Jantele au acelasi diametru exterior, diferenta e infima. Rezerva este pe 15 dintr-un singur motiv, costul...
Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare
Collapse
X
-
Roata mea de rezerva. 205/55 R16, Michelin, nefolosita niciodata. Deci spatiul interior suporta o roata de dimensiuni ca si celelalte 4.Attached FilesLast edited by 77sky; 16 November 2019, 20:46.
- Likes 1
Comment
-
-
Mie imi pare a fi inutila chiar si roata asta mai mica, Barum de 185. As fi fost mult mai multumit daca puneau o roata slim pentru ca as fi avut un loc de depozitare suplimentar si mai ales ascuns. In caz de nevoie te poti deplasa cateva zeci de km cu o viteza de max. 80 km/h chiar daca o montezi pe puntea fata. Nu am mai facut o pana de cauciuc la care sa fiu nevoit sa schimb pe loc roata inca de pe vremea existentei camerelor. Rezerva actuala am intors-o pentru a mai pune cate ceva pe acolo.
- Likes 1
Comment
-
interesanta informatia ca la Sandero Stepway este roata 205/55 r16 la fel ca toate celelalte roti ale masinii
La Prestige/Techroad Berlina rezerva este 185 65 r15 iar rotile standard 195 55 r16
Probabil explicatia este aceea ca intre 205/55 r16 si 185/65 r15 este diferenta mai mare (dar totusi sub maximul acceptat care este ~ 3%) decat este intre 195/55 r16 si 185/65r15 unde diferenta dintre ele nu prea exista.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
La opt ani de la lansarea sa, prin noua generaţie care va fi dezvăluită anul viitor la Salonul Auto de la Paris, Dacia Sandero va trece printr-o adevărată revoluţie tehnică. În primul rând se renunţă la vechea platformă tehnică B0 (care datează din anul 1998, fiind montată pentru prima oară pe Clio 2) şi se trece la una nouă şi modernă.
Este vorba de platforma CMF/B care poate fi găsită şi pe Renault Clio 5, Nissan Juke şi Captur 2, lucru care explică şi unele asemănări estetice între viitorul Sandero şi ultimul model de Clio. Maşina va avea un look german, iar constructorul francez susţine că, în comparaţie cu modelul actual, calitatea materialelor din care va fi fabricat bordul va creşte substanţial, arată moto.es. Printre altele, noul Sandero va beneficia pe bord de o tabletă de dimensiuni medii. Totuşi, tehnic vorbind, Sandero (cod intern BJI) va folosi versiunea „Low Spec” a CMF / B care nu include cele mai noi tehnologii din motive de cost.
Motorizările
Noul Sandero va beneficia de două motoare pe benzină. Este vorba de 1.0 SCe de 75 CP şi 1.0 TCe de 100 CP. Va mai fi disponibil şi propulsorul diesel 1.5 dCi de 85 CP. În plus, în premieră, versiunea Sandero Stepway va primi un motor mild-hibrid, asemănător cu cel pe care l-a anunţat Ford pe modelul Puma. Este vorba despre un propulsor 1.6 benzină, care va fi ajutat de un sistem electric cu tehnologii de 12 sau 48 de volţi. Puterea totală a propulsorului hibrid va fi de 140 de cai.
Constructorul francez a lăsat să se înţeleagă că versiunile clasice de motorizare vor fi mai scumpe cu numai 200-300 de euro în comparaţie cu cele aflate acum în fabricaţie, dar nu a dat variante de preţ pentru Sandero Stepway mild-hibrid, care, în principiu, trebuie să aibă un preţ sensibil crescut în comparaţie cu variantele cu propulsie tradiţională.
- Likes 3
Comment
-
Sandero Stepway, motorul de 1.6 cunoscut, 140 de cai ar parea arhisuficienti. Dar ca spun "asa da" ar mai trebui ceva date. Deocamdata avem hibrid si mai ales "mild". S-ar mai adauga si pretul plus experienta Renault cu hibridele (as da exemplul celor de la Toyota care la inceput au cam "zbarcit-o" dar apoi s-au scos).
Cred ca mai ramane de vazut ce si cum. Oricum daca nu vor avea "automata" pentru mine nu prezinta interes. Iar Sandero simplu, egal pe ce platforma va fi, nici atat (toate cele trei motorizari cu toata tableta si bordul lor). Deh, fiecare cu optiunile lui.
Comment
Comment