Stim toti ca pentru a avea putere si zvac de la un aspirat trebuie sa stai cu el in ture, si sub 3 mii nu poti sa-i ceri nimic, abia de la 4 mii depasesti in scurt. La un turbo tocmai asta e confortul, ca are o repriza mai buna pe ture mai mici si unde tu cu aspirat tre sa retrogradezi el poate rula in aceeasi treapta la turatie mai mica ajutat de cuplul putin mai mare in aceeasi plaja.
Comparatia asta dupa parerea mea reflecta defapt gusturile si posibilitatile fiecaruia, turbo cu aspirat ambele pe benzina.
De unde stiti ca vor tremura toate pentru ca sunt in 3 pistoane ?
Visati umed la motoare si turbine pe 1.4 si 1.6, atunci uitati-va la alte clase de masini, nu la low cost.
Comparatia asta dupa parerea mea reflecta defapt gusturile si posibilitatile fiecaruia, turbo cu aspirat ambele pe benzina.
De unde stiti ca vor tremura toate pentru ca sunt in 3 pistoane ?
Visati umed la motoare si turbine pe 1.4 si 1.6, atunci uitati-va la alte clase de masini, nu la low cost.
Comment