If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vor monta la un moment dat ,si pe gama dacia,si hibridul plug in pe care îl vor pune pe nou captur
toate aceste tehnologii trebuiesc testate mai bine in timp inainte de a le monta pe toate masinile
Da clar, Toyota e tatic pe hibride , în special cele non plug in
dar toți producatorii trebuie sa recupereze rapid
renault-nissan au experiență pe motoare termice, si acum si pe electrice, trebuie doar să le mai combine ca sa rezulte hibride
Da, Toyota este in poll-position. Alte vreo 5 marci au deja hibride pe piata. Va fi interesant cum va recupera Renault timpul asta.
Merele sunt mere, smochinele sunt smochine. Cam greu sa le combini si sa scoti pere. Totusi le doresc succes si sper sa reuseasca (doar sunt daciot convins).
Dar cu "toate aceste tehnologii trebuiesc testate mai bine in timp inainte de a le monta pe toate masinile" ai dreptate. Totusi cand ai ratat startul si esti presat de timp e dificil sa o faci. Timpii de proiectare, dezvoltare, testare prototip, implementare,.... se reduc considerabil. La cum vad eu lucrurile vor scoate ceva pe piata apoi vor testa pe cobai (asa cum bine a spus un coleg). Pentru ca trebuie sa se alinieze la noile norme. Desi practic si hibridele (mai ales cel mild) astea sunt cam tot un fel de "mica pacaleala" pana la urma (la fel ca si S&S, ECO, etc).
Apoi interesanta va fi reactia "centrului" la problemele "noilor technologii". Caci multe reprezentante (ele sunt interfata cu clientul) isi prind urechile cu cele "vechi".
cele mai vindute ca sint cele mai ieftene de-aia se vind, ieftin dar si cam calitatea indoielnica
o sa-i sparga vw cu id 3 acolo calitate si pret super, o sa vedeti in curind cind incep livrarile id 3 o sa ne batem pe ele.
au sondaje,ca ar castiga mai multi clienti cu Dacia ;) Tot compania lor este si dacia. Sper sa nu-i trazneasca in cap vreo idee sa mute fabrica la Maroc sau India ptr noile modele
Offtopic,daca Ceausescu nu era sfatuit gresit, demult Dacia 1300 si Oltcit erau upgradate de francezi.A gresit ca i-a expulzat pe aia din RO,care ne tineau in pas cu tehnologia. Renault si Citroen
Nu e VW Jetta (aia nu mai exista) e marca Jetta destinata pietei din China prin urmare este mai ieftina deoarece normele de securitate si poluare sunt mult mai relaxate acolo. Iar modelul de Europa va fi la fel ca Dacia daca va fi mentinut la acelasi pret. Hai sa asteptam detaliile inainte de a presupune una alta ;-)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Daca citim cu atentie articolul indicat pe playtech, acolo ni se spune limpede ca pretul nu este cunoscut ci doar presupun unii.
Eu sunt sceptic ca VW va concura Dacia la pret. De ce? Nu are sens economic. VW merge / mergea cu fabricile la capacitate maxima. Iata un exemplu la una dintre cele mai mari fabrici din Europa, in UK, aceasta functionand la 98% capacitate fabricand Golf, Tiguan:
It will come as a shock to critics that Wolfsburg looks to be in rude health, with the two main Golf production lines pumping out 2200 cars a day at a near-perfect 98.3% capacity utilisation.
If a few glitches could be eradicated, plant boss Jürgen Bastek is confident Wolfsburg could achieve 100% capacity utilisation – a figure that most European car plants can only dream of.
Recent, VW a tot facut planuri sa tot extinda capacitatile curente. De ce ar produce masini low-cost si low-profit in loc sa fabrice modelele de succes? Articolele citite sunt doar manevre de PR.
Șefii Renault au decis să să vândă în Europa versiunea adaptată a modelului Renault K-ZE, sub marca Dacia, pentru a face față limitărilor drastice impuse de Comisia Europeană pentru constructorii auto.
Tu nu vezi ce aberatii scrie ala in articol, e fake news pe fata.
Pentru mașinile Dacia, care au emisii mari de CO2 și prețuri mici, care împiedică utilizarea de tehnologii costisitoare, singurele soluții sunt motoare mai eficiente.
Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Nu este o Dacie electrica, dar ar putea fi intr-un viitor incert.
Se numeste Renault City K-ZE si este comercializata exclusiv in China. Primul nivel de echipare costa 7200 euro, are o viteza maxima de 105 km/h si o autonomie reala cam de 200 km.
Pentru a fi adus in Europa trebuie adus la standardele de siguranta de aici si asta cere timp si mai ales bani.
A fost dezvoltata pe baza lui Kwid, adica un Sandero indian mai mic si mai saracacios.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment