Noul LOGAN - Comanda Si Termen De Livrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Culoarea aleasa este albastrul specific pentru gama Stepway. Ca și dotări suplimentare am ales camera marșarier, aer condiționat automat, geamuri electrice spate și cotiera.
    Last edited by Semaca79; 23 January 2020, 20:27.

    Comment


    • Multumesc pentru raspuns.
      Asteptare usoara si cat mai multi kilometrii fara niciun fel de probleme!
      Am vazut pe forumul duster ca termenele de livrare sunt putin mai mici (pentru Duster!).

      Comment


      • Originally posted by Semaca79 View Post
        Culoarea aleasa este albastrul specific pentru gama Stepway. Ca și dotări suplimentare am ales camera marșarier, aer condiționat automat, geamuri electrice spate și cotiera.
        Cotiera sper ca ai aleso pe cea de la accesorii nu cea de la optiuni. Sunt doua variante, cea care se monteaza din fabrica si se alege din gama de optiuni si cea care se monteaza de catre dealer din gama de accesorii. Cea de la accesorii este net superioara, aspect, confort, spatiu de depozitare.

        PS. nu vreau sa rasucesc cutitul in rana, dar daca se poate modifica comanda eu zic ca nu vei regreta

        sigpic

        Comment


        • La momentul comenzii nu stiam ca sunt cotiere diferite si am ales-o pe cea din fisa de prezentare a masinii de la echipamente optionale. Nu vreau sa mai modific comanda, poate imi prelungeste termenul de livrare (oricum nu mai am rabdare). Daca nu o sa imi placa o sa o schimb eu dupa aia.

          Comment


          • e bine de stiut cu cotiera, vreau si eu sa merg luni la dacia sa vad ce acte sunt necesare pentru leasing ca am firma de aproape doi ani si abia astept testdrive-ul, se face pe loc sau e cu programare? si la ce reprezentanta din Bucuresti sau Ilfov ati fost cel mai multumiti? eu stau la obor, ma gandeam sa ma duc la Simpo-Trans, vis-a-vis de Dorally. (e singura la care am fost vreodata ca aveam serviciul pe acolo)

            e bine de stiut cu cotiera, o sa specific ca vreau de la accesorii. orice sfat e binevenit, ce ar trebui sa mai stiu?

            Comment


            • Putine imbunatatiri cosmetice, geamuri electrice si cotiere! Super! Problemele serioase precum antifonarea proasta, rezistenta slaba la impact si finisajele de tot RAHATUL (turcesc, bineinteles!) raman caracteristicile principale ale acestei marci. Bine ca se vor gasi destui patrioti care vor cumpera acest model si care se vor amagi in continuare ca pretul ei este unul corect raportat la ceea ce ofera. Bravo baieti, sustineti Dacia fiindca Dacia isi respecta clientii.
              Last edited by Sifredi; 1 February 2020, 22:42.

              Comment


              • In categoria asta de pret nu ai prea multe variante pentru o masina noua.
                Ca poti lua o straina SH cred ca stie toata lumea.
                Fiecare da banii pe ce vrea.

                Comment


                • SL Plus 1.0 cu garantie 3 ani sau 100 000 Km, dotari decente, portbagaj 510 l, spatiu sufficient pentru pasageri + costuri de intretinere rezonabile = 8510 euro - NU are concurenta!

                  Comment


                  • Originally posted by Sifredi View Post
                    Putine imbunatatiri cosmetice, geamuri electrice si cotiere! Super! Problemele serioase precum antifonarea proasta, rezistenta slaba la impact si finisajele de tot RAHATUL (turcesc, bineinteles!) raman caracteristicile principale ale acestei marci. Bine ca se vor gasi destui patrioti care vor cumpera acest model si care se vor amagi in continuare ca pretul ei este unul corect raportat la ceea ce ofera. Bravo baieti, sustineti Dacia fiindca Dacia isi respecta clientii.
                    - Insonorizarea habitaclului de compartimentul motor este net superioara (cel putin la benzinare) la L2/S2 fata de L1/S1.
                    - Zgomotul trenului de rulare, desi este ceva mai redus, se resimte mai ales pe drumurile acoperite cu criblura. Si zgomotul de la datul prin gropi se aude mai pregnant decat la alte marci. Punctul cel mai slab il consider aici a fi asa-zisele carenaje de la rotile din spate care ar fi trebuit sa fie atat complete cat si dintr-un material ceva mai bun.
                    - Rezistenta la un impact frontal a fost imbunatatita prin regandirea structurii care adaposte motorul preluand cateva elemente de la Lodgy si Dokker. Sandero, la nivelul lui 2013 a obtinut 4 stele EuroNCAP (80-79-57-55).
                    - Finisajele interioare sunt ceva mai bine realizate chiar daca bordul si fetele de usi sunt tot din plastic tare si subtire. Scaunele in schimb sunt peste cele anterioare iar la usi a disparut acel zgomot de tabla goala, chederele fiind cu totul altele. Imi vine acum in minte ce pateam la Loganul din 2010 cand incercam sa deschid iarna usile inghetate.
                    - Pentru cine vrea si este dispus sa cheltuie niste banuti in plus nu are doar geamuri electrice si cotiera. Nu are rost sa le insir aici. E drept ca toate sunt echipamente de generatie mai veche dar sunt deja amortizate de Renault si costa mai putin pe Dacia.
                    - Chiar daca la capitolul airbaguri este in mod evident loc de mai bine, macar cele patru vin, daca nu ma insel, chiar si la Acces, fata de L1 cand nu erau patru decat pe echiparile superioare.
                    - Daca compar masina mea cu una asemanatoare din punct de vedere al clasei, al motorizarii, al spatiului interior si al dotarilor cea mai apropiata sare de 4-5 mii de euro in plus. Cine isi permite si este dispus sa plateasca este liber sa o faca. Eu mi-am permis sa dau decat 10150 euro pe masina mea la care se adauga si renuntarea la discount pentru cei "5 ani fara griji" si sunt foarte multumit pana acum de alegerea facuta. Patriotismul nu are nicio legatura cu achizitionarea unei masini, tine doar de adancimea buzunarului. Pentru ca totusi locuiesc in aceasta tara imi doresc nu doar ca Dacia sa mearga foarte bine ci si Ford-ul la Craiova sa vanda cat mai mult cu putinta si chiar se pare ca o face.
                    - Cine poate stabili care este pretul corect al unei masini raportat la ceea ce ofera? Pretul corect este cel pe care fiecare dintre noi suntem dispusi sa-l platim tinand cont de nevoile si pretentiile pe care le avem!
                    - Nu stiu cat si cum Dacia isi respecta clientii. Stiu doar ca am fost tratat cu respect la revizii unde am fost invitat sa asist de langa masina la operatiile efectuate si a fost pus uleiul cerut de mine.

                    Comment


                    • O corectura gramaticala:

                      "Eu nu mi-am permis sa dau decat 10150 euro pe masina mea ....."

                      Comment


                      • Din 2006 până acum sunt la cel de-al 6-lea Logan și pot să zic că într-adevăr s-au schimbat destule lucruri in bine,unde cred eu că este loc de mai bine,scaunele ,insonorizarea, și la siguranță măcar plăcuțe de frână pe roțile din spate.

                        Comment


                        • Originally posted by gabrieln1960 View Post

                          - Rezistenta la un impact frontal a fost imbunatatita prin regandirea structurii care adaposte motorul preluand cateva elemente de la Lodgy si Dokker. Sandero, la nivelul lui 2013 a obtinut 4 stele EuroNCAP (80-79-57-55).
                          La capitolul rezistenta, lucrurile cred ca nu se pot analiza doar aparent, cu ochiul. La cateva luni distanta, Logan MCV a luat 3 stele cu 57% protectia soferului. Deci mai este ceva care ne scapa.

                          Comment


                          • Sandero din 2013 a fost benzinarul de 1,2 l cu o greutate de sub 1000 kg iar MCV-ul din 2014 a fost 1,5 dCi cu o greutate de peste 2200 kg.
                            In principal, diferenta de punctaj intre ele s-a facut in urma impactului frontal inclusiv la protectia gatului oferita de tetiere. Deoarece la celelalte incercari rezultatele au fost relativ apropiate, tind sa cred ca cele peste 200 kg in plus ale MCV-ului l-au privat de inca o steluta. Este doar o parere strict personala bazata pe interpretarea rapoartelor in urma celor doua testari.

                            Comment


                            • Oricum una a fost testata in mai 2013 si cealalta in decembrie 2014 si este posibil ca in acest interval sa fi intervenit inasprirea regulilor de punctare.

                              Comment


                              • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                                Sandero din 2013 a fost benzinarul de 1,2 l cu o greutate de sub 1000 kg iar MCV-ul din 2014 a fost 1,5 dCi cu o greutate de peste 2200 kg.
                                Cred ca voiai sa scrii 1200kg.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google