest moment o data certa de lansare pentru S3/L3. Initial s-a vorbit ca in toamna acestui an se va lansa Sandero 3 urmat in primavara anului viitor de Logan 3. Eu imi iau "informatiile" din ceea ce citesc pe ici, pe colo si momentan nu a mai "transpirat" nimic.
Comment
-
Este sigură informația de pe site-ul Dacia? Eu când mi-am comandat mașina voiam o culoare care era pe site dar nu s-a putut deoarece nu le apărea lor în ofertă. Mai exact pentru sl prestige am vrut beige dune si am fost nevoit să iau gris comete (care era a 2-a pe lista mea). De aia nu știu dacă e ceva oficial cu motorul de 1.2 16v
Comment
Comment