Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Gil26 View Post
    Sandero Stepway, motorul de 1.6 cunoscut
    de unde stii ca e motorul ala 1,6mpi? Cine ti-a zis. Unde.Cand

    Comment


    • @ pistritu, corect. Ai dreptate, mea culpa: "Este vorba despre un propulsor 1.6 benzină".

      Dar totusi reamane de vazut ce si cum cu hibridul asta "mild" si cei 140 de caluti impreunati.
      Last edited by Gil26; 3 December 2019, 19:41.

      Comment


      • Gil26,
        Citeste aici despre ce inseamna hibrid in link-urile acestea https://adevarul.ro/locale/alba-iuli...baa/index.html
        https://0-100.ro/2019/02/05/masina-h...i-inutilitate/
        https://dailydriven.ro/cum-functione...sinile-hibride
        Last edited by pistritu; 3 December 2019, 20:27.

        Comment


        • @ pistritu multumesc de link-uri. Dar toate astea le stiam, am cochetat ce ceva timp in urma cu achizitia unei masini hibrid, asa ca am urmarit subiectul.
          Pot pune si eu cateva link-uri cu dezavantajele si problemele unora dintre ele.

          Bine ar fi ca Dacia sa scoata un hidrid de succes (probabil ca voi ramane pe aceeasi marca). Dar reiterez: ramane de vazut.

          Comment


          • Renault va pune ceva. Este compania lor. Nu Dacia
            Cred ca va fi o solutie utilizata la alt reno. Vedem ce si cum.

            Comment


            • Pai am mai spus ca Dacia e "ruda saraca" din grup. Totusi SS asta hibrid mild va fi sub sigla Dacia (sper).

              Dar de curiozitate, Renault ce hibrid au? (poate am ramas in urma, dar nu stiam de vreunul).

              Comment


              • introduce si ei

                Descoperă tehnologiile E-Tech 100% electric, E-Tech full hybrid și E-Tech plug-in hybrid. Compară tehnologiile și explorează gama de modele.

                Comment


                • @ pistritu, pai asta am spus si eu in#6254: "Dar ca spun "asa da" ar mai trebui ceva date. Deocamdata avem hibrid si mai ales "mild". S-ar mai adauga si pretul plus experienta Renault cu hibridele (as da exemplul celor de la Toyota care la inceput au cam "zbarcit-o" dar apoi s-au scos)."
                  Ei bine, ca regula Renault a dezvoltat motorizari si platforme pe modelele sale, apoi au aruncat "firimituri" mai ieftine si celor de la Dacia (Sanderica al meu are destule de pe la Clio). Probabil ca si hibridul cel mild va fi saracaciosul lui Clio hibrid. Caci Capturul se pare ca va avea doua motoare electrice. Apoi vine discutia despre fara cablu si reincarcabil. Interesanta va fi si transmisia (marca pe care pusesem ochii era Honda Crv, benzinarul de 2.0, doua motoare electrice, CVT, etc.).
                  Revin la cea am spus, s-ar putea sa avem surpriza ca cei 140 de caluti sa nu para asa de "arhisuficienti". Masina va fi mai grea si depinde de "imperecherea" cu mild-ul ala. Daca mai adaugam si ceva reduceri de costuri incep chiar sa devin sceptic. Si ca de obicei la Dacia, pretul va fi insa factorul decisiv.

                  Tragand linie: Renault s-a trezit tare tarziu sa treaca la hibride. Macar sa o faca totusi bine. Apoi depinde cat va beneficia si Dacia din asta.

                  Comment


                  • Gil26 da, asa e. Trebuia sa inceapa mai demult Renault sa experimenteze cu hibride, dar daca nu i-a fortat legislatia ei nu s-au legat la cap.

                    Comment


                    • Noul Sandel https://playtech.ro/2019/cum-va-arat...e-imagini/amp/
                      Uitati motorizarile "pe benzină SCe de un litru și 75 CP, un motor pe benzină TCe de un litru și 100 CP, iar motorul diesel Blue dCi de 1,5 litri ar avea 85 CP"

                      Comment


                      • Toți producătorii sunt forțați de legislație și de viitoarele norme de poluare euro sa treaca pe hibride si electrice
                        si renault va introduce pe clio si captur hibride, iar electricele de la renault si nissan sunt cele mai vandute din europa, deci au cea mai vasta experiență
                        toți producătorii sunt în urma cu introducerea hibrizilor, inclusiv golful abia acum primește hibrid adevărați, care sistem hibrid il va transmite la skoda precum renault la dacia
                        în scurt timp sistemul hibrid va fi introdus si pe loganul 3 si sandero 3, si apoi pe duster 2 facelift, adică pe toată gama dacia

                        Comment


                        • Renault are experienta pe full electric (ZOE / LEAF). La hibride cred ca Toyota are cea mai mare experienta.

                          Comment


                          • Da clar, Toyota e tatic pe hibride , în special cele non plug in
                            dar toți producatorii trebuie sa recupereze rapid
                            renault-nissan au experiență pe motoare termice, si acum si pe electrice, trebuie doar să le mai combine ca sa rezulte hibride

                            Comment


                            • Mild-hibrid e diferit de full-hibrid prin simplul fapt ca motorul electric este folosit doar in doua ipostaze: (1) ajuta motorul termic in sarcina (astfel se reduc emisiile nocive ce apar preponderent in momentele de sarcina ridicata), e un fel de power boost, (2) recupereaza energia de franare mai bine fata de alternatorul clasic de folosit acum. De regula adauga cativa (zeci de) cai in plus, pentru perioade scurte si in anumite momente.

                              Modelul mild-hibrid se foloseste cu precadere la motoarele diesel (din considerentul de mai sus, reducerea emisiilor pe accelerare), vedeti Volvo de exemplu (XC90 diesel am testat cu tehnologia asta). Deci nu o sa mearga masina doar electric niciun moment ci doar e un ajutor dat motorului termic.
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Originally posted by panselin4 View Post
                                iar electricele de la renault si nissan sunt cele mai vandute din europa, deci au cea mai vasta experiență
                                cele mai vindute ca sint cele mai ieftene de-aia se vind, ieftin dar si cam calitatea indoielnica
                                o sa-i sparga vw cu id 3 acolo calitate si pret super, o sa vedeti in curind cind incep livrarile id 3 o sa ne batem pe ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google