.................................
Configurator Si Preturi Logan 2
Collapse
X
-
Originally posted by ani[I]aL_2008 View Post@ sumedreacris& 827sam:
"...- demarajul , ca posesor de 1.4, e cam la fel...poate e doar e impresie"
Oricum ar fi, toata lumea care isi ia Dacia ( Logan, Sandero sau Duster) trebuie sa fie constienta ca nu-si ia masina de curse. Ok?
Chiar nu ma incalzesc cu nimic comparatiile la demaraj intre diferitele motorizari, sunt interesat de calitatea de fabricatie a noii generatii.
Antifonarea se simte clar, la fel si faptul ca nu mai intra in rezonanta evacuarea.
In afara de modificarile estetice vizibile ( unora le place, altora nu),si a catorva probleme semnalate la vechea generatie, rezolvate complet sau partial , nu m-a dat pe spate noua generatie scoasa de Dacia. Este un pas inainte, asa este, insa parca mult prea mic in comparatie cu asteptarile multora. Eu unul, sunt foarte dezamagit ca la benzinare nu ai de unde alege decat intre cele doua motorase, cel de 1.2 si cel de 0.9.
Si sa nu-mi spuneti acum ca 11500-12000 de euro e chiar "low-cost" , la pret ma refer.
Astept impresiile si parerile VIITORILOR proprietari ai masinilor noii generatii, dintr-un drive test scurt de cativa km( asa cum am facut eu), nu prea reusesti sa-formezi decat o parere vaga despre ce iti poate oferi masina.
Daca ai un 1.4 cu AC, atunci ai dat 7900 euro. Echivalentul de astazi costa (1.2 ambiance cu AC) - 8485.
Tu cand mergi la piata iei cele mai scumpe rosii? Cei mai scumpi castraveti, dupa care te plangi ca "Domnule ce scumpi sunt".
Cumpara ce poti, si nu te plange ca vrei mult la bani de acadele.
Vrei putin, ia 1.2.
Vrei mai mult, ia altceva.
Repet: cel mai scump logan configurat este 11050. De unde scoateti voi 11500-1200, nu stiu.
Dar lenea e cucoana mare si ne e greu sa folosim minunatul configurator.
11950 este modelul 0.9 cu tapiterie de piele si vopsea metalizata.
13350 este modelul 1.5 90 cu tapiterie de piele si vopsea metalizata.
Dar exista si celelalte versiuni, mai accesibile.
Cine vrea piele, sa scoata banii din buzunar.
Cine nu, sa-si plimbe curul in textil.
-
11.200 e cel mai scump logan fara optionale
iar cu medianav, pack securite, pack look, vopsea metalizata, piele si cotiera ajungi la fabulosul pret de 13350,00 € cu TVA inclus
Am configurat Noul logan cu motor 1.5 90CP
Comment
-
In link-ul tau este 11.950...
Acum configurati un alt model asemanator, cu piele si Navi sa vedem ce scoruri scoateti.
Totusi, vorbim de masini in configuratia pe care le-ati lua sau vb despre cea mai scumpa varianta?
Ex: mercedesul meu costa de la 40.000 la 300.000 euro. Scump 300.000, da. Dar 50.000-60.000 este convenabil.
Comment
-
13.350E e bine?
Cezar- ai sters niste posturi si nu se mai intelege nimic...
Ne-a facut nea Vitriol topic separat, sa avem unde sa dezbatemLast edited by Cezar; 7 December 2012, 15:48.
Comment
-
Felicitari, ai descoperit ca exista si varianta diesel.
Totusi, tu cand ti-ai luat masina, de ce ai luat 1.4? Ca n-ai avut acei 200 euro in plus pt 1.6, nu?
Si exista 1.6 ambition. Nu ti-ai mai luat masina ca era 1.6 ambition scump? Ia spune repedeLast edited by Cezar; 7 December 2012, 15:49.
Comment
-
Nu eu ci tu ai descoperit ca exista si varianta diesel(dupa ce ti-a aratat sefa casei si cu mine) - imi pare rau ca nu am salvat imaginea ca sa se vada ca faci afirmatii gratuite(ca si in postul de mai sus) si mai ales de unde a pornit discutia si jignirea care ai adus-o celorlalti afirmand ca noua ne e lene sa simulam o configurare pe site-ul DACIA si ca cel mai scump Logan configurat e 11xxxE.
Asta e, nu putem sa fim toti moderatori si mai ales super moderatori sa taiem orice vrem noi pe-aici si apoi sa jignim dupa bunul plac fara sa se sesizeze nimeni.Last edited by Cromatic; 7 December 2012, 16:02.
Comment
-
Si totusi nu mi-ai raspuns la intrebare, ca sa nu fie de pomana afirmatia: "Cel mai scump logan este..."
Cauti nod in papura si aduci in discutie 2 lucruri:
1. compari o masina ce porneste de la 6690 cu alte masini ce pornesc de la 8400
2. compari o varianta (cu navigatie si piele) de 13350 cu alte masini ce nu au astfel de dotari.
Este corect?
De ce nu compari real? Si faci doar " Cea mai scumpa varianta este x".
PS: ai uitat sa adaugi covorase, garantie extinsa si card bonus la reparatiiLast edited by Cezar; 7 December 2012, 16:07.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostTotusi, tu cand ti-ai luat masina, de ce ai luat 1.4? Ca n-ai avut acei 200 euro in plus pt 1.6, nu?
Si exista 1.6 ambition. Nu ti-ai mai luat masina ca era 1.6 ambition scump? Ia spune repedeniciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...
Comment
-
Daca iei afirmatia mot-a-mot, DA, am gresit.
Daca iei contextual, Nu, nu am gresit.
Originally posted by dani p View PostApropo, cand am cumparat masina, asta a fost greseala mea pe care o regret, ca nu am luat 1.6 pentru niste euro in plus.
Care e motivul?
Acei euro in plus, nu?
Nici eu nu am avut acei 200-400 euro (sau cat era) diferenta de la 1.4 la 1.6.
Insa nu m-am dat cu curul de pamanat, ca loganul este 11.500 (1.5 dci) si mai bine ma uit la alta masina.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostSi totusi nu mi-ai raspuns la intrebare, ca sa nu fie de pomana afirmatia: "Cel mai scump logan este..."
Cauti nod in papura si aduci in discutie 2 lucruri:
1. compari o masina ce porneste de la 6690 cu alte masini ce pornesc de la 8400
2. compari o varianta (cu navigatie si piele) de 13350 cu alte masini ce nu au astfel de dotari.
Este corect?
De ce nu compari real? Si faci doar " Cea mai scumpa varianta este x".
PS: ai uitat sa adaugi covorase, garantie extinsa si card bonus la reparatiiRepet: cel mai scump logan configurat este 11050. De unde scoateti voi 11500-1200, nu stiu.
Dar lenea e cucoana mare si ne e greu sa folosim minunatul configurator.
Comment
-
Si ce-am scris eu mai jos (la indemnul unui coleg)?
Uita-te la tot postul nr.2.
Nu trebuie sa dai explicatie nimanui, ci doar sa analizezi.
Cat despre legatura, daca tu nu o vezi, nu inseamna ca nu exista.
Mai dau un exemplu: cand loganul de 1.5 dci era aproximativ 12.000, insa fara navigatie si piele, nu era scump? Sau doar acum e scump, cand se vad doar cifrele?
De aceea, daca vrei doar cifre, scoate din configurator navigatia si pielea si vezi ce iese.
Totusi, daca vrei sa vorbim real, hai sa o facem. Sau, ne putem da rotunzi si destepti, insa macar corecti: varianta de top comparata cu varianta de top. E corect?
Comment
-
Imi cer scuze daca voi fi off-topic dar nu are sens sa va certati. Loganul 1.2 16v sa 0.9 sau 1.5 se va vinde extrem de bine. DE CE? Pentru ca nu exista o alta masina in acest segment cu un spatiu atat de mare de depozitare, nu exista o alta masina cu un habitaclu atat de mare, nu exista o alta masina atat de fiabila, nu exista o alta masina atat de ieftina la intretinere....cu pretul de LOGAN. Apropo, poate ca pretul a crescut la varianta de baza dar si dotarile standard au crescut....si eu zic ca si salariile au mai crescut fata de 2004. Daca considerati ca sunt pe langa subiect puteti sterge acest post. Eu personal imi voi cumpara cu siguranta noul Logan 1.2 16v , acum astept sa vad daca se vor baga din nou cele 3 tichete magice sau il voi lua cash. Apropo, eu as merge pe varianta de 8700 de euro, voi pe ce varianta ati merge? Ce motorizare si ce dotari ati alege?
Comment
-
Dupa mai bine de 8 ani de convietuit cu preference-ul meu am ajuns la urmatoarea concluzie: o masina (orice masina) merita cumparata doar in varianta de echipare maxima, eventual si cu optionalele care te intereseaza, daca nu sunt incluse in acel nivel de echipare. Varianta de intrare in gama pentru orice masina e doar un compromis care, in timp va conduce la multiple regrete/nemultumiri.
Desigur ca aici se pune si problema banilor, insa asta este opinia mea vis-a-vis de nivelele de echipare.
Atunci cand am luat masina nici eu nu am avut destui bani si nici nu aveam de unde lua altii, asa ca am ales preference de 1,4. In timp am inceput sa regret: ba ca nu are AC, ba ca nu are ABS, ba ca nu are motor 16V si tot asa....
Urmatorul logan va fi 1,2 TCE in echiparea Prestige, atunci cand o sa apara.
Comment
Comment