@pilifida - mie nu mi se pare ca gata, e putin mai rigid ca la vechea mea masina insa cred ca se mai lasa fiind de plastic mecanismul, oricum la masina testata intr-un drive test mi se parea ca agata , adica trebuia sa insisti cu maneta de semnalizare, probabil se lasa la toate mai devreme sau mai tarziu, insa daca e deranjant la semnalizare poate e bine sa se uite si un specialist.
As dori sa cer moderatorilor cu acesta ocazie si redeschiderea topicului:
"Motor 0,9 Tce Logan II Si Alte Detalii Despre Masina"
Eu zic ca motorul acesta 0.9 TCE merita un topic aparte, adica de ce ar fi ok sa fie topicuri pentru toate maruntisurile dar pentru cea mai mare noutate adusa de dacia sa nu se discute? am inteles ca se pot lipi anumite discutii de alte topicuri tangentiale insa sunt poate multi interesati de pareri in jurul acestui motor.
Cat despre rodaj atasez o poza din manual.
Restrictia de turatie cred ca se refera tot la ultima treapta de viteza din cate inteleg eu - daca conduc dupa indicatorul de schimbat viteze am impresia ca merge subturat si fara vlaga, daca schimb dupa cum simt ca trage masina , zboara ca vantul si trage excelent - din cate inteleg indicatorul de schimbat viteza e setat sa induca un condus economic si cere viteza urmatoare cand se depaseste 2000 rot/min ceea ce mi se pare putin la un condus in exterior - la condus urban merge , chiar fara sa vrei conduci mai subturat
As dori sa cer moderatorilor cu acesta ocazie si redeschiderea topicului:
"Motor 0,9 Tce Logan II Si Alte Detalii Despre Masina"
Eu zic ca motorul acesta 0.9 TCE merita un topic aparte, adica de ce ar fi ok sa fie topicuri pentru toate maruntisurile dar pentru cea mai mare noutate adusa de dacia sa nu se discute? am inteles ca se pot lipi anumite discutii de alte topicuri tangentiale insa sunt poate multi interesati de pareri in jurul acestui motor.
Cat despre rodaj atasez o poza din manual.
Restrictia de turatie cred ca se refera tot la ultima treapta de viteza din cate inteleg eu - daca conduc dupa indicatorul de schimbat viteze am impresia ca merge subturat si fara vlaga, daca schimb dupa cum simt ca trage masina , zboara ca vantul si trage excelent - din cate inteleg indicatorul de schimbat viteza e setat sa induca un condus economic si cere viteza urmatoare cand se depaseste 2000 rot/min ceea ce mi se pare putin la un condus in exterior - la condus urban merge , chiar fara sa vrei conduci mai subturat
Comment