1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigur, imprumuta unul
    Te astept.

    PS: evident ca vei gasi.

    Hai sa lasam off-topicul. Cand gasesti Mercedesul ala, da-mi de veste. Daca nu, hai pe circuit cu kartul, ca-i mai ieftin, mai sigur, si mai real decat posibilitatea de a gasi un Mercedes 500, ba si mai mult, sa stii sa alergi cu ea
    Imi dai un PM, si raspund.
    Last edited by Cezar; 25 December 2012, 17:36.

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      Inca ceva: si "prostii " aia de la Ford au facut un motor de 3 cilindrii, 1.0 eco 125 ponei. Chiar nu stiu ce-o fi in capul lor... Niste fraieri... Mai bine ne-ar intreba pe noi, ca stim cum merge treaba.
      Mda, si ce sa mai zici si de "prostii" aia de la Fiat care au un 0,9Twinair cu doar 2 cilindri in versiune maxima de 105CP. Daca se monta un astfel de motor pe Logan sa fi vazut atunci vs. cu 1,6 16 v...

      Hai "Sarbatori Fericite" la toata lumea, sa fim sanatosi si sa ne bucuram in continuare de masinile care ni le-am putut permite, indiferent de marca si motorizare.

      Comment


      • Originally posted by ion_R5 View Post
        Alessandro a punctat foarte bine. Dupa ce or sa vanda vagoane de 0.9 TCe si lumea va incepe sa se plictiseasca de Logan 2, vor veni cu o "noua" bomboana 1.2 TCe ca sa trezeasca iar interesul cumparatorilor.
        Va zic eu care-i treaba in opinia mea. Principala tinta a noului logan2 o reprezinta cei care acum inca mai conduc logan PH1 (adica modelul frigider mai ales daca e alb ). Si astia sunt cam multi si a cam venit vremea sa-si schimbe masinile. Majoritatea sunt 1.4mpi si 1.5DCI de 65si 70CP cumparate intre 2004 si 2007. Nu mai pun ca au si rugina multe. Cei cu PH2 inca nu-si vor schimba masinile, pt. ca unii mai au rate la ele si nu s-au bucurat destul de ele. Unde nu mai pui si ca nu prea au rugina si merg inca exemplar la toate capitolele. Ei de asta nici nu o sa lanseze prea curand 1.2TCE (zic eu) pt. ca ii asteapta pe aia cu ph2 sa termine ratele si sa treaca timpul si kilometrii peste masinile lor. Astfel vor avea pt. ei o oferta "tare". Desigur ca masina poti sa iti iei de care vrei, orice motorizare si oricand dar ei asteapta grosul (sutele alea de mii de romani) sa dea navala la cumparat masini mai bune decat cele anterioare.

        Asta e doar parerea mea.

        Comment


        • Pe langa un motor reusit (adik fiabil),conteaza foarte mult tacanitul dintre volan si scaun.Mai conteaza si calitatea consumabilelor la o masina si cat de repede remediezi o problema in momentul in care o "simti".
          Am 2 loganuri 1.6 16v (prestige).Unul ii la taxi si celalalt masina casei.Vreau sa va spun ca niciunul nu are vreo problema!Tot ii ca din fabrica pe ele.(cu exceptia celui de taxi la care am schimbat un rulment roata deoarece masina se spala zilnic si se insista pe roti si sub ea mult.rulmentul era ud si ruginit cand l-am inlocuit si asta l-o terminat.Oricum 80.000km o tinut destul).
          Si apropo de consum eu cred ca va inselati! Consuma mai putin decat un 1.6 mpi si in unele cazuri chiar si ca 1.4 mpi.Va dau exemplu tot la taxi.Sunt situatii cand ai o cursa externa si ai masina full de clienti si bagaje sau trebuie sa depasesti multe masini care merg incet pe sosea si in acest caz cel mai bun consum o sa il aiba 1.6 16v!(1.4 mpi te v-a rupe la consum,iar 1.6 mpi la fel).Si aceiasi treaba ii valabila si in oras aglomerat cu masina incarcata.
          Acum fiecare ii liber sa creada ce vrea.Consumul la masini ii facut zilnic de la plin la plin,deci nu vorbesc din culegeri.
          Sarbatori fericite!

          Comment


          • Eu am Laureate1.6 16V din iunie 2010, pret cu care am luat era 8900 Euro.
            Acum noul Laureate 1.2 16V 8700 Euro
            Laureate 0.9 TCe 9800 Euro
            Deferente ce am observat:
            1.6 16V vs.0,9 Tce diferenta de pret 900euro.
            1.6 16V consum de benzina are 7,5 lit. vs. 0.9 TCe are 6 lit.
            Cu 0.9 TCe 5 persoane cu bagaje in deal foarte greu de pornit de pe loc trebuie tras frana de mana, la 1.6 16V plec usor fara sa trag frana de mana.
            1.6 16V are bara stabilizatoare 0,9TCe nu insa are ESP. Usile se inchid mai greoi la 0,9TCe fata de modelul PH2 1.6 16V.
            "Cea ce am observat la noile modele Dacia logan sau Sandero nu pot opta pt. incalzire in scaune, iar radarul de recul nu este in culoarea caroseriei."
            0,9 TCe 90CP cu 15 mai putin de 1.616V 105CP
            0,9 TCe servodirectie asistata cu pompa electrica variabila(ar trebui sa fie mai stabila si manevrabilitate mai usoara de pe loc)? pe cand 1.6 16V hidraulic cel putin ce am.
            0,9 TCe 200mii km varza motorul, se recicleaza.
            0,9TCe pe Renault Clio emisie CO2 99g/km la Dacia 0,9 Tce 122 g/km
            Culbutorii sunt facuti din aluminiu cu pastile, vreau sa vad motorul la -20 grade si e rece o accelerare mai ferma cum se mai pupa piesele.

            Comment


            • Originally posted by smaci View Post
              0,9 TCe 200mii km varza motorul, se recicleaza.
              ........
              Culbutorii sunt facuti din aluminiu cu pastile, vreau sa vad motorul la -20 grade si e rece o accelerare mai ferma cum se mai pupa piesele.
              de unde stii ??? mai ales de uzura motorului...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Servus Domnul Smaci!

                Multumim pentru opinia "on topic".

                L.E. Am vazut ca au umblat si la motorizarile diesel - plastic cat cuprinde sub capota motorului. Daca esti mai voinic si te sprijini mai tare pe motor... intrii cu ea direct in service. Dupa 10 ani cred ca se rascoace plasticul ala si daca apesi pe el il culegi direct cu farasul din scut.
                Last edited by ion_R5; 25 December 2012, 21:37. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Originally posted by Ivan Marian View Post
                  Eu nu stiu ce te freaca pe tine grija cu cat merg eu cu loganul meu in afara localitati. Asa ca mergi cum poCi cu kia ta pro ceed si lasa-neeee pe noi cu ligheanele in pace.
                  Poate ai treaba pe forum Kia si te retin eu cu viteza mea de 150 la ora
                  La urmatorul OFF ai report..postul tau ma vizeaza direct si nu are nici o legatura cu titlul topicului.

                  Ps,,Dr_Mke o alearga de o gaseste dr@cii pe autostrazi in Ungaria si in tara cu viteze muuult mai mari de 150 si a si pus multe filmulete cu vitezele lui pe YouTube si nu a mai patit nimic cu ea. Vii tu cu Kia ta si o dai in balarii ca de obicei. Asa ca lasa-neeeeee !
                  nu stiu dc ai observat,dar in familie am 2 1'4 si un sandel.te deranjeaza ca nu iti poti continua minciunile?activez aici de dinainte sa te gandesti tu sa iti iei masina asa ca lasa nee tu.0.8 trebuie vazut intre 100 si 130 acolo unde sunt intrebuintate 99% din loganuri,nu peste 150 unde au vise umede unii posesori de 16v
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • @ Eugenmanea - sunt de acord cu tine ca masina o utilizam intre 100 si 130 in mod normal. De asta "top speed" si demarajul 0 - 100 km/h sunt discutii teoretice si copilaresti. Insa confortul pe care ti-l asigura o anumita motorizare nu poate fi negat. Asa pentru 100 - 130 km/h utilizare curenta, nici n-am mai avea nevoie de 1.6 16V sau 0.9 TCe. 1.2 16V ar fi destul. Aici cred ca trebuie vazut confortul pe care motorizarea ti-l asigura la drum... sa te poti baza pe masina, sa n-ai emotii in depasiri, sa nu trebuiasca sa retrogradezi pentru orice ghidusie in trafic si sa sari cu amandoua picioarele pe acceleratie. Fiindca si aici, teoretic vorbim de un consum specificat in fisa tehnica - dar daca la o motorizare mai anemica esti cu acceleratia pe la 70 - 80% ca sa te misti dinamic, atunci nu mai faci nici o economie. La drumuri lungi trebuie sa ai un ritm sustinut, sa mergi cat mai fluent - ceea ce 1.6 16V stie sa faca foarte bine, fara multe retrogradari ale treptelor de viteza.

                    La 0.9 TCe asta va fi "riscul" - ca de altfel la orice motor turbo - o sa vada omul ca daca o calca bine acceleratia, trage bine masina si va fi mai tot timpul cu piciorul in gaz, care nu va insemna consum mic. La 1.6 16V, daca ai "cipicii fini" scoti consum super bun, fiindca motorul are cuplu bun si la 1900 - 2200 rpm, iar la 2500 are un cuplu foarte OK, demn de o cutie ceva mai lunga.
                    Last edited by ion_R5; 25 December 2012, 22:23. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • ,nu peste 150 unde au vise umede unii posesori de 16v[/QUOTE]
                      Dar ce te face sa crezi ca doar cei cu 16v au aceste vise?Eu zic ca exista astfel de persoane indiferent ce marca sau motorizare detin.
                      Eu nici la cei 200cp ce ii am la cealalta masina nu ma risc sa merg pe drumurile patriei cu peste 130km/h si asta doar in cazurile fericite.(drum uscat ,vizibilitate,etc).
                      Si pana nu are macar 100.000 km acest 0.9, eu zic ca nu isi au rost discutile.
                      Lasati 1.6 16v sa se RIP.

                      Comment


                      • Originally posted by eugenmanea View Post
                        nu stiu dc ai observat,dar in familie am 2 1'4 si un sandel.te deranjeaza ca nu iti poti continua minciunile?activez aici de dinainte sa te gandesti tu sa iti iei masina asa ca lasa nee tu.0.8 trebuie vazut intre 100 si 130 acolo unde sunt intrebuintate 99% din loganuri,nu peste 150 unde au vise umede unii posesori de 16v

                        Al doilea OFF TOPIC...rog un moderator sa faca intr-un fel si sa-l potoleasca !!!
                        El are ce are cu visele mele umede si ca merg eu cu 150 pe A2 sau pe Bucuresti/Urziceni/Slobozia,sau pe unde mai pot pe "strazile"patriei.Ti-am mai zis,,,lasa-maaaaa! Chiar nu ai treaba? Nu e problema ta pe unde merg eu si cum merg si cu cat merg.
                        Tu aici nu vorbesti nici din postura de posesor 0.9 nici din postura de posesor de 1.6 16V. Vorbesti doar sa faci un FLAME cu mine. Asa ca lasa-neeee!

                        Ps,,vad ca mai ai o problema cu data inscrierii mele pe forum. Daca am facut-o mai tarziu ca tine ,iar nu e problema ta.
                        Asa ca inca odata rog un moderator sa-l calmeze pe baiat!! Multumesc...
                        Last edited by Ivan Marian; 25 December 2012, 22:44.

                        Comment


                        • Originally posted by Ivan Marian View Post
                          Al doilea OFF TOPIC...rog un moderator sa faca intr-un fel si sa-l potoleasca !!!
                          El are ce are cu visele mele umede si ca merg eu cu 150 pe A2 sau pe Bucuresti/Urziceni/Slobozia,sau pe unde mai pot pe "strazile"patriei.Ti-am mai zis,,,lasa-maaaaa! Chiar nu ai treaba? Nu e problema ta pe unde merg eu si cum merg si cu cat merg.
                          Tu aici nu vorbesti nici din postura de posesor 0.9 nici din postura de posesor de 1.6 16V. Vorbesti doar sa faci un FLAME cu mine. Asa ca lasa-neeee!

                          Ps,,vad ca mai ai o problema cu data inscrierii mele pe forum. Daca am facut-o mai tarziu ca tine ,iar nu e problema ta.
                          Asa ca inca odata rog un moderator sa-l calmeze pe baiat!! Multumesc...
                          Moderatorii au liber de sarbatori
                          Nu am nimic cu nimeni,dar cu cati km/h merge fiecare ii problema lui.Chiar nu ii vad rostul unui comentariu aici.
                          Am un amic care merge cu vitezele astea cu un 1.4 mpi.Ajunge tot timpul inaintea mea cand mergem la gratar sau in concediu.Nu vad de ce nu ar merge cu un 1.6 16v la viteza asta.Fiecare isi calca masina cum vrea si isi risca viata pe talpa lui.Eu am mers la mare pe autostrada soarelui cu 190km/h pe GPS.I-am dat talpa sa vad daca merge si o mers.De atunci nu am mers mai mult de 160km/h.

                          Comment


                          • Stock, 16v e mai bun.
                            Tunning motor, as paria pe 0.9.

                            Comment


                            • Originally posted by smaci View Post
                              Eu am Laureate1.6 16V din iunie 2010, pret cu care am luat era 8900 Euro.
                              Acum noul Laureate 1.2 16V 8700 Euro
                              Laureate 0.9 TCe 9800 Euro
                              Deferente ce am observat:
                              1.6 16V vs.0,9 Tce diferenta de pret 900euro.
                              1.6 16V consum de benzina are 7,5 lit. vs. 0.9 TCe are 6 lit.
                              Cu 0.9 TCe 5 persoane cu bagaje in deal foarte greu de pornit de pe loc trebuie tras frana de mana, la 1.6 16V plec usor fara sa trag frana de mana.
                              1.6 16V are bara stabilizatoare 0,9TCe nu insa are ESP. Usile se inchid mai greoi la 0,9TCe fata de modelul PH2 1.6 16V.
                              "Cea ce am observat la noile modele Dacia logan sau Sandero nu pot opta pt. incalzire in scaune, iar radarul de recul nu este in culoarea caroseriei."
                              0,9 TCe 90CP cu 15 mai putin de 1.616V 105CP
                              0,9 TCe servodirectie asistata cu pompa electrica variabila(ar trebui sa fie mai stabila si manevrabilitate mai usoara de pe loc)? pe cand 1.6 16V hidraulic cel putin ce am.
                              0,9 TCe 200mii km varza motorul, se recicleaza.
                              0,9TCe pe Renault Clio emisie CO2 99g/km la Dacia 0,9 Tce 122 g/km
                              Culbutorii sunt facuti din aluminiu cu pastile, vreau sa vad motorul la -20 grade si e rece o accelerare mai ferma cum se mai pupa piesele.
                              1.6 16v are un consum mediu de 7.1 vs 5.3 cat are 0.9
                              Si daca n-are bara stabilizatoare, ce?
                              La 200.000 varza motorul?
                              Cand e motorul rece, nu se accelereaza brutal, asta e de bun simt la orice masina.

                              Nu zic mai multe, ca o sa te simti ofensat, dar lasa-o-n pantalonii goi...Du-te nenicule si mai citeste cateva lucruri, ca nu prea ai habar despre ce vorbesti.
                              Nu ca as avea eu, dar ma mai documentez si eu inainte sa scot o pasare pe bot.

                              Uite unde erau inginerii proiectanti...Stateau pe forum. Aici e succesul evolutiei motorizate, nu inteleg ce dracului se tot agita toti tampitii de proiectanti, cand daca ne-ar intreba pe noi, le-am oferi solutii la probleme lor de proiectare, marketing si vanzare. Stim tot!!!

                              Comment


                              • Originally posted by Dan_Ionut View Post
                                Stock, 16v e mai bun.
                                Tunning motor, as paria pe 0.9.
                                Mie deja mi se pare fortat motorul asta de 0.9,dar mai sa te apuci sa ii faci si tuning.La cel de 1.2 poate mai scoti ceva din el in limitele bunului simt,dar la 0,9 chiar daca obti ceva in plus nu il vad bine.
                                Piesele din ziua de azi sunt facute de la foarte comerciale in sus.O sa ajunga pe lista de consumabile si motorul.Cu toate ca sunt multe tari care deja considera motorul o "piesa" consumabila.Nu vad un viitor bun pentru masini,poate cele electrice o sa isi spuna cuvantul.Daca am avea salarile din vest nu cred ca ar fi o problema sa schimbi motorul la 4-6 ani,dar in cazul nostru al romanilor cred ca ii o buba mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google