1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by alessandro View Post
    Pana acum Renault ne-a obisnuit cu benzinare fiabile. Nu cred ca TCe urile vor avea probleme.
    Să aşteptăm să treacă măcar 1 an şi mai vedem după aceea cum se comportă !

    Comment


    • #77
      Nu stiu unde ai citit tu asa ceva, motorul are turbo si atat.



      Motorul 0.9 tCe a urcat liniar si frumos in limitare in tr 4 cu 3 persoanel a bord, masina sub 200 km rulati. Asta spune destule despre comportamentul in ture superioare.
      sigpic

      Comment


      • #78
        Originally posted by alessandro View Post
        Am mai intrebat dar nu a raspuns nimeni. 0.9 TCe are si turbina si compresor cum are fratele mai mare 1.2 TCe ?
        Cum zici tu ? Si turbina si compresor ? Pai turbina e invirtita de gazele de evacuare si compresorul trage aer il comprima si-l baga in cilindri nu ? Sint legate impreuna pe acelasi ax deci are si turbina si compresor, ca orice motor turbo, eu asa stiu.
        Daca gresesc corecteaza-ma tu.

        Comment


        • #79
          Crede-ma, nu la asta se referea
          sigpic

          Comment


          • #80
            Asa am citit pe un site Renault. 1.2 are turbo si un kompresor low pressure.

            Nu mai stiu daca era TCe 100 sau 115

            Comment


            • #81
              Eu din prezentarea asta am inteles ca are numai turbo si ca a fost testat 800000 km pe pistele lor.
              ...si ca are distributie pe lant, asta n-am stiut.

              Tehnologiile utilizate pe motorul Renault 0.9 TCe 90Sursa: RenaultPentru mai multe detalii vizitați http://e-automobile.ro

              Comment


              • #82
                Da vad. Se pare ca 1.2 Tce 100 are turbo+kompressor. Mea cupla

                Discover Renault shows the latest innovations from Renault, our news and events, as well as the regulations being monitored (REACH, WLTP, etc.).


                1.2 Tce 115 este cu totul alt motor.

                Comment


                • #83
                  1.2 tce mi-ar place dus asa la 135-140 cp...de vis

                  Comment


                  • #84
                    La t=3min 36sec din filmuletul linkat de Octavian in postul #81 se arata turbina ( de fapt turbocompresor se numeste exact ) in stinga cu albastru este compresorul care comprima aerul si-l arunca in cilindri comprimat, in dreapta pe rosu este turbina invirtita de gazele de evacuare, se vede si conducta de ungere a axului care leaga impreuna turbina de compresor.
                    Motor turbocompreasat clasic. Decit poate un pic optimizat asa de marketing.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by alessandro View Post
                      Batalia asta intre 16v si 0,9 se rezolva usor...softati motorul de 0,9 si o sa va jucati cu 16v in ce fel doriti voi.
                      Aici nu sunt de acord cu tine .. Asa si noi putem resofta motorul de 1.6 16 V si ne jucam cu orice alta masina si motorul de 0.9 il punem in locul motorasului de la stergatoare. Daca am face si noi modificari (Alte axe cu came) la 16 V ca MCD cu al lui 1.4 deja ar fi prea mult.
                      Deci sa ne limitam numai la motoare stok si nu daca am resofta,daca am umbla,daca am modifica,etc. ca nu isi are rost discutia aici.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Imparatul View Post

                        Eu am mers cu masini benzina si diesel, si le-am observat iarna.
                        Imparate...cum ai putut tu sa renunti la G2 Gti si sa ajungi la 1.4mpi

                        Comment


                        • #87
                          Eu nu spun ca motorasul 0.9 TCe nu e OK in felul lui - desi ca o paranteza eu nu mi-as lua un motor in 3 pistoane. (asa o sa se ajunga la motoare in 2 cilindrii si cu 3 turbine)

                          Insa 1.6 16V este un motor foarte OK. In multe situatii in trafic si in functie de traseu 1.6 16V va "respira" mult mai lejer.

                          Daca ne gandim la un traseu montan cu multe serpentine, cu urcari si coborari - mai ales vara pe temperaturi de 35 - 40 grade, cred ca 0.9 TCe dupa ce se incinge bine - mai ales ca trebuie tinut sus in ture isi mai pierde din eficienta. Iar frana de motor la 0.9 este mult mai putin eficienta decat la 1.6 16V.

                          Sigur ca ar trebui sa vorbim despre masinile in configuratie stoc. In caz contrar la 16V nu i-ar trebui nici o resoftare - ar fi suficienta o cutie de SuperNova cum are Alessandro si da distanta la 0.9 TCe cu soft cu tot.

                          PS: compresorul e cu totul altceva decat turbina. Compresorul e antrenat mecanic de cureaua de distributie sau de lantul de distributie (dupa caz) si are eficienta mult mai buna pe turele joase si nu are lag, comparativ cu turbina. La unele motoare s-a folosit combinatia compresor+turbina pentru a oferi cuplu foarte bun pe intreaga plaja de turatii.
                          Last edited by ion_R5; 23 December 2012, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by alessandro View Post
                            Da vad. Se pare ca 1.2 Tce 100 are turbo+kompressor. Mea cupla

                            Discover Renault shows the latest innovations from Renault, our news and events, as well as the regulations being monitored (REACH, WLTP, etc.).


                            1.2 Tce 115 este cu totul alt motor.
                            0.9 TCE si 1.2 TCE 115 CP au doar turbo, sunt 99% sigur ca si 1.2 100 CP are doar turbo. E logica elementara.

                            Solutia cu turbo + compresor se foloseste pentru puteri litrice mari, 100 CP din 1.2 clar nu se incadreaza. Doi la mana, este foarte scumpa si motorul destul de complex. VW a renuntat la 1.4 170CP (t+c) pentru 1.4 160CP doar turbo. Din moment ce 1.2 115CP e doar turbo pentru ce sa faca varianta mai slaba si cu compresor ? Si de ce doar 100 CP ? Sa nu mai spun ca nu este asa scumpa motorizarea, lucru greu de realizat daca era cum zici tu. E doar ciudata exprimarea aia de pe site-ul Renault, motorul are doar turbo. Daca avea si compresor sigur elaborau si scriau mai mult despre el.

                            PS - 1.2 TCE 115 CP e ideal. Daca urmatoarea masina o sa fie noul Logan, clar o sa fie echipat cu motorul asta (presupun ca o sa fie adaugat in lista de optiuni in viitorul apropiat).
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • #89
                              faceti un sondaj cu cele 2 motoare
                              MY CLA

                              Comment


                              • #90
                                Am vazut scris ceva de un compresor si pe alt site

                                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google