1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Doar ca nici 1.6 le nu mai este ce a fost odata. Acum e euro 5 e tziganit si umblat in el.

    Cel putin cu 16v euro 5 au dat rateu. Cea mai buna solutie pentru cei care au probleme cu acest motor, este sa il faca euro 4

    Comment


    • #17
      Originally posted by Cezar View Post
      Unde sunt datele spuse de Dacia despre motorul de 0.9, ca eu sunt bou si nu le vad.

      Am gasit, insa nu vad vit max si 0-100 km/h.
      Si as alege 0.9 in defavoarea 1.6.
      La francezi gasim...ca la romani e vraiste.
      -0-100: 11.1 s
      Vit. Max.: 175 km/h

      Comment


      • #18
        viteza probabil va fi putin peste 175, la fel cum si la golanelele actuale viteza e mai mare

        Comment


        • #19
          Viteza masurata de cei din fabrica e cea reala de 175 nu ca iti arata tie loganul ca mergi cu 180 sau 185 si tu chiar ai viteza asta

          Comment


          • #20
            epuref, mie imi arata 200+ si pe GPS aveam 192, deci crede-ma ca poate masina si mai mult decat masoara ei.
            1.6 16v merge acul pana in capat, deci viteza reala e in jur de 200.

            Comment


            • #21
              Pana una alta k4m-ul de pe logan s-a dovedit a fi un motor fiabil si ramane cea mai buna motorizare pe benzina de pe Logan, chiar daca e un pic gurmand; tipic pentru un aspirat. 0,9 Tce, va trebui sa se impuna, adica ramane sa vedem daca, ce si mai ales cat. Sunt de parere ca timpul aspiratelor e cam pe sfarsite, motoarele turbo sunt viitorul.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Media reala este de 175. Ca una poate mai mult, alta mai putin, aia este
                @ciprs: ms frumos.
                Se pare ca momentan este cea mai "Rapida" motorizare.

                Comment


                • #23
                  motorul K4M cu care e achipat 1.6.16v de 105 cai nu o sa iti mearga tie in drum drept mai mult de 183 ca te ai dus la vale si iti arata tie 200 dar tot 180 ai real e altceva dar hai sa nu intram in polemici ca vad ca este a doua oara cand ai ceva de adaugat la ce am eu de spus. Si ca offtopic un volvo v sau s 40 inseamna ca viteza maxima e mai mica ca al unui logan ) si crede ma ca diferentele sunt mult mai mici la aceleasi viteze intre cele doua.

                  Comment


                  • #24
                    Cand 16v ajunge la capat...viteza reala este undeva la 185-190. Mai mult nu poate.

                    Comment


                    • #25
                      Poate daca bate vintul din spate !

                      Comment


                      • #26
                        Viteza maxima, din cate stiu eu, este viteza maxima atinsa pentru care producatorul autoturismului garanteaza ca acesta nu incepe sa se dezintegreze sau sa ii sara motorul.

                        Comment


                        • #27
                          Eu inca nu pricep de ce sunt unii care comenteaza ca e un minus daca are 3 pistoane ) ia- aduceti ne si noua ceva argumente solide ca unul cu 4 pistoane e mai ok decat unul cu 3

                          Comment


                          • #28
                            Are vibratii mai multe, cam asta ar fi singurul dezavantaj notabil.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by IancuMIC View Post
                              Pana una alta k4m-ul de pe logan s-a dovedit a fi un motor fiabil si ramane cea mai buna motorizare pe benzina de pe Logan, chiar daca e un pic gurmand; tipic pentru un aspirat. 0,9 Tce, va trebui sa se impuna, adica ramane sa vedem daca, ce si mai ales cat. Sunt de parere ca timpul aspiratelor e cam pe sfarsite, motoarele turbo sunt viitorul.
                              sa-mi zici si mie cu ce ar fi mai bun K4M decat K7M sau K7J ...sau mai fiabil sau mai cum o fi de l-ai prezentat a fi cea mai buna motorizare pe benzina...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cezar View Post
                                Are vibratii mai multe, cam asta ar fi singurul dezavantaj notabil.
                                Sincer eu nu le simt poate oi fi mai nesimtit dar am si 1.4 kiss si 1.6. 16v (taicamiu) si cel nou de 0.9 si chiar nu simt nici o vibratie din ce se tot spune

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google