Motoarele pe benzina care respecta norma de poluare Euro VI nu au filtru de particule.
Foarte probabil trecerea la Euro VII va impune montarea si pe motoarele Otto a unui filtru de particule.
"Potrivit informatiilor existente pana in acest moment, viitoarea norma Euro 7 urmeaza sa adapteze pentru motoarele cu benzina filtrele de particule pe care le intalnim in prezent doar la cele cu motorina. Se incearca in acest fel stoparea imprastirii in aer a unor particule cancerigene extrem de fine. Realizarea noului filtru poate fi facuta in doua moduri. Prima varianta este mai ieftina si presupune adaugare unui al doilea catalizator de filtrare a particulelor. A doua este mai scumpa si consta in combinarea a doua catalizatoare. In urma testelor, se va decide ce varianta va fi pusa in practica. Si-au anuntat participarea la acest proiect laboratoarele IRCELYON, Ifpen, Saint Gobain CREE, precum si PSA."
"Maşinile noi cu motoare euro 5 vor putea fi vândute până la epuizarea stocurilor, dar nu mai târziu de 31 august 2015."
Foarte probabil trecerea la Euro VII va impune montarea si pe motoarele Otto a unui filtru de particule.
"Potrivit informatiilor existente pana in acest moment, viitoarea norma Euro 7 urmeaza sa adapteze pentru motoarele cu benzina filtrele de particule pe care le intalnim in prezent doar la cele cu motorina. Se incearca in acest fel stoparea imprastirii in aer a unor particule cancerigene extrem de fine. Realizarea noului filtru poate fi facuta in doua moduri. Prima varianta este mai ieftina si presupune adaugare unui al doilea catalizator de filtrare a particulelor. A doua este mai scumpa si consta in combinarea a doua catalizatoare. In urma testelor, se va decide ce varianta va fi pusa in practica. Si-au anuntat participarea la acest proiect laboratoarele IRCELYON, Ifpen, Saint Gobain CREE, precum si PSA."
"Maşinile noi cu motoare euro 5 vor putea fi vândute până la epuizarea stocurilor, dar nu mai târziu de 31 august 2015."
Comment